Webber a câştigat cursa de Formula 1 de la Silverstone!

de Daniel Popescu
Duminica, 08.07.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mark Webber a obţinut la Silverstone a doua victorie din acest sezon după ce l-a depăşit cu patru tururi înainte de final pe Fernando Alonso, cel care dominase autoritar cursa până în acel moment.

Esential 48 de tururi a fost lider Fernando Alonso in cursa de la Silverstone inainte de a fi depasit de Mark Webber
2 este numarul opririlor la boxe efectuate de toti pilotii la Silverstone, singura exceptie fiind Pedro de la Rosa (HRT)
3 mecanici a reusit sa doboare Kamui Kobayashi in momentul in care a intrat la boxele Sauber pentru ultimul schimb de pneuri
44.444 de secunde a fost diferenta dintre invingatorul Mark Webber si ocupantul locului 10, Jenson Button
13 puncte este diferenta de puncte dintre Alonso si Webber, ocupantii primelor doua pozitii in clasamentul general
Red Bull Racing a câştigat duminică Marele Premiu al Marii Britanii prin intermediul lui Mark Webber datorită unei strategii mai bune în privinţa pneurilor. Plecat din pole position cu pneuri de compoziţie hard, Fernando Alonso a fost lider autoritar pe aproape tot parcursul cursei, inclusiv după cele două opriri la boxe.

Totuşi, strategia lui Webber de a începe cursa cu pneuri soft şi de a utiliza cauciucurile de compoziţie hard în ultimele două treimi ale acesteia s-a dovedit a fi câştigătoare: australianul a recuperat în numai 10 tururi diferenţa de patru secunde care îl separa de Alonso după a doua oprire la boxe şi l-a depăşit într-o manieră spectaculoasă cu numai patru tururi înainte de final.

Astfel, pilotul echipei Red Bull şi-a adjudecat a doua victorie din acest sezon după cea de la Monaco şi s-a apropiat la 13 puncte de Alonso în clasamentul general. Ultima treaptă a podiumului a fost ocupată de coechipierul său de la Red Bull, Sebastian Vettel, care, deşi a pierdut o poziţie la start când a coborât pe locul cinci, a recuperat alte două la prima intrare la boxe. 

Cu excepţia lui Alonso şi a lui Lewis Hamilton, toţi ceilalţi piloţi care au plecat din top 10 au început cursa cu pneuri soft şi au avut strategii asemănătoare. Acest lucru i-a permis lui Felipe Massa să termine pe locul patru şi să obţină cea mai bună performanţă din acest sezon după ce l-a depăşit în turul 11 pe Michael Schumacher.

Septuplul campion mondial a avut parte de o cursă dificilă la volanul monopostului Mercedes şi a terminat doar pe locul şapte in ciuda poziţiei a treia de pe grilă, după ce a fost depăşit şi de Vettel la prima intrare la boxe, iar apoi de ambii piloţi de la Lotus, Kimi Raikkonen şi Romain Grosjean, care au încheiat cursa pe locurile cinci şi şase.

Nici Hamilton nu a parte de o cursă uşoară, rezistând doar nouă tururi cu al doilea set de pneuri hard şi făcând rocadă de locuri cu Schumacher într-un interval de 23 de tururi pentru a termina pe locul opt.

Coechipierul său Jenson Button şi-a adjudecat în extremis ultimul punct pus în joc după ce Nico Hulkenberg (Force India) a comis o eroare în ultimul tur şi i-a permis să termine pe locul 10, după ce plecase de pe poziţia a 16-a a grilei de start. Între cei doi britanici s-a intercalat Bruno Senna de la Williams pe locul nouă. 

Maldonado este un tampit. Nu ar trebui sa fie in Formula 1, intr-o zi va rani pe cineva

Sergio Perez
Pilot Sauber
Pastor Maldonado a fost încă o dată protagonistul unui incident spectaculos, însă de data aceasta victima a fost Sergio Perez. Cei doi rivali au intrat simultan la boxe în turul 14, iar la scurt timp după revenirea pe circuit pilotul echipei Williams a intrat în mexican şi l-a forţat pe acesta să abandoneze.

Perez nu şi-a ascuns nemulţumirea pentru acest incident şi l-a catalogat drept "tâmpit" pe Maldonado, considerând că acesta nu îşi merită locul în Formula 1. Incidentul dintre cei doi urmează să fie analizat de comisari la finalul cursei, iar şansele ca Maldonado să primească o nouă penalizare pe grila de start sunt foarte mari. 

Kamui Kobayashi s-a făcut şi el remarcat la Silverstone după ce a reuşit să doboare trei mecanici ai propriei echipe în momentul în care a intrat la boxele Sauber pentru ultima intrare la boxe. Potrivit primelor informaţii, unul dintre mecanici a avut nevoie de îngrijiri medicale, iar incidentul va fi de asemenea analizat de comisari la finalul cursei.

Pe lângă Perez a mai abandonat şi Paul di Resta de la Force India, în timp ce Vitaly Petrov nu a luat startul în cursă din cauza unei defecţiuni la motorul monopostului Caterham survenită cu numai câteva minute înainte de stingerea luminilor roşii. Cel mai bun timp în cursă a fost realizat de Kimi Raikkonen, care a fost cronometrat cu 1:34.661 în turul 50.

Silverstone - rezultate cursă: 

 1.  Webber        Red Bull-Renault           1h25:11.288
 2.  Alonso        Ferrari                    +     3.060
 3.  Vettel        Red Bull-Renault           +     4.836
 4.  Massa         Ferrari                    +     9.519
 5.  Raikkonen     Lotus-Renault              +    10.314
 6.  Grosjean      Lotus-Renault              +    17.101
 7.  Schumacher    Mercedes                   +    29.153
 8.  Hamilton      McLaren-Mercedes           +    36.400
 9.  Senna         Williams-Renault           +    43.300
10. 
Button McLaren-Mercedes + 44.400 11. Kobayashi Sauber-Ferrari + 45.300 12. Hulkenberg Force India-Mercedes + 47.800 13. Vergne Toro Rosso-Ferrari + 51.200 14. Ricciardo Toro Rosso-Ferrari + 53.300 15. Rosberg Mercedes + 57.300 16. Maldonado Williams-Renault + 1 lap 17. Kovalainen Caterham-Renault + 1 lap 18. Glock Marussia-Cosworth + 1 lap 19. Pic Marussia-Cosworth + 1 lap 20. De la Rosa HRT-Cosworth + 2 laps 21. Karthikeyan HRT-Cosworth + 2 laps Fastest lap: Raikkonen, 1:34.661 Not classified/retirements: Driver Team On lap Perez Sauber-Ferrari 14 Di Resta Force India-Mercedes 3 Petrov Caterham-Renault 1 World Championship standings, round 9: Drivers: Constructors: 1. Alonso 129 1. Red Bull-Renault 216 2. Webber 116 2. Ferrari 152 3. Vettel 100 3. Lotus-Renault 144 4. Hamilton 92 4. McLaren-Mercedes 142 5. Raikkonen 83 5. Mercedes 98 6. Rosberg 75 6. Sauber-Ferrari 60 7. Grosjean 61 7. Williams-Renault 47 8. Button 50 8. Force India-Mercedes 44 9. Perez 39 9. Toro Rosso-Ferrari 6 10. Maldonado 29 11. Di Resta 27 12. Schumacher 23 13. Massa 23 14. Kobayashi 21 15. Senna 18 16. Hulkenberg 17 17. Vergne 4 18. Ricciardo 2

Comentarii (52)

  • Bogdan
    Am fost foarte fericit ieri pentru locul obtinut de Schumi in calificari. Cred ca ar fi avut ceva mai multe sanse daca ploua si azi. Pacat.
    Ma bucur foarte mult pentru Webber. Bravo lui.
    Foarte bine au jucat si cei de la Lotus. Am spus de la inceputul sezonului ca vor rupa ceva oase anul asta.
    O cursa buna si pentru Massa. A aratat bine astazi.
    23 8
  • Urmeaza Ferraristii sa vina cu explicatii de ce Alonso nu a castigat azi.
    19 31
  • el Magico
    Bravo Alonso ....tu esti asul care arata ca da totul in acest sport....MAGNIFIC...toti fanii tai iti tin pimnii in continuare.Alonso el Magico.
    36 24
  • foarte frumos Massa...acum a aratat ca poate obtine rezultate bune......o cursa superba pentru Webber...tot respecul pentru cei doi....pacat de Shumi
    23 7
  • Ferrari a aratat mai bine ca de obicei,azi,nu doar Massa.
    In rest,se pare ca Alonso a avut dreptate sa se teama de Red Bull,se pare ca Ferrari inca au de recuperat fata de campioni dar se pare ca macar sunt pe calea cea buna.
    Felicitari tuturor celor din frunte,a fost o cursa frumoasa.
    21 4
  • Bogdan
    Hm ... saltul lui Webber m-a intristat si mai tare. Gestul asta, pentru mine, este al altcuiva.
    16 9
  • adrian
    sincer m-am cam saturat de formula 1 din ziua de azi. se castiga tot mai mult cu ajutorul pneurilor, a drs-ului, a kersului si tot mai rar cu ajutorul talentului...
    17 14
  • @Davidenko
    esti rau,de ce nu ne dai tu niste explicatii care e cauza ca nu au castigat preferatii tai,la ei acasa?
    Peace,bro!Si inca odata multam pentru strem-ul celor de la Sky,azi pe ei am vazut cursa,digi nu a vrut sa mearga nicicum si oricum e de preferat comentariul celor de pe Sky.
    13 6
  • Alonso
    Imi pare rau pt Alonso. Chiar nu inteleg cum gumele dure mai bune ca cele soft, probabil depinde de circuit. Webbwr a aratat lumii si echipei ca daca ar fi ajutat asa cum este Vettel ar putea castiga titlul. La cursa anterioara a plecat de pe 15 parca si a terminat pe 4 aproape de Schumacher.
    18 6
  • Simona
    bravo Webber !
    Alonso e magistral, Ferrari isi revine !
    pacat pentru Schumacher, Mercedes sunt VARZA !!!
    hamilton-taximetristul psihopat a aratat adevarata sa valoare !!!
    20 20
  • cosmin
    din nou strategia magnifica a lui domelicali isi arata roadele ce cauta alonso la ultimul schimb pe softuri cand toata lumea era pe hard care au fost mai performante
    15 10
  • Superba cursa mai ales in partea de inceput cand se depasea la greu...
    Felicitari lui Webber, a facut o cursa foarte buna. Felicitari si lui Alonso care desi nu a castigat a facut o cursa consistenta. Ce nu inteleg este cum de au rezistat softurile lui Alonso doar 6 tururi cand toti ceilalti piloti au facut cate 12-14 tururi pe softuri.
    Foarte bine a mers si Massa, este bine sa vezi 2 piloti Ferrari in top 10. De asemenea Grosjean si Kimi au mers foarte bine.
    Din pacate pentru McLaren nu a fost weekendul lor.
    14 2
  • jul1974
    Nu este cazul sa mai vorbim despre strategia falimentara de la ferrari acu 2 curse a fost la fel si am crezut ca au invatat ceva, dar domenicali nu poate sa invete ca nu il duce capitul, daca ar avea un om tare la strategie ar fii campioni dar asa nu se stie...
    9 7
  • Jolerto
    Si ce mai face Louise?
    14 7
  • din pacate cei de la mclaren de ceva curse nu mai conteaza pt primele poziti oare nu cumva disainul monopostului diferit de al concurentei sa le creeze probleme in a progresa
    8 7
  • A fost o cursa animata la inceput si la sfarsit dar in rest cam slabuta.Felicitari celor 3 de pe podium dar dupa parerea mea omul zilei a fost Romain Grosjean fara doar si poate si ar fi meritat mai mult astazi dar o sa vina si ziua lui.Asteptam cursa din Germania pentru mai mult spectacol.
    11 2
  • @Cosmin
    Pt. ca exista o regula care spune ca trebuie sa folosesti ambele compozitii de pneu-ri cand circuitul este uscat, iar Alonso la primul pit-stop a folosit hard-uri.
    12 5
  • silviu
    proaste cauciucurile soft bravo alonso
    15 1
  • @alvi

    McLaren au schimbat nasul monopostului inca de la Cursa din Spania...deci nu au un design diferit de restul rivalilor
    5 8
  • Ferrari este foarte aproape de ce ar trebui sa fie o astfel de echipa. Mai au de imbunatatit capitolul "uzura pneurilor" insa mai important este sa obtina constant clasari pe podium. Astazi Alonso a pierdut locul 1 datorita pneurilor soft. Cand am vazut ca la al 2-lea schimb vine tot pe hard m-am asteptat sa fie depasit pe final. Ma asteptam dealtfel ca ciclul de schimbare al hardurilor sa fie spre 20 de ture dar se pare ca nu l-au tinut atat. Comportamentul hard-urilor a fost mai bun pentru ca era frig afara iar soft-urile nu puteau ajunge in temperatura. Fiecare tur uza soft-urile insa fara a atinge punctul lor de aderenta optima. Oricum, felicitari lui Weber pentru a 2-a victorie, lui Massa pentru locul 4 si pentru ca incepe sa arate din nou a pilot. Cel mai important, felicitari lui Alonso pentru locul 1 in clasament si pentru ca arata tuturor ce inseamna sa fi determinat sa lupti, sa iti vezi de treaba si sa stii sa ramai cu capul pe umeri in orice situatie.
    20 4
  • @Automarket
    "australianul a recuperat în numai 10 tururi diferenţa de patru tururi care îl separa de Alonso" schimbati repede gogoasa din articol. O avea RedBull "aripi" dar nu l-am vazut pe Webber dand din ele pe deasupra celorlati.
    22 3
  • @davidenko
    ma refeream la nasul lui mclaren care este diferit fata de restul
    5 2
  • cosmin
    @davidenco
    putea la fel de bine sa plece cu soft prima data o fost alegerea lui sau a echipei
    7 1
  • Inca un pic si Sebastian il prindea la randul sau pe Alonso.O cursa foarte frumoasa, trebuie felicitati cei trei de pe podium, dar dupa parerea mea si Grosjean,care a facut o recuperare interesanta.Referitor la comentariul celor de la Digi Sport nu stiu de ce dar mi se par adesea malitiosi atunci cand vorbesc despre Vettel, dar si despre Massa, nu mi se pare deloc fair din partea lor,iar uneori devin deranjanti cand isi exprima simpatiile mai mult decat evidente, desi fiind in postura de comentatori acestea nu ar trebui sa existe sau macar sa nu fie atat de evidente.
    18 2
  • @Firestarter: Multumesc, am corectat ;)
    8 2
  • @Sebastian05
    Subscriu la tot ce ai scris tu,am inceput sa nu-i mai suport pe ratardatii aia,cred ca pana la urma era mai simpatic "prietenul tuturor pilotilor",stiti voi cine,baciul Miki ... :D
    11 3
  • @Cosmin
    Probabil a fost decizia echipei...poate daca pleca pe softuri castiga si cursa astazi.

    @alvi
    La McLaren sunt probleme in interiorul echipei....persoane ca Sam Michael si Martin Whitmarsh n-au ce cauta intr-o echipa cu pretentii la titlu.
    7 9
  • @Comentatorii Digi
    Ia lasatii in pace pe baietii...vreti sa nu mai castige nimeni cate un "punctisor" sau "punctulet" la sfarsitul curselor : )) .
    8 5
  • @Davidenko
    Pe asta cu punctuletul sau punctisorul nu o retin;am zis eu ca digi-maca astia doi sunt Serghei pana la urma (a se citi Sergay). :))
    8 3
  • bei ce-mi place cum tot pierde alonsito pe final .... au cea mai buna masina dar tot l-a batut webber. Pacat ca la ferrari nu e un pilot rapid ca titlul ar fi fost o formalitate. Daca si massa care e pe langa de mult s-a putut bate cu piloti cu pretentii.
    3 5
  • @Firestarter
    Masa e acelasi, nu si-a revenit deloc. Numai ca acum are cea mai buna masina de pe grila si reuseste sa surclaseze piloti in forma cu ea. Si alonso se descurca un pic mai bine cu cea mai buna masina. Dar tot Vettel castiga.
    4 7
  • se vede clar cat de frustrata este lumea, nu te poti ruga sa ploua sau sa fie conditii vitrege de cursa doar pentru ca anumiti piloti tineri de top sa nu castige pentru ca in conditii normale de cursa sunt mai buni si deranjeaza mintile obscure, dar cum romanii sunt lipsiti de multe in viata de zi cu zi, bineinteles ca si sportivitatea nu isi are locul aferent in vizionarea reala a unei curse, nu te poti bucura cand anumiti piloti urca nemeritat pe podium prin prisma abandonurilor, accidentelor sau a altor incidente in care alti piloti mai buni aflati in fata sunt implicati nu din vina lor, exemplu concret, in cursa de sambata trecuta stoner se bucura ca cazut lorenzo ...azi a cazut chiar stoner in ultimul viraj si lorenzo si-a recapatat locul meritat in moto.gp, acum stati voi linistiti ca ce s-a intamplat in ultimele doua curse din cauza problemelor lui vettel si a deranjarii clasament-ului de catre unul ca maldonado cursele nu vor mai fi nici pe ploaie nici cu atatea probleme tehnice si adevaratele valori isi vor recapata locurile in clasament exact ca lorenzo in moto.gp si nu uitati: adevaratul spectacol consta in curse curate unde cel mai bun castiga cinstit pe propria competenta nu pe calificari infuentate de ploaie, accidente, probleme tehnice etc ...adevaratii campioni castiga cinstit iar suporterii adevrati nu se bucura cand pe podium ajung diferiti indivizi ...felcitari mark webber, a dovedit ca a fost cel mai bun azi,
    11 12
  • @simpaticus
    F1 2012 e o loterie....daca nu erau plastelinele Pirelli nu i-am fi vazut pe Perez Maldonado sau Rosberg pe podium.
    12 4
  • @simpaticus
    Foarte bine punctat cu motogp!Cat despre formula 1 se pare pentru unii daca Vettel conduce o cursa de la un cap la altul e o cursa monotona,slaba,fara spectacol,atunci cand o fac altii (fara sa dau exemple)totul este spectacol wow ce bine gestioneaza pilotul avantajul din fruntea cursei,cat de bine conduce ce spectacol face etc.
    11 3
  • mobius
    Ce mult conteaza pentru Ferrari sa aiba doi piloti buni. Bravo Alonso, bravo Massa. In rest s-ar putea spune ca Ferrari a castigat ceva in privinta performantelor monopostului si ca sunt pe drumul cel bun, mai au in schimb de recuperat la capitolul strategie. Aici ar fi momentul sa se spuna din nou ca obligativitatea de a folosi ambele specificatii de pneuri este o magarie.
    12 4
  • mobius in privinta strategiilor credca ai drepate dar am putea sa ne referim doa la Massa,deoarece de fiecare data cind era in primii 10,pe locuri de puncte bune echipa nustiu de unde si cum dar scoteau cite o strategie ca- trimetea direct in coada clasamentului fara a face greseli de pilotaj...iar in privinta lui Alonso era complet diferit,la el situatia era invers,daca era pe locurile din spate il aducea in fata de parca special cei din conducerea echipei doreau ca Felipe sa nu obtina rezultate si sa fie exclus din echipa
    3 6
  • Massa a pierdut azi podiumul din cauza strategiei.
    7 6
  • posibil sa fie si asa,el doar era pe trei dupa primele tururi dupa ce la depasit pe Shumi
    4 1
  • @automarket
    La profilul lui Sebastian Vettel din clasamentul pilotilor ati mentionat un singur titlu desi acesta are doua !
    8 1
  • de fapt tot profilul este cam eronat ....
    6 1
  • Dupa cursa de azi m-am lamurit de niste chestii: Schumi ar fi castigat la pas campionatul daca avea voie sa realimenteze in timpul cursei,asa cu masina plina e depasit de toti gusterii in debutul cursei. Vettel va castiga si acest campionat.De prin 2009 incoace se poate observa ca la jumatatea sezonului e mai delasator,daca pot sa-l numesc asa,iar pe final de sezon parca explodeaza.Apoi...comentatorii de la digi chiar ma dispera cu Grosjean,Perez sau pilotii Force India.Bai baieti,avem 6 campioni mondiali pe pista si voi credeti ca o sa castige Perez anul asta?? Adica daca prinzi doua podiumuri conjuncturale asta inseamna ca esti vreun mare pilot?
    15 4
  • A,inca ceva...la cursa din Canada,Alonso a pierdut din cauza echipei,la Valencia a castigat datorita talentului iar azi a pierdut tot din cauza echipei. Sa inteleg ca o cursa e un pilot extraordinar,iar cursa urmatoare e la fel de extraordinar,numai ca echipa nu gandeste strategia,nu?
    13 4
  • @simpaticus
    ca bine zici. In sfarsit unul care vede spectacolul si sportul adevarat acolo unde este - intr-o cursa curata, fara evenimente. Atunci castiga adevaratele valori. Restul sunt oportunisti.
    3 1
  • ayrton4ever
    91schumi...Schumi ar fi castigat la pas campionatul :)))) ia un Xanax ma ca bati campii... Pe ce planeta traiesti tu mai? Ce te face sa crezi ca daca Schumi realimenta ceilalti nu l-ar mai fi depasit? ... fanatismul te orbeste... cat despre frustrarile tale legate de Alonso... nici nu stiu cum deschizi gura ca in prezent ca pilot e la ani lumina fata de idolul tau sters si supraevaluat de toti mascaricii care au inceput sa vada formula 1 cand cel mai mare rival al eroului tau a fost Montoya si Raikkonen cu un Mclaren de duzina
    5 15
  • Popicul
    Daca vrea sa domine campionatul, Ferrari trebuie sa-si ia un meteorolog mai bun. Alonso a plecat pe hard pt ca se asteptau la ploaie dupa o jumatate de ora si astea ar fi tinut pama atunci, alea soft ati vazut.....
    4 1
  • Oameni buni, strategia o alege pilotul. Sigur ca se sfatuieste cu echipa, dar ultimul cuvant e al pilotului. El decide cu ce pneuri pleaca, cand schimba, etc
    3 2
  • marian
    ayrton4ever-si u ar trebui sa iei un xanax pt u intr-adevar esti la ani lumina de realitate
    4 1
  • marian
    ayrton4ever:.e adevarat ca 91Schumi06 a exagerat,dar u prin ceea ce ai spus ti-ai aratat antipatia fata de schumacher(O ANTIPATIE care n-o sa-ti permita niciodata ca accepti vreo calitate a acestui pilot-pt tn e un om care n-are ce cauta in F1,este depasit de toti si a ajuns aici pe ochi frumosi),dar pe langa toate astea u nu-i suporti nici pe cei care ii sunt fani.daca u crezi ceea ce spui d c te agiti sa-l ataci pe el si pe fanii lui,nici n-ar trebui sa le dai atata importanta.mi se pare absurd sa dai importanta unui om care n-are valoare in opinia ta
    5 1
  • @Nepoate
    asta incerc si eu sa-i fac sa inteleaga, faptul ca strategia este facuta in primul rand de pilot in special cand vine vorba de pneuri. Asa ca "huo Domenicalli" se traduce de fapt "huo Alonso".
    2 1
  • @ayrton4ever,
    cumetre, eu ma uit la F1 de prin '94,asa ca stai linistit.
    Tu n-ai zile de scoala cate curse de F1 am vazut eu. Cat despre Schumi,am sa-ti explic,desi esti batut in cap si nu intelegi, de ce ar fi dominat campionatul: in startul curselor,e mereu depasit,dar pe final,cand cantitatea de combustibil scade,nu numai ca e greu sa-l depaseasca cineva,dar efectueaza si foarte multe depasiri...e drept,daca nu-l lasa masina. Uita-te la toate cursele de anul asta,si analizeaza,o sa vezi ca pe final de cursa Schumi a recuperat cel mai mult...Apoi,tu zici ca Schumi e supraevaluat doar de mascaricii care urmaresc F1 de la debutul lui Montoya sau Raikkonen??? Bai baiatule,Schumi e respectat si apreciat de oameni care urmaresc F1 de pe vremea lui Farina,Ascari si Fangio. Cat despre Alonso...cred ca e la fel de homosexual ca si tine!
    5 8
  • ayrton4ever
    @Schumi... Mda, dupa cum ziceam, e supraevaluat [respectat nu am spus ca nu e, orice pilot de f1 merita sa fie respectat....si Katayama era respectat:))))) ] E supraevaluat de mascarici ca tine, care se uita la F1 din 94, anul in care F1 a intrat in cadere libera odata cu plecarea ultimului dintre giganti (vezi Imola). Da, e vorba de Senna, ala care-l facea pe marele neamt rege al ploii cum il numiti voi, sa arate ca un copil de gradinita pe pista uda (vezi donnington 93). Asa ca mascariciule, daca tu te uiti din 94, ai pierdut cam tot ce a fost mai frumos in F1, cu exceptia depasirii de la Spa a lui Hakkinen din 2000. Hill, Villeneuve, Montoya, Raikkonen sunt piloti care nu se compara cu greii curselor si care nu aveau cum sa-i faca probleme clanului Schumacher-Briatore-JeanTodt-Ross Brawn-Rory Byrne. Hill si Villeneuve au reusit sa-l bata cu toate ca dupa parerea mea erau piloti mult mai slabi decat Schumacher. Hakkinen si Alonso deja au alta stofa, e alta poveste. Deci inca o data, nu confunda supraevaluarea cu aprecierea si respectul... repet, orice pilot de f1 merita apreciat si respectat. Cat despre homosexualitate, nu vad ce legatura are cu subiectul asta, deci ma abtin
    3 3
  • marian
    daca senna al tau era asa cum pretinzi ce naiba ai frate cu schumacher?d unde atata oftica,ura sau ce o fi?vorbesti de respect si apreciere?intelegi acesti termeni u?,,orice pilot de f1 merita apreciat si respectat.''-cu exceptia lui schumacher nu?Dumnezeule,ai o varsta..dar intelepciunea nu e punctul tau forte.
    2 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru