Parteneri
Turul României cu 8 maşini electrice. Oferit de
Audi
e-tron Sportback
446KM
Autonomie max
86.5kWh
Baterie net
408CP
Putere max
Hyundai
Kona electric
449KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Kia
e-Niro
455KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Mini
Cooper SE
234KM
Autonomie max
28.9kWh
Baterie net
184CP
Putere max
SUV Peugeot
e-2008
320KM
Autonomie max
45kWh
Baterie net
136CP
Putere max
Porsche
Taycan
462KM
Autonomie max
93.4kWh
Baterie net
761CP
Putere max
Renault
Zoe
395KM
Autonomie max
52kWh
Baterie net
135CP
Putere max
Volkswagen
ID.3
549KM
Autonomie max
77kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Volvo
XC60 Recharge T8 Polestar
SAFEST
SAFETY CAR

#ElectricRomânia 2020: Înainte de plecarea în turul cu mașini electrice am făcut teste Covid-19 la SYNLAB

de Daniel Popescu
Joi, 10.09.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Un eveniment național de 8 zile cu 19 jurnaliști și creatori de conținut înseamnă, în această perioadă, și multă responsabilitate. De aceea, toți participanții la #ElectricRomânia 2020 au făcut teste Covid-19 la partenerii noștri de la SYNLAB.

Prima ediție #ElectricRomânia, care a avut loc în vara anului trecut, a fost în principiu una simplă: 5 mașini și 8 jurnaliști. În acest an, oferta de modele electrice disponibile pe piața din România a crescut, astfel că #ElectricRomânia by Vitesco Technologies s-a adaptat: avem o "flotă" 8 mașini și 19 jurnaliști și creatori de conținut.

Practic, urmează un workshop electric în timp real care ne va purta pe drumuri din întreaga țară. Implicit, pe lângă numeroasele aspecte pozitive ale unui astfel de eveniment, #ElectricRomânia 2020 înseamnă și o provocare logistică de amploare.

Și, pentru ca lucrurile să se complice și mai mult, ediția din acest an are loc în plină pandemie de coronavirus. Prin urmare, unul dintre cuvintele cheie în #ElectricRomânia 2020 va fi responsabilitate.

TESTE COVID-19 LA SYNLAB

Primul pas a fost să ne asigurăm că niciunul dintre cei 19 participanți nu este infectat cu noul coronavirus. Astfel, cu 48 de ore înainte de plecarea în turul țării, fiecare dintre noi a făcut un test Covid-19 la SYNLAB, unul dintre partenerii proiectului #ElectricRomania.

Astfel, după completarea unor formulare cu date personale, au urmat o serie de explicații cu privire la metodologia testării și, desigur, testul propriu-zis prin recoltarea de probe din tractul respirator superior.

De asemenea, SYNLAB efectuează și teste de detecție pentru anticorpii Covid-19-SARS-CoV-2.

Pe lista testelor disponibile pentru publicul larg se numără testele calitative pentru anticorpi IgM și IgG, precum și testele semicantitative pentru anticorpi IgA și IgG.

SYNLAB: EUROPE'S NUMBER ONE MEDICAL DIAGNOSTICS PROVIDER

Testele Covid-19 pentru #ElectricRomânia au fost realizate la SYNLAB. SYNLAB este o companie medicală prezentă în 40 de țări de pe 4 continente și realizează aproximativ 500 milioane de teste în fiecare an.

Pe piața din România, SYNLAB este prezentă din anul 2005 și deține peste 15 centre de recoltare de sânge și laboratoare în București și în 12 județe din România. Pe lista localităților în care este prezentă SYNLAB se numără și marile orașe ale țării, precum Timișoara, Cluj-Napoca, Iași, Constanța sau Craiova, dar și orașe mai mici precum Pitești, Târgu Mureș, Târgu Secuiesc sau Drobeta Turnu Severin.

În plus, SYNLAB are colaborări în toate cele 41 de județe ale României. Pe plan local, cei peste 300 de angajați efectuează aproximativ 3 milioane de teste pe an pentru mai mult de 2.500 de parametri disponibili.

Pe lângă persoanele fizice, printre clienții SYNLAB se numără spitale publice și private din București și marile orașe ale țării și 300 dintre cele mai importante clinici și laboratoare private, pe lângă colaborarea cu peste 3.000 de medici.

MĂSURI DE PRECAUȚIE ÎN #ELECTRICROMÂNIA

Testul pentru Covid-19 reprezintă însă doar o mică parte dintre măsurile de siguranță preventive pe care le vom lua pe parcursul proiectului.

De exemplu, purtarea măștilor va fi obligatorie în afara mașinilor, în spațiile deschise sau închise în care interacționăm cu ceilalți participanți la proiect. Practic, singurele excepții de la regulă sunt atunci când suntem în mașină, așezați la masă la restaurant sau în camera de hotel.

Alte două reguli stricte vizează limitarea, pe cât posibil, a interacțiunilor directe dintre participanți.

Astfel, cele 8 echipe de câte două persoane care vor conduce cele 8 mașini nu se vor modifica pe tot parcursul celor 8 zile ale traseului, ci vor schimba doar mașinile.

În plus, la toate mesele pe care le vom lua împreună vom sta câte două sau patru persoane la o masă, iar "echipele" astfel formate vor rămâne aceleași pe tot parcursul proiectului.

De asemenea, fiecare mașină va fi dezinfectată la interior la începutul fiecare zile din cadrul proiectului.

Nu în ultimul rând, fiecare participant la proiect primește la start un kit de siguranță format din dezinfectant, măști medicale, șervețele dezinfectante și șervețele uscate.

Cu aceste măsuri de protecție, obiectivul principal este să revenim acasă sănătoși. 

Comentarii (5)

  • Inteleg ca are legaura cu plecarea in tur, dar lipseste semnul de publicitate. Ca nu are nimic de-a face cu domeniul auto.......
    15 3
  • Nu este o publicitate .... comercială , contractuală şi drept urmare, părerea mea, nu trebuie să pună niciun semn (P)

    (SYNLAB) Sunt doar parteneri ai evenimentului, simplu.


    Un mare bravo pentru articol !!

    Safety first !
    4 15
  • Eu zic sa faceti un articol si despre rezultatele respectivelor teste. Ca sa fie balciul complet, nu de alta.
    Iar apoi... 8 masini si 19 oameni reprezinta "o provocare logistică de amploare"? Cred ca autorul nu cunoaste semnificatia termenului "amploare".
    12 2
  • @All: Aveți în principiu dreptate cu P-ul lipsă, dar nu trebuie uitat că chibițăm pe AutoMARKET.
    Iar *parteneri* la mega-teste înseamnă finanțatori din orice domeniu, care așteaptă contra-servicii... scrise c-așa-i în tenis, vorba lui Toma Caragiu.

    Bogdan -- băiat nu doar simpatic, ci și unul din cei mai *plastici* revieweri de pe la noi -- are deci volens-nolens în caietul de sarcini și subiecte ceva mai *moartea pasiunii* (auto :-)).
    Nu mai zic că orice lejeritate tradusă--n tratarea *nelegală* a acțiunii de către AM i-ar costa scump.

    P.S. Mă bătea gândul că ar fi de fapt o paralelă între electricitate și *coviditate*, din moment ce firma ModeRNA vrea să propună un vaccin cu mecanism de acțiune nu doar genetic (riscant, n-o zic doar eu), ci amplificat-catalizat la nivel celular printr-un mic... șoc electric la inoculare.
    Pun frână totuși altor considerații (sumbre), deși nu-s amator pe felia medicală. Aș fi însă offtopic total, iar stimabilul @inexo știe care-s urmările... :-)
    14 1
  • Wow... de dat din gură este uşor, mai ales la acuzaţii...

    Da, este de amploare pentru că poate acei 19 oameni sunt plătiţi, au salarii şi maşinile respective costă !!!
    Nu poţi să le vinzi 0 km !

    Apoi testele covid costă şi ele !

    Trecem aşa, cu nonşalanţă peste nişte costuri care nu se fac din buzunarele noastre şi acest lucru trebuie apreciat.

    Credeţi că banii cad din cer, aşa dle nume?
    3 8

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru
Descarcă aplicaţia Automarket