BMW, Mini și Rolls-Royce vor adopta standardul de încărcare Tesla din 2025

de Tiberiu Safta
Joi, 19.10.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Grupul BMW a anunțat oficial că modelele sale electrice vor adopta standardul de încărcare Tesla pe piața din America de Nord începând din 2025. Împreună, BMW, Mini și Rolls-Royce au 6 modele electrice în gamă.

Începând din 2025, toate modelele electrice aparținând Grupului BMW vor adopta standardul North American Charging Standard (NACS) pe piața din America de Nord. Astfel, modelele electrice BMW, MINI și Rolls-Royce vor putea fi alimentate la încărcătoarele dezvoltate și produse de Tesla.

Odată cu această tranziție, posesorii acestor modele vor putea să găsească o asemenea stație de încărcare chiar și prin sistemul de navigație. Mai mult, plățile vor putea fi efectuate inclusiv prin aplicațiile dezvoltate de mărcile grupului german, cum ar fi MyBMW.

Evident, doar modelele de specificație nord-americană vor suferi această modificare. Pentru exemplarele destinate Europei, modelele cu zero emisii ale Grupului BMW vor continua să folosească standardul Combined Charging System (CCS).

via BMW Group

Comentarii (17)

  • shpaclu lu manole
    La cati l-au injurat pe Musk si si-au batut joc de el, te prinde mirarea cand ii vezi acum ca vin si se gudura la reteaua de Superchargers.
    Urmeaza comentacii de pe automarket sa-i vedem in cativa ani cum isi iau electrice, inghit galusca si se uita in sus cand ii intrebi care era parerea lor acum 5-6 ani.
    In alta ordine de idei, ar fi bine ca toata lumea sa adopte o singura priza, sa se evite tampenia care e astazi la toate electrocasnicele.
    5 2
  • Ești lovit bine la tărtăcuță… o sa-mi electrică când vor fi suficient dezvoltate. Tu îți imaginezi ce citești?
    Cum apare o știre de genul, hopa apărătorii “universului”
    Tu ai electrică? Ieși cu ea din țara? Faci lunar 2.500 km cu masina?
    1 5
  • Uite cum arată un cocalar… ce frumos te-am expus ;))
    2 1
  • Sunt Managing Director de 10 ani… ;)
    I-ați electrică acuma încă-s asistate social, de ce sa nu fii in continuare asistat? Neaparat cu autonomus driving… sigur ești pericol public ca orice cocalar îngâmfat si ofticat… vezi ca Tesla in sfârșit vinde uglytruck… ți se potrivește perfect.
    2 1
  • Ca sa vezi ce tâmpenii vorbești… o singură priza-i problema ta și vrei s-o rezolvi pe un “site” auto cu “tracțiune” pe spate sau cu “mașini cu zero emisii”… la tine ștecherul este baiul nu faptul că foarte mare parte din planetă este pe 120 V ;)))
    Cu un drum nu soliciți si toate mașinile cu volan pe stânga? ce-i așa greu? sa-si schimbare drequ si nfraateyctura rutieră da noi avem in cocalar care crede ca are epifanii… noroc cu tine ca ai adus in discuție ideea :)))
    Hai fă bani cinstiți si cumpara-ți electrocasnice de la tine din țară ca-s făcute cum trebuie și nu mai umbla la ciupit pe la alții sau adunat ce scot in fața casei… nu de bune le înlocuiesc ;).
    PS alte ideii salvatoare de planetă mai ai? Sau o lăsăm pe mâine ca te-ai ambalat prea tare?
    2 1
  • @cap-de-maimutz
    Nu e prima oara cand am impresia ca esti pe etnobotanice. managing director poti sa fii si la mcdonalds sau la firma lu tac-tu din 2 oameni.
    Masina autonoma chiar are sens. Driving assist folosesc din plin la drum lung.
    Tot ce am cand merg in calatorie are sursa de 110V-220V incorporat. Problema e priza. Ce sa-ti mai zic delfinule? Esti stupid si totusi atat de atoatestiutor. Un adevarat oximoron in viata.
    2 3
  • Minim 4.000 de oameni cap sec… 4 fabrici construite de la zero, care fac bani, mulți bani.
    Mc Donalds exista pentru imbecili ca tine. Nu as lucra pentru/la Mc. Donalds si nici altcineva care produce plastic “comestibil” :))
    2 1
  • Știu multe, fac multe și încă am de învățat… chiar și de la tine… partea bună că-s plătit corespunzător.
    2 0
  • @cap-de-maimutz
    Data trecuta erau 3000 de oameni, acum s-au facut 4000 cel putin. La cat de repede avansezi, la anul o sa joci tot globul pe degete.
    Esti bine platit. :):):) In ce? In piei de delfin?
    1 2
  • BigOil
    Ideea era INVERS.
    Sa se formeze un standard de incarcare universal si sa poti incarca usor de oriunde la valorile promovate. Si nu sa vina toate masinile pe incarcatoarele tesla pentru ca restul sunt varza.
    https://www.youtube.com/watch?v=92w5doU68D8
    De ce restul retelelor de alimentare sunt la pamant? Nu e greu de gandit o conspiratie la nivel mondial in cadrul mafiei energiei. Exista deja dovedita mafia hidrogenului, o grupare care a strans nenumarate miliarde de dolari si spaguieste peste tot pentru a intra cu asa prostii. Hidrogenul fiind controlat tot de bigoil.
    2 2
  • Nu-s taximetrist ca tine (nu c-ar fi o problemă)… deci nu conduc in fiecare zi, mai merg cu barca, delfinul, avionul etc… ce legătura are bicicleta ta în toată povestea asta? Oricum este o bicicleta “slăbuță” sau la cât de ramolit ești o folosești pe TURBO… altfel ar trebui sa meargă lejer 100. Unii chiar avem biciclete electrice, nu glume.
    PS vezi ca se poate “tuna” si rabla ta de bici dacă are motor BOSCH, sa vezi si tu cum este la 50 km/h ;))
    1 1
  • Am fost modest… si la 4.000 sunt tot modest ;)
    1 3
  • Dutz "noaptea NU bate vântul"
    Nu te mai lăuda atât, caraghiosule.
    E o bicicleta ușoară, de viteză. Nu știi tu ce e aia.
    4 1
  • Ha… ha.. bicicleta electrică “ușoară” de viteza. Ce mincinos penibil ești. Toate bicicletele electrice sunt limitate la 25 km/h ;)))
    N-ai nici o electrică, posibil nici role nu-ți permiți… nu mai minții ca este evident.
    1 1
  • Dutz "noaptea NU bate vântul"
    "vezi ca se poate “tuna” si rabla ta de bici dacă are motor BOSCH, sa vezi si tu cum este la 50 km/H"

    "Toate bicicletele electrice sunt limitate la 25 km/h ;)))"

    Băi panaramă penibilă...

    Depinde de țară. În SUA sunt 3 clase, ultima fiind limitată la 28mph. Unele state au propriile reguli. În Europa limita e 25kph, UK 20mph.

    Dar, prostovane... Aia e limita la care se oprește asistența electrică. Peste limita asta poți merge cât de repede vrei și îți permite codul rutier, dar mergi doar cu energia ta. Adică pedalezi ca la o bicicletă obișnuită.

    A mea are o baterie mică care oferă asistență la demaraj și la urcarea pantelor, pe drumuri de munte, de exemplu. În rest, pedalez singur și merg cu mult peste 25k.

    In caz că tu chiar știi ce vorbești (lol): e o cursieră cu cadrul din aluminiu, restul fibră de carbon, fără "viteze". Are un hub motor la roata din spate și o baterie mică (plasată pe cadru, unde ar sta sticla cu apă). Cu totul e sub 10kg.
    3 1
  • Merci de explicații, chestii interesante… in afara de voma pe care nu te poți abține s-o împrăștii, văd ca la tine si un mild hibrid este BEV. Dacă cursiera ta are sub 10 kg (cam mult, sunt multe sub 6 kg, iar ceva special sub 4), acumulatorul tău si “boost-ul” este echivalentul mâncatului de fasole… ;) Ce ai tu NU se cheamă bicicleta electrică, cel puțin nu in modul evaziv si ambiguu pe care intenționat l-ai folosit… îți este “specific”, altfel nu poți face pe deșteptul. Nu cred ca ești caz pierdut, dar totuși cam multă îndârjire si ura pentru puncte de vedere diferite. Ar fi trebuit sa știi deja ca nu exista adevăr… doar percepții/interpretări!!! În rest te felicit pentru alegerea făcută este clar un mod sănătos, cred si plăcut de deplasare in multe situații.
    1 0
  • Ca sa nu uit… te rog să încerci o bicicleta electrică (care are peste 22 kg) si să ne spui si nouă cât ai reușit să pedalezi cu o viteza medie de 30km/h (+5 peste limita de asistență… un fleac), pe plat… ai grijă că deja știu răspunsul ;)
    Mai poți testa si cu asistență zero să pedalezi la o viteza medie de 25 in paralel cu cineva care are o bicicleta clasică și o sa vezi ce limbă lungă ai ;)…. foarte repede!!!
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru