GALERIE FOTO: Lotus a lansat noul monopost E21 pentru sezonul 2013!

de Daniel Popescu
Luni, 28.01.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lotus a prezentat luni seară noul monopost E21 cu care speră să ocupe una dintre primele trei poziţii în clasamentul constructorilor la finalul sezonului 2013.

Esential E21 este numele monopostului Lotus pentru sezonul 2013
3 este pozitia minima pe care vrea sa termine Lotus campania din acest an
Lotus a devenit luni seara prima echipă care lansează noul monopost pentru sezonul 2013 al Formulei 1.

Botezat E21 pentru a simboliza al 21-lea monopost construit de echipa de la Enstone, noua armă de atac a fost dezvăluită la fabrica din Marea Britanie în cadrul unui eveniment transmis în direct pe canalul de Youtube al team-ului şi păstrează în bună măsură liniile de design ale predecesorului său prin prisma menţinerii regulamentului tehnic.

Directorul tehnic James Allison a optat să nu folosească un panou pentru a acoperi aspectul inestetic al nasului, decizie justificată de faptul că acesta sporeşte greutatea totală a monopostului cu câteva grame, lucru care poate avea efecte negative asupra centrului de greutate şi a aerodinamicii.

Echipa va continua să utilizeze motoare produse de Renault şi va miza pe serviciile lui Kimi Raikkonen şi Romain Grosjean pentru a termina pe unul dintre primele trei locuri ale clasamentului constructorilor.

Via Lotus

Comentarii (13)

  • Super combinatia de culori.
    15 3
  • urat..nu mai e ce a fost odata..f1 = afacere
    asta e eclestone..
    6 6
  • Cu to respectul, mult mai bine arata anul trecut, si mira faptul ca ei nu au luat in considerare acel panou care se pune pe nasul masinii de f1.
    1 4
  • @fgt - Au luat in considerare acel panou si inca il iau in considerare,dar fiindca adauga greutate si nu aduce avantaje aerodinamice semnificative au decis sa nu il puna.Cel putin asta spune omul care a proiectat masina.
    Mie mi se pare ca masina arata mai bine ca anul trecut chiar daca speram sa-i acopere acel nas la fel cum fac si alte echipe.
    P.S. Aseara am vazut sub numele lui Kimi trecuta inscriptia #ImSexyAndIKnowIt.Sper sa o pastreze pentru ca mi se pare destul de amuzanta faza.
    5 0
  • Coca-Cola unde este? parca asa ziceau...sau e reprezentata prin Burn?
    6 1
  • @modre: Asa cum ai intuit, Lotus este sponsorizata de Coca Cola prin intermediul brandului Burn.
    1 0
  • si .. imaginea nr. 16 este de la monopostul din anul ..... ????
    0 0
  • mirel_f1
    lotus arata foarte bine chiar mai bine ca anul trect mai ramane de vazut cum se descurca pe circuit cat de fiabil e motorul si daca sasiul e competitiv aerodinamic ,an ceea ce priveste pilotul toata stima kimi raikonen the best nu mare campion, an mare echipa arata bine bafta
    1 2
  • Fan F1
    Sa inteleg ca nu-i nici o problema ca in pozele de mai sus este atat vechiul monopost Lostul E20 in noile culori cat si noul monopost E21 in noile culori, oricum este tot monopostul Lotus nu-i asa?
    2 0
  • @Fan F1: Primele sase fotografii sunt fotografii de studio cu noul E21, iar restul (cu exceptia pozei 16) sunt poze tot cu E21, dar randate pe computer. Desi vorbim practic de acelasi monopost E21, monopostul E21 din fotografiile de studio este usor diferit de monopostul E21 din fotografiile randate pe computer. Dar nu este vorba despre monopostul de anul trecut.
    0 0
  • Fan F1
    @daniel.popescu: Imi pare rau dar cred ca va inselati. Sunt diferente intre cele 2 monoposturi. Nu stiu daca chiar acelasi monopost pentru ca pur si simplu au elemente diferite.

    Astfel, luam pozele 15 si 16. Facem abstractie ca foloseste pneuri diferite, unul vechi, altul noi, pentru can nu asta conteaza.
    Diferentele sunt:
    - aripa fata. in poza 15 arata intr-un fel, in poza 16 arata altfel, cand pana la urma trebuia sa fie exact aceiasi aripa nu?
    - aerisirea pozitonata deasupra pilotului, arata intr-un fel in poza 15 si altfel in poza 16. Nu numai ca este mai lata si cu mai multe intrari dar este si ma groasa.
    - cele 2 aripioare verticale, nu sunt unite de o bara transversala, care sa fie pozitionata sub oglinzi.
    - oglinzile sunt puse drept, nu inclinate cu cateva grade. Cele din poza 16 sunt inclinate, cele din poza 15 sunt drepte.
    -sideporturile, sunt drepte si se termina cu o parte inclinata in sus, in poza 15, cele din poza 16 sunt mai joase si se termina cu o inclinatie in partea de jos, plus sunt mai mici.
    Si lista poate continua.
    1 0
  • foarte frumos arata si mult mai performanta ...anul acesta castica sezonul...
    0 1
  • MrBlack
    mare dreptate ai ne pturam cu manusi insa sunt si prieteni carora le poti ceea ce crezi de fapt despre ei ,acuma depinde si cum vor reactiona daca accepta critici e totu ok dak nu folosim manusi :))) si cum nimanui nu ii place sa fie criticat revenim la c ai zis tu :D
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru