Feedback
Parteneri
Turul României cu 8 maşini electrice. Oferit de
Audi
e-tron Sportback
446KM
Autonomie max
86.5kWh
Baterie net
408CP
Putere max
Hyundai
Kona electric
449KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Kia
e-Niro
455KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Mini
Cooper SE
234KM
Autonomie max
28.9kWh
Baterie net
184CP
Putere max
SUV Peugeot
e-2008
320KM
Autonomie max
45kWh
Baterie net
136CP
Putere max
Porsche
Taycan
462KM
Autonomie max
93.4kWh
Baterie net
761CP
Putere max
Renault
Zoe
395KM
Autonomie max
52kWh
Baterie net
135CP
Putere max
Volkswagen
ID.3
549KM
Autonomie max
77kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Volvo
XC60 Recharge T8 Polestar
SAFEST
SAFETY CAR

BMW și Daimler își unesc serviciile de car sharing, închirieri auto, parcări și încărcare de mașini electrice: 60 de milioane de clienți la nivel global

de Daniel Popescu
Vineri, 22.02.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Grupul BMW și Daimler au anunțat detaliile colaborării istorice pentru serviciile de car sharing, închirieri auto, încărcare de mașini electrice, info parcări și car hailing, care au în total 60 de milioane de clienți.

Cu aproape un an în urmă, Grupul BMW și Daimler au anunțat că intenționează să-și unească serviciile de mobilitate pe care le-au dezvoltat separat la nivel global.

Cei doi constructori auto au oferit vineri o serie de detalii despre modul în care vor implementa aceasta colaborare istorică, în contextul în care serviciile de mobilitate erau împărțite până în prezent în 14 branduri care deservesc în total 60 de milioane de clienți la nivel global.

Mercedes, Smart, BMW și Mini vor pune la dispoziția clienților fiecărei mărci acces comun la toate aceste servicii într-o încercare de simplificare a deschiderii noilor tehnologii pe piață.

Unele branduri folosite de cei doi constructori pentru aceste servicii vor fi păstrate, în timp ce altele vor fi eliminate.

Parteneriatul are la bază 5 direcții de dezvoltare:

Charge Now oferă acces rapid la peste 100.000 de puncte de încărcare din 25 de țări pentru ca utilizatorii să localizeze rapid punctele de încărcare și să plătească costul încărcării pentru mașinile electrice;

Reach Now are în prezent 6.7 milioane de utilizatori și oferă acces simultan la mai multe servicii de mobilitate, inclusiv car-sharing, ride-hailing, închirieri de biciclete sau transport în comun. Până în prezent, pentru aceste servicii Daimler folosea brandul Moovel, în timp ce ReachNow este numele folosit de BMW;

Share Now este serviciul de car-sharing care presupune închirierea unei mașini cu plata la minut.

Acesta are în prezent o bază de date de 20.000 de mașini în 31 de orașe din jurul lumii care deservesc în total peste 4 milioane de clienți. Cei doi constructori foloseau anterior pentru aceste servicii brandurile Car2Go (Daimler) și DriveNow (BMW Group), iar producătorii anunță o extindere a gamei de modele disponibile și intenția de a crește semnificativ cota de piață;

Free Now este serviciul prin care BMW și Daimer vor oferi o alternativă la serviciile oferite în prezent de Uber, Taxity sau Lyft (SUA) prin intermediul unei baze de date de 250.000 de șoferi disponibili în cadrul platformei.

Până acum, producătorii ofereau acest serviciu prin intermediul a nu mai puțin de 4 aplicații (Mytaxi, Chauffeur Prive, Beat și Clever Taxi), dintre care ultima este disponibilă și pe piața din România. În total, cele 4 aplicații cumulează în prezent peste 21 milioane de clienți în Europa și America de Sud;

Park Now este numele sub care va fi furnizată platforma digitală pentru parcări prin unificarea platformelor ParkNow și Parkmobile. Noua platformă permite identificarea locurilor de parcare, rezervarea acestora și efectuarea rapidă a plății, iar serviciul este activ în 1.100 de orașe din Europa și America de Nord și are peste 30 de milioane de clienți.

Compania care va gestiona toate aceste 5 servicii de mobilitate va avea sediul central la Berlin, va beneficia de investiții de un miliard de euro din partea celor doi constructori și va avea nevoie de cel puțin 1.000 de angajați la nivel global.

Via BMW, Daimler

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru