Feedback
Parteneri
Turul României cu 8 maşini electrice. Oferit de
Audi
e-tron Sportback
446KM
Autonomie max
86.5kWh
Baterie net
408CP
Putere max
Hyundai
Kona electric
449KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Kia
e-Niro
455KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Mini
Cooper SE
234KM
Autonomie max
28.9kWh
Baterie net
184CP
Putere max
SUV Peugeot
e-2008
320KM
Autonomie max
45kWh
Baterie net
136CP
Putere max
Porsche
Taycan
462KM
Autonomie max
93.4kWh
Baterie net
761CP
Putere max
Renault
Zoe
395KM
Autonomie max
52kWh
Baterie net
135CP
Putere max
Volkswagen
ID.3
549KM
Autonomie max
77kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Volvo
XC60 Recharge T8 Polestar
SAFEST
SAFETY CAR

Cât mai costă un Brexit? Piața auto mondială va scădea cu trei milioane de mașini, iar Marea Britanie va duce greul

de Bogdan Mirică
Joi, 30.06.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ideea englezilor de a ieși din Uniunea Europeană va costa destul de scump industria auto. În următorii doi ani piața mondială va scădea cu trei milioane de mașini, iar greul va fi suportat de Marea Britanie.

Referendumul care a decis ieșirea Regatului Unit din Uniunea Europeană are implicații grave pentru industria britanică. Iar producătorii auto nu sunt ocoliți. Potrivit IHS, o cunoscută organizație de statistică și studii de piață, Brexit-ul i-ar putea costa scump pe britanici. Aceștia ar urma să piardă cifre importante pentru mașinile produse în Regat.

IHS Automotive anticipează livrări globale de 89.82 milioane de mașini în acest an. Este o estimare cu 200.000 de unități mai mică decât în urmă cu două săptămâni, înainte de referendum.

Pentru 2017 și 2018 pierderile estimate la nivel global ajung la 1.25, respectiv 1.38 milioane de mașini.

”Nu este o surpriză pentru nimeni că Marea Britanie va suporta mare parte din aceste pierderi. În loc să crească cu 3.2% în acest an, piața engleză va avea o creștere de numai 1%. În anii care vor urma, evoluția va fi una negativă”, a declarat Ian Fletcher, analist IHS.

Esential 60 de procente din industria auto britanică produce mașini pentru exportul în Uniunea Europeană.
În prezent, industria auto de dincolo de Canalul Mânecii exportă 80% din producție.
60% dintre aceste mașini merg către Uniunea Europeană și vor fi direct afectate în anii următori.

Toyota a anunțat deja că Brexit-ul va aduce pierderi de 10% pentru modelele Auris și Avensis construite în Marea Britanie. Prin urmare, japonezii vor fi nevoiți să crească prețurile sau să reducă costurile. La rândul lor, cei de la Honda au afirmat că vor continua să monitorizeze cu atenție evoluția modelelor produse în Regat. Doar Nissan a păstrat tăcerea, preferând să nu vorbească despre cum va afecta Brexit cele 500.000 de mașini produse la uzina din Sunderland.

Comentarii (2)

  • Iesirea Angliei din UE spune foarte multe si are logica. Desi Germania are nevoie mai mare ca oricine de UE, s-a impuscat singura in picior prin proasta de Merkel. Un milion de sirieni intr-un singur an e enorm, iar Anglia si-a spus parerea cu un pumn in gura la momentul potrivit.

    Eu astept de pe margine evolutia spectacolul cu o cafea aburinda in mana. Iar parerea producatorilor japo in Anglia si UE, e in coada clasamentului in clipa de fata. Probabil toata lumea a ajuns la concluzia ca cu cat pleaca mai repede, cu atat mai bine.

    Saptamana trecuta am primit de la dealer o scrisoare in care imi spun ca la una din masinile de acasa trebuie sa-i inlocuiasca airbag-ul. I-am sunat sa-mi fac o programare si au zis ca momentan sunt "out of stock". Da-da-desigur, o sa primesc o scrisoare de la centru cand or sa fie disponibile :(

    Stiti cum te simti cand conduci in fiecare zi masina si esti constient ca la o coliziune minora poti sa te trezesti cu gatul si pieptul perforat? Si tu si pasagerul din dreapta? E mirific.
    11 12
  • Deja propaganda anti-brexit ma oboseste. Lasati-o mai moale ...
    10 8

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru