Feedback

Alpina a prezentat noul XB7: SUV-ul dezvoltat pornind de la BMW X7 are motor V8 cu 621 de cai putere

Publicat Marti, 19.05.2020
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 5
Alpina a prezentat noul XB7: SUV-ul dezvoltat pornind de la BMW X7 are motor V8 cu 621 de cai putere - Poza 1
Alpina a prezentat noul XB7: SUV-ul dezvoltat pornind de la BMW X7 are motor V8 cu 621 de cai putere - Poza 2
Alpina a prezentat noul XB7: SUV-ul dezvoltat pornind de la BMW X7 are motor V8 cu 621 de cai putere - Poza 3
Alpina a prezentat noul XB7: SUV-ul dezvoltat pornind de la BMW X7 are motor V8 cu 621 de cai putere - Poza 4
Alpina a prezentat noul XB7: SUV-ul dezvoltat pornind de la BMW X7 are motor V8 cu 621 de cai putere - Poza 5
Alpina a prezentat noul XB7: SUV-ul dezvoltat pornind de la BMW X7 are motor V8 cu 621 de cai putere - Poza 6
Alpina a prezentat noul XB7: SUV-ul dezvoltat pornind de la BMW X7 are motor V8 cu 621 de cai putere - Poza 7
Alpina a prezentat noul XB7: SUV-ul dezvoltat pornind de la BMW X7 are motor V8 cu 621 de cai putere - Poza 8
Alpina a prezentat noul XB7: SUV-ul dezvoltat pornind de la BMW X7 are motor V8 cu 621 de cai putere - Poza 9
Alpina a prezentat noul XB7: SUV-ul dezvoltat pornind de la BMW X7 are motor V8 cu 621 de cai putere - Poza 10
Alpina a prezentat noul XB7: SUV-ul dezvoltat pornind de la BMW X7 are motor V8 cu 621 de cai putere - Poza 11
Alpina a prezentat noul XB7: SUV-ul dezvoltat pornind de la BMW X7 are motor V8 cu 621 de cai putere - Poza 12
Alpina a prezentat noul XB7: SUV-ul dezvoltat pornind de la BMW X7 are motor V8 cu 621 de cai putere - Poza 13
Alpina a publicat primele imagini și detalii referitoare la noul XB7, SUV-ul cu șapte locuri dezvoltat pornind de la BMW X7 M50i. Motorul V8 de 4.4 litri a fost modificat și dezvoltă 621 CP și 800 Nm.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
În urmă cu câteva zile, Alpina a publicat primul teaser care anunța debutul noului XB7. Modelul pregătit de specialiștii din Buchloe are la bază actualul BMW X7 în versiunea M50i.

Acum, Alpina a publicat primele imagini și detalii referitoare la noul XB7. Din punct de vedere estetic, SUV-ul cu șapte locuri pregătit de Alpina mizează acum pe un spoiler frontal restilizat care integrează prize de aer mai mari și pe un difuzor spate ușor retușat. Sistemul de evacuare dispune de patru terminații, iar jantele oferite standard au diametrul de 20 de inch. Opțional, clienții noului XB7 vor putea opta și pentru jante cu diametrul de până la 23 de inch. Indiferent de alegerea făcută, SUV-ul va fi echipat cu anvelope Pirelli de înaltă performanță.

Sistemul de frânare a fost și el îmbunătățit și poartă semnătura Brembo, iar software-ul care controlează suspensia pneumatică a primit un upgrade. Conform reprezentanților Alpina, atunci când modul Sport este selectat sau când viteza de rulare trece de 160 km/h, garda la sol scade cu 20 mm. În plus, prin selectarea modului Sport+ (sau atunci când viteza de rulare trece de 250 km/h) garda la sol scade cu încă 20 de milimetri.

Sub capota lui Alpina se află motorul V8 pe benzină de 4.4 litri. În cazul lui X7 M50i, unitatea dezvoltă 530 de cai putere și 750 Nm. Mulțumită modificărilor operate de Alpina, unitatea livrează acum 621 de cai putere între 5.500 și 6.500 rpm și 800 Nm între 2.000 și 5.000 rpm.

Resursele sunt gestionate de o transmisie automată cu opt trepte și de sistemul de tracțiune integrală xDrive. În aceste condiții, accelerația de la 0 la 100 km/h se desfășoară în 4.2 secunde (0.5 secunde mai rapid comparativ cu un X7 M50i), iar viteza de top se oprește în dreptul valorii de 290 km/h.

Pe piața din Germania, prețul noului Alpina XB7 pornește de la 155.200 de euro. Conform reprezentanților companiei din Buchloe, livrările vor începe în luna septembrie.


Comentarii (5)

  • Cand ma uit la acest tanc pare greu de crezut ca i3 apartine aceluiasi producator. Dincolo de opulenta si exagerarea acestui model, are cifre incredibile, 4.2 secunde acceleratie si 290 km/h fara limitare.
    14 4
  • Tesla Model 3 chior scoate 5,6 secunde iar versiunea top 3,4 secunde

    Deci şi un Model 3 bate acest V6-V8
    6 12
  • Levi: Diferă modulul de confort la BMW e36 Cabrio motor 1.8 de celelalte motoare... Raspunde
  • Nu c-ar fi concurente, dar Tesla 3 versiunea de top cantareste 1850 kg, in schimb X750i cantareste aproape 2500 kg, aceasta versiune Alpina banuiesc ca la fel aproximativ, chiar nu inteleg de ce-ai adus in discutie Tesla, un fel de " zi si noapte Tesla deasupra tuturor "?

    Tesla chior are mai multe " panel gaps " decat versiunea de top ?
    12 5
  • Alta masina complet inutila pentru "Bombardieri".
    2 0
  • In comentariu de mai sus lipseste virgula dupa inutila.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru