Feedback
Parteneri
Turul României cu 8 maşini electrice. Oferit de
Audi
e-tron Sportback
446KM
Autonomie max
86.5kWh
Baterie net
408CP
Putere max
Hyundai
Kona electric
449KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Kia
e-Niro
455KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Mini
Cooper SE
234KM
Autonomie max
28.9kWh
Baterie net
184CP
Putere max
SUV Peugeot
e-2008
320KM
Autonomie max
45kWh
Baterie net
136CP
Putere max
Porsche
Taycan
462KM
Autonomie max
93.4kWh
Baterie net
761CP
Putere max
Renault
Zoe
395KM
Autonomie max
52kWh
Baterie net
135CP
Putere max
Volkswagen
ID.3
549KM
Autonomie max
77kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Volvo
XC60 Recharge T8 Polestar
SAFEST
SAFETY CAR

Informații neoficiale: Renault va închide 4 fabrici din Franța și va elimina 5 modele din gamă

de Paul Cosma
Miercuri, 20.05.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault se pregătește să închidă 4 fabrici din Franța și să elimine până la 5 modele din gamă, într-un efort major de reducere a costurilor, potrivit informațiilor neoficiale apărute în presa internațională. Aceste măsuri ar putea fi însă evitate, în condițiile în care Renault ar fi obținut un împrumut garantat de stat de 5 miliarde de euro.

După informațiile că va concedia 400 de angajați ai uzinei din Slovenia și că va renunța la modele precum Talisman, Espace și Scenic, în presa internațională au apărut noi detalii neoficiale cu privire la planurile Renault de reducere a costurilor în următorii 3 ani.

Mai multe publicații susțin că Renault vrea să închidă 4 fabrici din Franța și să elimine până la 5 modele din gamă.

Pe lângă modelele menționate mai sus, constructorul francez ar urma să renunțe și la Megane și Koleos, însă informațiile nu au fost confirmate de companie.

În câteva săptămâni, Renault este așteptat să anunțe un program de reducere a costurilor cu 2 miliarde de euro în următorii 3 ani.

Toate măsurile menționate mai sus ar putea fi evitate, după ce Reuters a relatat că Renault ar fi obținut un împrumut garantat de stat de 5 miliarde de euro.

Via Autocar

Comentarii (11)

  • totul datorita mult trambitatului succes Renault, care, cu Dacia a spart pietele din Franta ,Germania si de pe aiurea.
    8 11
  • pai nu mai are nimic interesant in gama Renault. in afara de Dacia, care e ieftina si se vinde f bine, renault nu are nimic interesant decat clio. dar este un sandero mai stilizat.
    13 17
  • Hai sa asteptam si anunturile celorlalti constructori.
    Cine stie? Poate unii trec peste criza fara probleme, poate si altii vor fi nevoiti sa inchida uzine..
    7 1
  • Renault a avut scadere in Europa pe 2019, nu este doar pandemia de vina, dar cred ca vor obtine imprumutul, nu este o suma asa mare pentru un constructor auto.
    14 2
  • Costel
    fain totusi ca scapa Triber de aceasta igienizare a gamei ,

    model pe care AM o omis involuntar sau poate ca nu sa-i elogieze tocmai suficientele aptitudini estetice si practice macar o singura data si musai in treacat
    7 2
  • Carlos
    Aiureli. Renault nu va închide nicio fabrică în Franța.
    5 5
  • Ştiu că pare greşit ceea ce face Renault dar este foarte foarte interesant ceea ce face General Motors.

    GM s-au retras din multe pieţe, a vândut, a redus costuri a strâns mulţi bani şi i-a investit în ......
    1. noua lor platformă de maşini electrice - saşiu, motor
    2. noile baterii electrice şi sistemul de configurare, gestiune - CARE DIN informaţiile care există se pare că o să fie MAI BUN decât cel de la Tesla, zic ei.

    De exemplu noul sistem GM în colaborare cu LG Chem
    vin 1 milioan de km garanţie şi cu baterii care se pot configura pentru toate modelele

    În sensul că GM s-au redus ca să poată creşte şi revine.
    Poate acelaşi lucru îl urmăreşte şi Renault şi Nissan.
    11 6
  • GM a ingropat cele mai multe marci din istoria industriei auto, sigur urmareste si Renault acelasi lucru ?
    10 4
  • Adrian
    Daca Renault ar inchide o singura fabrica din Franta, ar fi linsati de popor. Dara-mite 4 fabrici. Va interveni statul in peisaj instant.
    Pe de alta parte, iar asistam la companii uriase care tin steagul capitalismului in stratosfera, preamaresc puterea si inteligenta mediului privat, dar cand vine vremea grea si e nevoie de investitii ... pai sa intervina dom'le statul ! Sa ne dea statul bani ! Sa ne garanteze statul (adica pulimea) creditele ! Asta pentru ca banul nostru (al actionarilor) e sfant, e pus de-o parte, prin insulele Cayman, insulele Virgine sau Bermuda, si doar nu o sa investim banii nostri. Statul ala corupt si infect sa ne ajute.
    Asistati social nesimtiti !
    18 4
  • @Adrian
    Descrii foarte exact povestea GM, Ford si Chrysler in timpul crizei din 2008 - 2009.
    Fara miliardele de la statul american si fara nationalizarea temporara a GM, The Big Three o mierleau atunci.
    Vai, dar ce ne facem cu nemtii, ca si astia asteapta ajutoare de la Merkel?...
    12 2
  • @Adrian: nu tine nimeni stindardul capitalismului in Europa. Nu il MAI tine. Si asta demult deja. Spre raul nostru, al tuturor, desigur...

    Renault nu e companie privata. Sindicatele muncitoresti, aceste bastioane comuniste impenetrabile, sunt extrem de puternice in Franta. In Germania la fel. Statului (aka puliticienilor) l-i frica de aceste sindicate + de pierderea locurilor de munca, ceea ce se transforma urgent in Veste Galbene. OK, poti sa-i bati, sa-i gazezi si sa le scoti ochii protestatarilor, cum a facut Macron. Dar nota de plata vine. Si cu cat esti mai a dracului si tii mai tare cu dintzii de scaun, cu atat nota de plata o sa fie mai usturatoare.

    In rest, nu pot sa fiu decat trist la auzirea acestor vesti despre Renault. Dar atunci cand produsul si competitivitatea nu mai sunt pe primul loc, cand deciziile se iau conform cailor verzi de pe pereti, aici se ajunge. VW o sa pateasca ceva similar cu creatura care e acum CEO. E o chestiune de timp. Aia stau mai bine cu piata din China in spate, dar tot incolo se indreapta si ei.

    Pentru ca la asta duc politicile implementate de habarnisti de la Bruxelles "pentru binele planetei": mai multa saracie distribuita tuturor, mai putine locuri de munca in Europa si mai multe prin alte zari, scaderea nivelului de trai al tuturor. Pentru ce? Pentru protejarea carabusilor de mai, normal! De toate trebuie sa ne ingrijim, mai putin de seamanul nostru, care de ce sa traiasca mai bine cand poate trai tot mai prost? Cum sa lasam noi initiativa privata sa infloreasca, cum sa lasam oamenii sa se dezvolte si sa le meraga tot mai bine? Atunci ce nevoie mai e de noi? :)

    “The inherent vice of capitalism is the unequal sharing of blessings. The inherent virtue of Socialism is the equal sharing of miseries.” - W. Churchill
    11 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru