Feedback

BMW: "Reducerea emisiilor de CO2 la normele solicitate în Europa nu este fezabilă fără diesel-uri"

Publicat Marti, 29.09.2015
de Sebastian Toma
Comenteaza 7
BMW: "Reducerea emisiilor de CO2 la normele solicitate în Europa nu este fezabilă fără diesel-uri" - Poza 1
Reprezentanții BMW au venit în apărarea motorizărilor diesel, care sunt puse momentan sub semnul întrebării în urma scandalului Dieselgate. Producătorul din Munchen afirmă că țintele de CO2 ale UE nu vor putea fi atinse fără diesel-uri.

Esential 9.7 la sută este scăderea suferită de acțiunile BMW la bursa de la Frankfurt după ce publicația germană Auto Bild a acuzat compania din Munchen de păcălirea testelor de emisii. Publicația și-a retractat acuzația în câteva ore de la publicare.

CRIZA VW: Tot ce trebuie să știi despre cazul Dieselgate

BMW Group a venit în apărarea motorizărilor diesel, ajunse în fața opiniei publice în urma scandalului Dieselgate. Compania din Munchen a declarat că atingerea țintelor stricte de emisii de CO2 la nivel de concern, în special cele din Uniunea Europeană, este posibilă doar prin folosirea motoarelor diesel în gamă și prin creșterea numărului de modele electrice. Mai mult decât atât, progresul actual în materie de reducere a emisiilor de CO2 la nivel de gamă a fost atins, în mare parte, prin dezvoltarea motoarelor diesel și popularizarea acestora în rândul consumatorilor. În medie, un motor diesel emite cu 15 până la 20 la sută mai puține emisii CO2 decât o unitate comparabilă alimentată cu benzină, notează reprezentanții BMW.

Cei de la BMW au investit serios în optimizarea și rafinarea motoarelor diesel, care au ajuns să reprezinte 80% din vânzările lor din Europa și 38% din vânzările lor globale în 2014, când au aniversat 31 de ani de la introducerea în ofertă. Eliminarea acestor motoare din ofertă pe fondul unui scandal generat de un alt constructor ar impune probleme semnificative în atingerea normelor de emisii la nivel de gamă stabilite de Uniunea Europeană, care vor intra în vigoare în 2020.

Pentru a elimina diferența majoră între consumul de carburant obținut în cadrul testelor standardizate și cel din viața reală, aflat în directă legătură cu emisiile de CO2, Uniunea Europeană pregătește un nou ciclu de testare, numit WLTP, care va calcula emisiile reale obținute în timpul conducerii, care vor fi abreviate cu RDE, de la Real Driving Emissions. Cei de la BMW sprijină introducerea cât mai rapidă a noilor reglementări pentru a asigura claritate pentru consumatori și industria auto.

Urmareste Automarket
Compania din Munchen a fost introdusă fără vină în scandalul Dieselgate, după ce publicația germană AutoBild a anunțat că anumite motorizări diesel din oferta BMW depășesc emisiile legale de Nox, citând rezultatele unui studiu ICCT la care nu a avut acces complet. Publicația a revenit cu o clarificare la scurtă vreme de la publicarea articolului din 24 septembrie, dar compania BMW a fost afectată la bursă, acțiunile sale înregistrând o scădere de 10% pe fondul acestor zvonuri, pierderea fiind cuantificată la 6 miliarde de euro.

Cum funcționează motorul diesel tri-turbo de la BMW

Via JustAuto | BMW


Comentarii (7)

  • ''Eliminarea acestor motoare din ofertă pe fondul unui scandal generat de un alt constructor ar impune probleme semnificative în atingerea normelor de emisii la nivel de gamă stabilite de Uniunea Europeană, care vor intra în vigoare în 2020''. BMW se teme ca vor avea pierderi ?Nu-i de mirare, se pare ca dieselurile e singura lor ''baza'' in segmentul premium. Sunt sub Lexus din toate punctele de vedere, de fapt mult spus Lexus, sunt chiar sub Toyota la tehnologie.
    10 24
  • @Madalescu sunt chiar sub Dacia, ca sa fiu sincer, pentru ca Dacia era capabila sa-ti ofere un motor relativ economic si fiabil, de 1300cmc, iar BMW n-au fost in stare. Abia acuma au ajuns si ei pe la 1500cmc, testeaza si ei tot felul de motoare mici, probabil inspirati fiind din batrana noastra Dacie, dar acum e prea tarziu. Trebuia sa-si vada de treaba lor prin anii 70-80 asa cum facea Lexus, nu sa faca motoare de 6 cilindri si "Motorsport" si alte vise prostesti.

    "se pare ca dieselurile e singura lor baza" Perfect de acord !
    Si manelele acelasi gust are.
    26 4
  • Levi: Diferă modulul de confort la BMW e36 Cabrio motor 1.8 de celelalte motoare... Raspunde
  • in realitate este vorba despre fortarea limitelor raportului performanta/emisii care au depasit legile fizicii, in conditiile unor motoare de cilindree mica cu sisteme suplimentare care la randul lor afecteaza eficienta termica.
    acum conditiile de omologare sunt aceleasi si pentru bmw de 500cp si pentru dacia de 70CP, total aberant, nu-ti iei bmw sa accelerezi la 100 in 20s.
    problema e ca daca testarile s-ar face in conditii reale, e posibil ca majoritatea masinilor de pe piata sa nu se califice, iar motoarele de peste 100cp sa devina o amintire placuta,
    9 0
  • in realitate este vorba despre fortarea limitelor raportului performanta/emisii care au depasit legile fizicii, in conditiile unor motoare de cilindree mica cu sisteme suplimentare care la randul lor afecteaza eficienta termica.
    acum conditiile de omologare sunt aceleasi si pentru bmw de 500cp si pentru dacia de 70CP, total aberant, nu-ti iei bmw sa accelerezi la 100 in 20s.
    problema e ca daca testarile s-ar face in conditii reale, e posibil ca majoritatea masinilor de pe piata sa nu se califice, iar motoarele de peste 100cp sa devina o amintire placuta,
    0 0
  • @mowgli,

    Perfect de acord cu tine! Cu Motorsportul stau cam prost, mai ales ca o cursa nu poate fii terminata in transee pana la capat, cred ca din cauza fumului Nox de 10 ori mai mare in realitate...... cam naspha zic eu. Audi R8 cu 8,2 mai mare, upss cam nashpa iarasi zic eu. Tu ce zici ?
    2 5
  • Din pacate Nox te omoara azi, provoaca cancer, iar Co2 produs de masini este mult inferior celui produs de industrie, vulcani, agricultura.
    3 5
  • @macanescu
    agricultura produce CO2 "proaspat" stocat, deci nu se pune, vulcanii fac parte din ciclul normal al Pamantului, iar nu se pun

    vorbesti mult si spui putine....mai ia o pauza. Esti la fel de inutil ca si fanaticiii germanelor
    8 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru