Înmatriculările de mașini au scăzut cu 89% în Marea Britanie în luna mai: Tesla Model 3, pe primul loc în preferințele clienților

de Daniel Popescu, Foto: Tesla
Joi, 04.06.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Britanicii au înmatriculat doar 20.000 de mașini noi în luna mai, în scădere cu 89% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Tesla Model 3 a ocupat prima poziție în clasament datorită sistemului de vânzări online al mărcii.

Piața auto din Marea Britanie a înregistrat scăderi semnificative și în luna mai, în contextul în care showroom-urile au putut fi redeschise abia din 1 iunie.

Astfel, britanicii au înmatriculat doar 20.247 de unități, în scădere cu 89% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Totuși, înmatriculările au scăzut de aproximativ patru ori comparativ cu luna aprilie.

Cu 269 de unități înmatriculate, Dacia a înregistrat un regres similar cu media pieței de 89%, iar cota de piață a mărcii a fost de 1.33%.

Cel mai mult de situația creată a profitat Tesla, ca urmare a sistemului de vânzări online. Astfel, Tesla Model 3 a fost cel mai înmatriculat model pe piața britanică în luna mai, cu 852 de unități, în timp ce podiumul a fost completat de Opel Corsa (790 de unități) și Ford Fiesta (760 de unități).

În mod surprinzător, cinci dintre modelele din top 10 aparțin segmentului premium, și anume Mercedes-Benz Clasa A, Volvo XC40, BMW Seria 1, Mercedes-Benz GLC și Mercedes-Benz Clasa E.

La nivelul primelor cinci luni ale anului, înmatriculările au scăzut în Marea Britanie cu 51%, la puțin peste 508.000 de unități.

În acest caz, înmatriculările Dacia au scăzut cu peste 65%, mult peste media pieței, la 5.340 de unități, iar cota de piață a mărcii a ajuns la puțin peste 1%.

Oficialii britanici anticipează că redeschiderea showroom-urilor va permite o revenire graduală a înmatriculărilor pe parcursul următoarelor luni.

Via SMMT

Comentarii (10)

  • Marea electrificare
    oamenii se desteapta.

    Fara poluare!
    Fara diesel, fara cherosen, fara benzina, carbuni, plastice si cauciucuri arse.

    O planeta mai curata si oameni mai responsabili!
    8 23
  • Marele salt
    Inainte tovarasi!
    ca inainte era mai bine...
    8 2
  • netam-nissan
    sa recunoastem ca unii oameni se mai si prostesc dle Marea electrocutare, ca altfel nu si-ar inmagina masini fie ele electrice fara cauciucuri.

    de plastice ce sa mai zic ca teslele au bordu burdusit si nici bacteriile lor nu sint de fapt prea koshere.
    16 4
  • @Marea spalare pe creier,

    Tu realizezi ca si daca ai avea dreptate 100% esti ingrozitor de agasant, ridicol si stupid? Aici vorbesti cu oameni maturi, nu cu putzoi de varsta ta. Chiar n-am nevoie de propaganda stupida pe care cineva mai stupid ca tine ti-a bagat-o in cap.

    Sunt adeptul masinilor electrice, dar mi-e scraba sa-ti citesc dejectiile aici pe site la fiecare articol. Daca esti bolnav la cap, nu Automarket.ro e locul unde sa te tratezi.
    12 6
  • Anonim
    Voi astia de va credeti destepti sunteti doar cei mai spalati pe creier . Nu aveti capacitatea de a gandi si lua decizii fara sa fiti influentati de alti , de spiritul de turma , de care profita cei cu adevarat destepti care fac banii multi de pe seama desteptilor cu gilimelele de riguare .
    10 3
  • Edikkk
    În vreme de criză, cei bogaţi şi foarte bogaţi au bani în continuare

    Este doar o conjuctură, dar cine ştie peste 2-3 ani, când modelele electrice încep să bată termicele... o să fie poate regula.
    2 14
  • Edikkk
    CEEA CE ESTE DE EVIDENŢIAT !!!

    Este faptul că între toate maşinile, când este criză, este preferată electrica şi cei cu bani preferă electrica chiar şi Model 3 peste orice Mercedes, Audi, BMW,...

    Asta da, interesant
    5 13
  • Anonim
    NU ESTE DE EVIDENTIAT NIMICA ! Masinile electrice aveau o pondere mica in vanzari acuma in criza pandemica nu au fost vanzari si la reluarea activitatii cat de cat au fost onorate comenzile lansate in lunile anterioare pentru modelele electrice care din cauza crizei de baterii au termene de livrare mari . Masinile electrice cu tot cu ecobonusuri au preturi ffff mari . In perioada urmatoare daca vine o criza economica nu vor rupe la vanzari masinile ce trec de 30 de mii de euro . Si cei cu banul la ciorap nu baga in criza banii in masini .
    6 2
  • Interesant este ca tu nu ai o electrica Edikk.
    13 1
  • inca nu v-ati dat seama
    ca edic e un troll.
    Sincer nu cred ca cineva cu un IQ cat de cat in medie, poate abera contra evidentei in asemena hal ca el. Aferim.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru