Sauber: "BMW a cerut prea multi bani pentru echipa"

De Daniel Popescu
Publicat Joi, 06.08.2009
Peter Sauber a dezvaluit ca negocierile pentru preluarea controlului asupra echipei BMW-Sauber au esuat dupa ce constructorul BMW a cerut o suma prea mare de bani.

Desi anterior afirmase ca nu intentioneaza sa revina la conducerea propriei sale echipe de Formula 1, Peter Sauber a dezvaluit ca a negociat cu constructorul BMW vanzarea echipei cu sediul la Hinwil, in contextul in care germanii si-au anuntat recent retragerea din Formula 1.

In cele din urma, discutiile dintre cele doua parti nu au avut niciun rezultat, Sauber sustinand ca BMW a cerut o suma de bani mult prea mare fata de cea pe care isi permitea sa o plateasca pentru recuperarea echipei.

Elvetianul regreta esuarea negocierilor intrucat un acord ferm pentru preluarea echipei ar fi insemnat semnarea Acordului Concorde, care garanteaza venituri importante pentru toate echipele din Formula 1.

"Dupa anuntul celor de la BMW ca se vor retrage din Formula 1 la finalul sezonului 2009, am incercat sa lansez o oferta de preluare pentru a salva echipa. Totusi, negocierile cu BMW au esuat pentru ca cererile au fost pur si simplu prea ridicate pentru mine. In consecinta, nu am fost capabil sa semnez Acordul Concorde, care garanteaza plati de multe milioane si care ar fi asigurat viitorul echipei", a declarat el.

Sauber este dezamagit de faptul ca prima runda de negocieri a esuat, insa sustine ca va face in continuare tot posibilul pentru a salva echipa de la disparitie.

"Sunt extrem de dezamagit.

Pentru mine este cea mai amara zi din cariera mea de 40 de ani in sporturile cu motor. De asemenea, este si un mare pas inapoi si pentru echipa. Acum trebuie cautate alte solutii. Responsabilitatea este in mainile celor de la BMW, dar vreau sa ajut, la fel ca si inainte", a incheiat el.

Sauber a intrat in Formula 1 cu propria sa echipa in sezonul 1993, pe care a vandut-o in 2005 constructorului BMW. In prezent, elvetianul mai detine 20% din actiunile echipei. BMW-Sauber are doua fabrici, una la Munchen (Germania) si celalalta la Hinwil (Elvetia). Fabrica de la Munchen construieste trenul de rulare al monopostului F1.09 si va ramane in proprietatea BMW, miza fiind reprezentata de vanzarea fabricii din Elvetia.

Via | Autosport

Comentarii (1)

  • sauber
    Din ce in ce cred mai mult ca nemtii nu sint corecti.Le inteleg frustrarea ca au investit ca niste prostanaci intr-o directie gresita dar lasa ceva in urma, nu prapadul.De-a lungul istoriei au demonstrat mereu ca lupta ptr. o cauza pierduta,si ca nu stiu sa piarda.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru