Volkswagen E-Up! - varianta de serie a modelului Up cu motor electric

de Dragoș Băltățeanu
Joi, 14.03.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a prezentat varianta de serie a modelului Up cu motor electric. Automobilul a fost prezentat în cadrul conferinţei anuale pentru presă şi investitori, dar va debuta oficial la Salonul Auto de la Frankfurt din toamnă.

Volkswagen a prezentat noul model E-Up! în cadrul Conferinţei Anuale pentru presă şi investitori. este vorba de versiunea cu propulsie electrică a celui mai mic model din gama producătorului german. modelul era cunoscut sub formă de concept, dar este pentru prima dată când E-Up! este prezentat în versiunea de serie. 

Volkswagen E-Up! devine astfel model de serie la patru ani după ce a fost prezentat pentru prima dată în formă de concept. Debutul oficial va avea loc în toamna acestui an la Salonul Auto de la Frankfurt. E-Up este propulsat de un motor electric de 82 CP şi un cuplu instantaneu de 210 Nm. Are nevoie de 14 secunde pentru a accelera până la 100 km/oră, iar viteza maximă de rulare va fi de 135 km/oră. Energia electrică va fi stocată într-un set de acumulatori de 18.7 kWh, ia un "plin" de curent va fi suficient pentru o autonomie de 150 km. Bateriile vor putea fi încărcate până la 80% în doar 30 minute. 

Esential 150 km autonomie are noul VW E-Up! cu motor electric.
Noul Volkswagen E-Up! cântăreşte 1.185 kg şi poate fi deosebit de fraţii săi cu motoare termice prin luminile LED-urile de zi cu o formă specială. Partea inferioară, pragurile şi spoilerul faţă au primit un tratament aerodinamic pentru a reduce rezistenţa la înaintare acestui model.
Jantele folosite au 15 inch, iar la interior, VW a optat pentru o tapiţerie de culoare deschisă în tonuri de gri şi albastru. 

Comentarii (6)

  • in your face! thumbs up for vdub
    6 5
  • se anunta concurenta!
    6 3
  • Vasilica
    Restul tot pe la autonomia asta se invart. Nimeni nu reinventeaza bateria?
    8 1
  • Vasilica, nu ai ce reinventa la o baterie, asta e limitarea ei conceptuala, fizica: 100-160 km si ore intregi de reincarcare. Se pot reinventa sau chiar exista deja inventate alte moduri prin care poti furniza energie electrica masinilor, dar vad ca nu sunt dorite, desi uneori predateaza solutia combustibililor fosili sau a caratului de baterii.
    2 3
  • la pretul si masina in cauza u au cum sa foloseasca ultimile tehnologii ca si cei de la Tesla care au o autonomie de peste 250 km
    cat despre bateri, acestea se vor reinventa curand, cautati pe google despre proiectul de 1 miliard de euro pentru cercetari in legatura cu grafenul, be baza caruia se vor face baterii care se incarca in cateva minute si ofera o autonomie de cateva sute de km
    1 1
  • si cu grafenul ala e mare bullshit, nu i-au gasit inca chichita, doar ca nu au gasit-o inca, e bine ca fac rachete de tenis din el
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru