Feedback

Final de carieră pentru motorul V8 de 6.75 de litri produs de Bentley: arhitectura propulsorului este folosită din 1959

Publicat Miercuri, 03.06.2020
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 1
Final de carieră pentru motorul V8 de 6.75 de litri produs de Bentley: arhitectura propulsorului este folosită din 1959 - Poza 1
Final de carieră pentru motorul V8 de 6.75 de litri produs de Bentley: arhitectura propulsorului este folosită din 1959 - Poza 2
Final de carieră pentru motorul V8 de 6.75 de litri produs de Bentley: arhitectura propulsorului este folosită din 1959 - Poza 3
Bentley a produs ultimul exemplar al motorului V8 de 6.75 litri. Arhitectura acestuia a fost utilizată din 1959, iar până astăzi au fost asamblate 36.000 de exemplare.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
La începutul acestui an, Bentley a prezentat ediția specială Mulsanne 6.75 Edition by Mulliner, o versiune care marchează finalul carierei modelului britanic.

În același timp, Mulsanne 6.75 Edition by Mulliner este ultimul model produs de Bentley care beneficiaza de serviciile motorului V8 de 6.75 de litri din gama L-Series.

Istoria arhitecturii motorului V8 folosită până în prezent de Bentley a început în anii '50. Oficialii Bentley demaraseră un program pentru înlocuirea motorului cu șase cilindri folosit pe modelele Mark VI, R-Type și S1. Conducerea își dorea un motor cu 50% mai puternic decât unitatea cu șase cilindri, dar cu dimensiuni similare.

Jack Phillips este cel care a pregătit designul motorului V8, iar echipa condusă de acesta a încheiat proiectul în doar 18 luni.

Arhitectura acestui propulsor V8 a fost utilizată de Bentley începând cu anul 1959. Primul model echipat cu un V8 L-Series a fost Bentley S2, iar motorul avea o capacitate cilindrică de 6.2 litri și dezvolta aproximativ 180 de cai putere. Dimensiunile acestuia au fost modificate în 1965, iar din 1971, inginerii au mărit capacitatea cilindrică de la 6.2 la 6.75 de litri.

În cei 61 de ani de la debut, acestă arhitectură a fost îmbunătățită, iar britanicii au asamblat manual 36.000 de astfel de unități.


Comentarii (1)

  • netam-nissan
    pacat dar nu-i de evitat nici moartea de aristocrat.
    oricum cei cu biciu au ordin sa treaca la cravase electrice + chauffeuri robotici.
    poate trebuia sa poarte masca = simbol de schimbare macaz si masivul V8 ca sa se ascunda in pozele istorice la fel ca mesterii britanici.
    20 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru