Audi SQ7 TDI primește un pachet complet din partea ABT Sportsline: kit de caroserie agresiv și motor diesel cu 510 CP

de Cornel Șocariciu
Vineri, 17.04.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Tunerul german ABT Sportsline a lansat un pachet complet de modificări pentru SUV-ul SQ7 TDI. Nemții vin cu un kit de caroserie special și cu îmbunătățiri menite să crească puterea motorului diesel la 510 CP.

La finalul anului trecut, tunerul ABT Sportsline a anunțat un pachet de performanță pentru SUV-ul SQ7 TDI. Standard, motorul V8 diesel de 4.0 litri pregătit de constructorul german livrează 435 de cai putere și 900 Nm.

Mulțumită unității ABT Engine Control, motorul diesel livrează 510 cai putere și 970 Nm. Pentru moment, oficialii casei de tuning nu oferă detalii despre timpul necesar pentru sprintul 0-100 km/h (4.8 secunde pentru varianta de serie) și nici despre viteza maximă.

Acum, tunerul german a revenit asupra proiectului SQ7 și a introdus un kit de caroserie mult mai agresiv. SUV-ul constructorului din Ingolstadt poate fi echipat cu un splitter frontal nou, cu aripi laterale mai generoase și cu un difuzor de aer îmbunătățit. De asemenea, ABT Sportsline a pregătit terminații speciale pentru sistemul de evacuare și a montat și o aripă spate nouă. Tunerul propune jante cu diametrul de 22 de inch, iar clienții vor avea de ales din trei variante: Sport GR, HR Aero și HR-F.

Pentru interior, ABT Sportsline introduce elemente din fibră de carbon.

Acestea pot fi comandate pentru planșa de bord și pentru elementele laterale de protecție ale scaunelor. Tot pe lista îmbunătățirilor se află și un buton pentru pornirea motorului care acum a fost gravat cu logo-ul ABT.

Comentarii (29)

  • Edikkk
    Renault a anunţat că în China va produce şi vinde NUMAI MAŞINI FULL ELECTRICE !

    În Europa, dăm înainte cu monştrii morţii ca acest diesel extrem de poluant !

    Un ego îşi cumpără o asemenea instrument de poluare.

    Nimic de lăudat sau apreciat. ZERO !

    Dimpotrivă cine îşi cumpără o asemenea maşină sunt de pus la acelaşi zid cu cei care vânează lei, elefanţi în Africa.
    8 19
  • Edikkk. Sunt 100% de acord cu pusul la zid al celor care vanzeaza din placere dar nu si la treaba cu Renaultul care a gasit un mod mai putin rusinos de-a anunta ca si-a luat leapsa in China si se retrag cu coada intre picioare,au vandutin China in 2019 doar 18000 de masini pe o piata imensa.Mi-as lua oricand un motor de 4l ca n-as merge cu el prin oras dar asa de-al dracu nu vreau sa ii platesc statului impozit pe el.Cei mai mari poluatori sunt cei din industrie iar primele 10 vapoare din lume ca marime polueaza cat toate masinile de pe glob la un loc si n-au nici dpf sau injectie de uree. Poate daca n-am mai importa usturoiul din china cu vaporul si l-am produce pe plan local,am mai reduce din poluare,zic si io asa,ca mi.am luat uturoi de la magazin si am gasit doar chinezesc
    13 1
  • fan skoda
    Doamne, din cauza lui Electrikkk si nervii facuti de el, am uitat sa comentez despre masina !

    Masina este foarte buna, acest V8 TDI este irezistibil.
    Arata foarte agresiv.
    Iar sub capota, se afla un motor adevarat, un V8 TDI !
    9 6
  • inexorabil
    Cred că nu sunt singurul "bizar" care remarcă puternicul regres estetic (privind în ansamblu) al lui Audi. Probabil că excesul de high-tech trebuie incriminat. Și eco-progresismul, care cere "feminizarea" fostului as cu patru inele al motorsportului.

    Precum am mai menționat, doar ceva tipic diviziei Audi Sport m-ar interesa din curtea "premium" germană. Să zicem un RS6, adică un break monstruos de 4L V8 biturbo și aproape 600 CP, cu care poți provoca (pe șosea) chiar o "supersportivă" consacrată (desigur, având grijă în prealabil ca agenților PR să nu le pară cursă ilegală).
    10 5
  • Edikkk
    Îmi cumpăr cameră video pentru trafic şi fac un canal youtube....

    Azi, bandă continuă, pod înalt, 0 vizibilitate ghiciţi cine mă depăşeşte neregulamentar punându-şi viaţa în pericol ??

    VW passat !

    Culmea şi cu nr de inmatriculare xx.xx.TDI !

    Oftica celor care poluează de plăcere
    (că doar au bani destui să îşi cumpere electrică - cea din imagine costă destul ca să acopere un preţ de electrică)
    mă lasă rece !

    Plâng cei care prin a distruge sănătatea celorlaţi fac o plăcere.

    Nu este absolut nimic de wow, de apreciat, la astfel de persoane.

    Sau care nu îşi permit maşina din imagine dar şi-ar cumpăra o dacă ar avea banii.

    Este acelaşi lucru cu cei care nu au bani de safari, să omoare elefanţi dar apreciază pozele celor care ucid elefanţi.

    Mda.
    6 12
  • fan skoda
    @Edikkk

    Si cum se va numi ?
    Daca nu ai ales un nume, iti dau niste idei.
    Ce zici de "Ametiti in trafic" ?
    Sau "Nesimtiti in trafic" ?

    Oricum, tu alegi.
    Dar nu inteleg, de ce crezi ca doar cei cu termice sunt rai ?
    Doar pentru ca, la electrice, viteza maxima este limitata, nu inseamna ca aia sunt "usa de biserica".

    Chiar sunt curios.
    6 4
  • Edikkk
    Păi şoferi care nu le pasă de siguranţa lor şi a celorlaţi în trafic.... cărora 70 km/h în localitate nu le ajunge, vor mai mult... şi dacă omoară pe cineva... scapă ca Iorgulescu junior

    Nu sunt nici eu uşă de biserică, dar să ştie toţi IDIOŢII cu VW passat care te depăşesc în localitate deşi ai 60-70 km/h, că TOATE MAŞINILE ORICÂT DE VECHI POT DUCE 50 - 70 KM/H în localitate şi chiar 150-160 km/h înafara.


    De la cea mai amărâtă Logan la cel mai mare Audi A6 pot atinge 50 km/h în localitate sau 100 km/h cu uşurinţă !

    Dar aşa e când unii se cred superiori celorlalţi oameni, pentru că maşina lor au 500 cai putere, NU POT STA DOMNULE în spate la un Logan, pentru că îi mânâncă oftica, li se umfle pipota în ei, deşi Loganul merge deja cu 70 km/h în localitate, el vrea să fie el cu 90 km/h

    Şi apoi dacă apare un copil. Un pieton pe trecere.

    Ce ziceţi? Îl omoară ?


    Mda.

    Nu toţi cu VW / VAG TDI sunt aşa... dar sunt muuulţi.
    O să îi filmez poate, nu ştiu, să nu zică lumea că inventez.
    6 11
  • Sa ma mai bag si io in seama aiurea,am mai zis asta si mi s-a umlut frigiderul Arctic(Zil pentru aha) cu carne pentru 2 ani. Cu 50-60km/h in localitate sa traversati voi tara de la un capat la altul.n-am timp sa mor in masina de plictiseala si sa imbatranesc in ea,e prea scurta viata si oricum eu nu fac accident,niciodata :). O tin la 90 la ora unde se poate(ma adaptez traficului) din frica de radare(in zonele pe care nu le cunosc si dau gherle waze-ul si antiradarul).Dar asta vrea publicul,sa nu uitam ca in Olanda au aplaudat limitarea de 100km pe autostrazile lor perfecte cu trei benzi. Pot acum sa se bucure si cei cu electricele de oarece autonomie.De berbecii aia de merg cu 40 la ora pe a doua banda nimic? De imbecilii aia care ies de pe stradute ca se uita doar stanga ca stiu ei ca e linie continua si nu vine nimeni in depasire de pe contrasens? "Si apoi daca apare un copil"- poate le mai fac si niste educatie rutiera in scoli nu numa' aia sexuala.in mare,nu aia care o calca si stiu sa conduca si simt masina fac accident,loazele alea care nu pot tine banda si au nevoie de noile sisteme automate sa le franeze masina singura sau sa le tina banda o comit P.s. Ati observat modul de conducere al celor care habar n-au sa tina covrigul in maini? Merg prin localitate cat mai aproape de mijlocul drumului,nu pot tine o viteza constanta,variaza ba cand 40,ba 50 si iar 40 ,calca frana cat sa aprinda stopurile dar nu incetinesc sau uita piciorul pe frana cand se face liber iar in fata,cateodata cedez nervos si ii iau la aspiratie si pe linia aia lunga pusa cu un scop,mai clacheaza oamenii. PPS. Cand o sa vad vreodata Garcea ca da amenzi si celor care stanjenesc traficul si merg ca niste melci gestanti,ca in legea rutiera exista si contraventia asta,atunci o sa incerc sa inteleg ai soferii de wekend care fac pe ei de frica cand ii devansezi prin dreapta cu 90.Cei mai multi draci imi fac astia cu hibridele,toti merg la consum,pleaca de la semafor mai lent ca o bunicuta careia i se falfaie de consumul de benzina.In Olanda vor sa limiteze viteza in toate localitatile la 30.PPPS. Cand eram pustan am vazut u campion de-al nostru la motociclism intins pe jos in Piata Romana,un dobitoc cu un Tico paraca,unu' care dormea cu 40 la ora ,s-a gandit ca e ok sa intoarca ragalia pe patru benzi(si nu era Ticozaur de 500 de cai),deci,viteza ucide sau imbecitatea?
    7 5
  • *o tin la 90 prin localitafi.PS. intre Baicoi si Ploiesti,spre Ploieti,e locul unde poti sa arzi masina mai mult decat are viteza maxima,e in coborare si prinde ceva:))
    4 5
  • inexorabil
    Staţi să ne edikkkficăm. Logikkka ar fi următoarea: cică maşinile dotate cu M.A.I. ar fi “criminale” (pe stradă şi la zebră) şi din cauza faptului că le-ar prefera vitezomanii, nu doar pentru că “periclitează”” mediul şi, “prin urmare, ameninţă viitorul copiilor noştri”. ÎNSĂ (urmează o conjuncţie adversativă mai mare decât Jeddah Tower) : deja “electricele” atacă hotărât parametri de performanţă precum “plaja” şi “v-max”, iar lista de vârf a timpilor Nürburgring-ului va fi, în cele din urmă, “adjudecată” de acestea…În această privinţă, ce face scumpul nostru ecologist de serviciu Electrikkk? Mai precis, pe cine face? Păi, pe mortul în păpuşoi!

    La fel, deja s-a constatat că “autonomele” pot omorî pietoni şi mai ales se poate deduce că tehnologia nu se va “perfecţiona” într-atât, încât vreo autoritate unanim recunoscută să garanteze că nu vor mai surveni astfel de cazuri. Mai degrabă se “lucrează” la enormitatea atribuirii răspunderii penale acestor obiecte…neînsufleţite. Aceeaşi întrebare legitimă se ridică (şi tot aşa, în mod inevitabil) : unde sunt închinătorii Brave New World-ului? S-au împrăştiat ca potârnichile.

    Rezumând sugestiv: subjugaţii eco-high-tech-ului (sintagma în sine însemnând un nonsens şi o duplicitate fără egal) ţin morţiş să participe la ospăţul moralităţii goi puşcă! Eventual tatuându-şi vestimentaţia pe care ar fi trebuit s-o etaleze. Culmea “succesului” dumnealor este că (tot) mulţi dintre cei teoretic neutri chiar îi văd îmbrăcaţi. De ce? Deoarece maeştrii “emeriţi” (şi invariabil oculţi) ai magiei cu efect psihologic garantat meşteresc de zor pe retina minţii prostimii planetare (fără ca ea să simtă cumva ce i se prestează). Şi doar n-or deveni vreodată atât de cretini, încât să-şi semnalizeze opera: “Sector în lucru”.
    13 7
  • Edikkk
    Vezi dle Tata Rus ... în România încă se poate da talpă cu 90 km/h ca CRIMINALII !

    În alte ţări civilizate mai există radare fixe şi ceva Poliţie Rutieră care îşi face treaba.
    6 11
  • @Edikkk.Stii ca in tarile alea civilizate nu exista limita de viteza pe autostrazi pana la criza petrolului(Anglia de exemplu),cu rapandulele alea cu cauciucurile late cat alea de la Mobra.? Cu masinile lor involuate, acum au evouat masinile si au involuat oamenii,am.ajuns sa merg mai incet ca aia din anii 50.Sa fim seriosi,n-ai cum sa traversezi Romania cu 50 la ora si nici comparatia cu vestul nu tine,aia au transportul in comun foarte bine dezvoltat,nu iti trebuie masina acolo,la noi de la Iasi la Arad te nasti si iti sarbatoresti si majoratul la volan.Cand ies din Bucale spre Targoviste pe camp la Racari,patru benzi si delimitate cu parapeti de beton,sunt criminal daca merg cu 90 pe limita imbecila de 50?In vest au bagat radare pentru ca a scazut calitatea soferilor,acum orice incapabil la volan poate sa isi ia carnetul,important e sa isi cumpere masina si sa decarteze bani pe combustibil,sa mergem toti incolonati cu viteza legala taraindu-ne spre mall.Ia sa se dea examenul auto pe bune,jaloane,proba de noapte,iesirea dintr-un derapaj usor ,franare de urgenta,chestii banale. Sa ii vad pe legalii aia frustrati ce fac cu permisul,daca-l mai primesc.In Anglia,pe portiunile de autostrada unde se calculeaza viteza media a crescut numrul accidentelor,toti dorm la volan,panicati de frica amenzilor,nu mai se concentreaza,canci reflexe.Daca as limita de maine viteza in romania la 70 din soft tuturor masinilor,crezi ca de maine nu mai sare niciun carnat cu rabla in oameni,pomi sau masini de pe contrasens?Pe timpuri era viteza in Romania in localitati de 60,acum sunt criminal daca merg cu o masina potenta cu 70-80-90.
    5 4
  • Incredibila sarguinta si harnicia cu care unii isi pun streangul de gat, zambesc la poza dupa care se agita ca sa se duca scaunul de sub ei. Cu altceva nu pot sa asociez aceasta frenezie a renuntarii la propriile libertati, la bunastarea pentru care ai muncit pe branci, la siguranta materiala.

    Oameni bucurosi sa-si bata joc de propria avutie numai din ratiuni ideologice insuflate de tot felul de guristi panicarzi care castiga ff bine din toata povestea. In ciuda oricaror evidente, te duci legat la ochi si cheltui sume exorbitante pentru ca sa-ti complici viata cu un produs prost si sa te umpli de frustrari...

    In fine, fiecare cu ce procesor central are la tartacutza...

    Revenind on-topic, Audi-ul e superb, mie imi place in varianta ACEASTA. Q7 nu neaparat, dar asta e altceva. Extrem de musculos, lasat, practic e o masina masiva, nu are nicio treaba cu un SUV. Aduce a ceva muscle car mai mare american.

    Cat despre TDI-ul de 500 de cai, V8 cu 900 Nm... ce sa mai zici? :) Cred ca e extaz pur si simplu.

    Intr-o buna zi, poate mi-oi permite si eu un asemenea turbat negru, sa-l afum pe Edicka si altii asemenea. :) Asa sa-mi ajute Dumnezeu!

    Zi de zi, DIESEL deasupra tuturor!
    13 5
  • fan skoda
    hmm...

    Deci sunt criminal daca merg cu 80 km/h
    Dar daca merg cu 140-150-160 km/h cum sunt ?

    Si apropo, domnule @Edikkk
    Sa sti ca, electricele sunt mult mai periculoase.
    De ce spun asta ?
    Pai, sunt foarte silentioase.
    Daca apare brusc, fara sa se uite, un pieton sau un copil, e-masina merge in limita, sunt mai multe sanse ca acel pieton/copil sa fie in spital in coma sau sa fie mort.
    De ce ?
    Pai, hai sa dam doua exemple. Unul cu o masina, si celalalt cu o e-masina:
    Masina merge cu 50 km/h. Brusc, apare un copil/pieton. Soferul il vede tarziu. Pietonul/copilul o sa auda masina. Din instinct, pietonul/copilul se va intoarce, si repede o sa se intoarca pe partea drumului de unde venea sau va alerga cad de repede poate, daca este mai aproape de cealalta parte a drumului. Chiar si daca pietonul/copilul aude foarte tarziu masina, si/sau soferul vede tarziu pietonul/copilul, inca sunt sanse, mici, dar sunt, ca accidentul sa nu se produca. Doar in anumite cazuri, pietonul/copilul este lovit. In cazuri rare, moare.
    E-masina merge cu 50 km/h. Brusc, apare un pieton/copil. Soferul il vede tarziu. Pietonul/copilul, NU o sa auda e-masina. Soferul o sa franeze cat de repede poate. Aici, exista doua variante. Pietonul/copilul se uita, in timp ce trece strada, in stanga/dreapta. O sa vada masina, si o sa actioneze din instinct. Aici, mai exista niste sanse. A doua varianta:
    Pietonul/copilul nu aude si nu vede masina. Soferul vede tarziu pietonul/copilul. O sa franeze cat de repede poate. Aici, persoana este lovita sau, in cel mai rau caz si mai rar, moarta. In acest caz, cu e-masina, depinde de raspunsul soferului.
    Bine, acum sunt tot felul de sisteme de siguranta/asistenta. Dar, mai da si erori.

    Intelegi, Edikkk ?

    Deci, incontinuare, Zi de zi, Diesel deaupra tuturor.

    Si ti-am dovedit.
    8 7
  • fan skoda
    @Clona

    Amuzament debil aberant, scrie pe tine. (Fara virgule)

    @Edikkk

    Apropo, chiar s-a intamplat un incident dinasta.
    Erau cu un hibrid de la Toyota. Era o stire.
    Un copil a fost calcat de un hibrid Toyota prea silentios.
    5 6
  • Edikkk
    Sunteţi patetici unii dintre voi.

    Dacă în localitate, trebuie să ai 50 !!! 50 , nu 60 km/h această cifră nu este scoasă din burtă.

    Apoi dacă la trecerea de pietoni trebuie să ai 30 km/h şi dacă există pieton deja la marginea trecerii, PE TROTUAR, atunci ŞOFERUL ESTE OBLIGAT SĂ OPREASCĂ ŞI SĂ ACCORDE PRIORITATE PIETONULUI !!!

    De la peste70 km/h unde dracu mai reuşesti să opreşti măi (potenţial?) criminalule !!!???!!?

    Iar rahaturile plângăcioase "cum trec România cu 50 la oră " de parcă România are oraş lângă oraș chiar de la Bucureşti la Arad !!!

    Mincinosule!

    Patetici hai să ne plângem ca să avem motiv să acţionăm CU INTENŢII CRIMINALE !

    În Elveţia, Finalda, Norvegia , Franţa, UK ce păţeşti dacă mergi cu peste 70 km/h la trecerea de pietoni din localitate ???

    Aud???

    Mda.
    4 12
  • Edikkk
    Maxim 50, maxim 30

    Cât despre ce am scris cu acordarea de pietoni, vorbiţi cu un avocat, că nu ştiţi nici măcar legea. Este exact cum am spus.
    4 13
  • @edikaka,nu sunt patetic ca nu sunt plin de patos cu tine,2 tu confunzi grav contraventia cu infractiunea. Exemplele cu vreau o tara ca afara incep sa se desumfle grav de cand am vazut toti cu ce se mananca Europa. Ia zi,de la Arad pana la Iasi cum e cu 50 la.ora?Tremuri can vin "nebunii" cu motoare puternice si te depasesc,tefrustreaza? Mi-ar placea sa fie autostrazile cu limita ,hai,nu fara limita ca la germani ci cu o limita decenta de 160km/h. Sa vezi atunci rahaturile plangacioase ca tine cum stau cu electricele pe banda de camioane depasiti de orice benzinara de 900cmc,voi cu ochiul pe acul de la baterie.
    6 4
  • Inteleg de ce pana prin anii 1992 in Romania limita de viteza era 60km/h in localitate iar apoi a fost scazuta la 50. Vin baieteii astia ca edikaka si se scapa pe ei la o iuteala dmai mare +70
    6 4
  • fan skoda
    @Edikkk

    Daca sare pietonu' in strada fara sa se uite sau fara sa fie legal/cu semaforizare, ceva, ce dreacu' faci ? Te bazezi pe functia de "masina autonoma" de la Tesla ?
    Vrei multe, faci putine...

    Mai sti stirea aia cu masina autonoma care a lovit o femeie care traversa noaptea strada, impingandu-si bicicleta ?
    Da, sigur iti amintesti. Este MOARTA !
    De ce ?
    Era de la Uber. automarket.ro/stiri/noi-detalii-despre-accidentul-fatal-cu-masina-autonoma-uber-sistemul-a-94589.html

    "Soferul" statea ca Bo$$u si se uita pe alceva, dar pe drum nu.

    Oricum, electricele sunt foarte periculoase.

    He he, ti-am raspuns la frustrarea cu "Copiii tai" sau ce naiba ziceai tu acolo.
    Deci, cu ce vei mai ataca ?
    Esti cam Gica-contra.
    Deci ?
    Copiii tai sunt in siguranta. Celelalte frustrari ale tale, vor fi rezolvate si ele. Poate tot de mine. Poate chiar de colegul @PMC sau @Inexorabil
    Asta daca vrei sa intelegi si nu esti gica-contra.
    He he...
    Cu ce vrei sa te mai ajut ?
    Iti recomand un psiholog.
    Tu vrei sa se mearga cu 50 poate si mai putin de 50 km/h, ca sa nu-ti scada autonomia la e-masina.
    Iti recomand sa-mi citesti tot comentariul. Ala de mai sus ( daca nu lai citit pe tot).
    Oamenii sinceri si intelegatori stiu de ce.
    O sa descoperi tu in final...
    5 4
  • fan skoda
    Si daca nu crezi...

    Am dat search pe google "copil lovit de un hibird Toyota". Mi-a dat rezultate. Este chiar de pe Automarket.ro. E din 2008. Stiam ceva de aceasta stire, dar nu stiam ca este asa de veche.

    Oricum, chestia este ca un copil a fost lovit de un hibrid mult prea silentios. "Copil lovit de un hibrid prea silentios'

    Da, ati "auzit" bine. Prea silentios. He he...

    O, apropo, am gresit ceva in celalalt comentariu:
    "nu lai citit", am uitat de liniuta "nu l-ai citit". Mai gresesc si eu.

    Nu mai ai arme ? He he, le-am distrus.
    Chiar ma intreb cu ce o sa mai ataci, la ce raspuns ti-am dat. Asta daca macar il citesti.

    Sa vedem...
    4 4
  • fan skoda
    He he, mereu ti-o zic de ti-o ling.. sper ca-ti place, am scris si corect, vezi?
    3 10
  • fan skoda
    Daca tot am inceput soling, mai vrea careva?
    2 9
  • fan skoda
    Dar sa stiti ca imi place doar unsa cu motorina si adblue natural.
    2 9
  • Un gunoi de masina, vizual si ca solutie tehnica. Perfecta pentru cocalarii fara frontiere.
    4 8
  • fan skoda
    on-topic

    Masina este foarte agresiva. In culoarea Negru Orca metalizat si cu jantele negre aliaj 9Jx20 design 10 spite Y, arata extrem de agresiv si bine. Interiorul este foarte luxos.
    Audi SQ7 TDI are pret de lista 98.000 de euro. Dotat Full Option, cu trapa, faruri Matrix LED, frane ceramice, etc. (toate optionalele care exista in configurator), cu toate optionalele (full option) este 174.000 de euro.
    Arata extrem de bine. Super agresiv. Foarte luxos in interior.
    5 2
  • Edikkk
    @fan skoda

    Seamănă mult cu maşina lui Iorgulescu junior

    Mda
    3 5
  • inexorabil
    Prostovanii incorigibili de închinători ai Gaiei nu se dezmint…Dar de ce n-ar fi “gunoaie” fetişurile voastre cu baterii?
    6 2
  • fan skoda
    hmm...
    Fix acum am intrat si eu pe AM

    Electricele sunt pentru oras si (poate) niste drumuri, nu foarte lungi, inafara orasului.
    Diesel-ul (termica in general) este, mai pentru daily driver.
    Adica, plimbari in oras, calatorii, vacante, plimbari, etc.

    Cei cu electrice hai sa zicem ca merg la "consum", dar cei cu BMW PHEV sunt cam periculosi.
    De ce spun asta ? Pai, la BMW PHEV ( BMW Seria 5 PHEV, de exemplu) , nu simti viteza. (E un videoclp pe youtube despre asta)

    La drum lung, electrica nu prea isi are rostul.
    Electricele au un consum mic in oras, si mare inafara.
    Diesel-ul (termica) are un consum mare in oras si mic inafara.
    Pentru oras, electrica e destul de buna...
    Dar nu va inlocui niciodata (sau peste 20 de ani...) termica.

    PS: @Inexorabil, ai manuta verde de la mine. Esti tare. :)))

    Paste fericit !
    3 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru