Feedback

Hypercar-ul electric Rimac C_Two, testat la Centrul Tehnic Nardo deținut de Porsche: versiunea de serie va fi prezentată în martie

Publicat Luni, 02.12.2019
de Daniel Popescu, Foto: Rimac
Comenteaza 2
Hypercar-ul electric Rimac C_Two, testat la Centrul Tehnic Nardo deținut de Porsche: versiunea de serie va fi prezentată în martie - Poza 1
Hypercar-ul electric Rimac C_Two, testat la Centrul Tehnic Nardo deținut de Porsche: versiunea de serie va fi prezentată în martie - Poza 2
Hypercar-ul electric Rimac C_Two, testat la Centrul Tehnic Nardo deținut de Porsche: versiunea de serie va fi prezentată în martie - Poza 3
Hypercar-ul electric Rimac C_Two, testat la Centrul Tehnic Nardo deținut de Porsche: versiunea de serie va fi prezentată în martie - Poza 4
Constructorul croat Rimac a testat hypercarul electric C_Two la Centrul Tehnic Nardo din Italia deținut de Porsche, ca parte a pregătirilor pentru prezentarea versiunii de serie în martie 2020.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Producătorul croat Rimac efectuează în această perioadă o amplă campanie de teste pentru versiunea de serie a hypercar-ului electric C_Two.

Testele au loc la Centrul Tehnic Nardo situat în sudul Italiei și deținut de Porsche, iar inginerii evaluează comportamentul diverselor componente.

"Pe parcursul ultimei luni, piloții noștri de teste și inginerii au muncit pentru a evalua și îmbunătăți dinamica, direcția, setările pentru suspensie și pneurile lui C_Two. Testele vor ontinua aici și în jurul lumii pentru a îmbunătăți fiecare aspect al mașinii înainte de lansarea versiunii de producție și a livrărilor către clienți la sfârșitul anului viitor", menționează oficialii Rimac pe contul oficial de pe rețeaua de socializare Facebook.

Versiunea de serie a hypercar-ului electric Rimac C_Two va fi prezentată oficial cu ocazia Salonului Auto de la Geneva din martie 2020. În plus, Rimac va dezvălui atunci și numele versiunii de serie, întrucât C_Two nu este suficient de comercial pentru publicul larg.

Producția de serie va fi limitată la 40, cel mult 50 de unități pe an, cu atât mai mult cu cât Rimac se va ocupa și de producția hypercarului Pininfarina Battista, pentru care furnizează sasiului și numeroase componente tehnice.

În versiunea de concept prezentată în 2018, Rimac C_Two are 4 motoare electrice care dezvoltă împreună un vârf de 1914 CP și un cuplu maxim de 2300 Nm, care îi permite să ajungă de la 0 la 100 km/h în numai 1.85 secunde, iar la 300 km/h în numai 11.8 secunde. Între timp, acumulatorul de 120 kWh permite o autonomie maximă de 650 de kilometri.

Via Rimac, Motor1


Comentarii (2)

  • Încă îmi vine greu să cred că acest popor slav – recte croaţii – se arată atât de avid faţă de “vremurile în schimbare”, implicit receptivi faţă de tipologia socialistă a “omului nou, cu înaltă conştiinţă revoluţionară” . Mă rog, să nu generalizez, dar mă îndoiesc că s-ar fi născut o rezistenţă naţională împotriva Rimac-ului.

    Consider hilar faptul că “occidentalii” nu par atât de “avansaţi” în domeniu precum firma croată, ba chiar se gudură ca nişte învăţăcei, culmea, umili pe lângă experţii ex-“comunişti”. În orice caz, văd situaţia ca fiind cât se poate de absurdă, de genul “mai catolici decât papa”.
    6 7
  • hrvatski
    chiar SUNT catolici. unii mai dihai ca papa
    nemtii d-aia au incurajat ruperea lor de iugoslavia
    ca chestie si cuvintu cravata vine de la ce purtau soldatii croati papistasi
    12 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru