Lexus analizează posibilitatea dezvoltării unui SUV mai mic decât NX

de Sebastian Toma
Vineri, 18.07.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Gama Lexus s-ar putea îmbogăţi cu un SUV mai mic decât viitorul NX. Japonezii analizează posibilitatea comercializării unui SUV de segment B, cea mai populară clasă pe piaaţ din Europa.

Lexus ar putea să introducă un SUV mic în gama sa, spun britanicii de la Autocar citând vicepreşedintele diviziei europene a mărcii. Potrivit lui Alain Uyttenhoven, oficialul Lexus citat în materialul respectiv, nu ar fi imposibilă lansarea unui model Lexus mai mic, care să fie un crossover sau un SUV entry-level în gamă. Asta înseamnă că presupusul model va fi mai ieftin decât CT200h, compacta hibridă a mărcii japoneze, care nu este atât de populară precum echivalentele sale din gamele producătorilor premium germani tocmai pentru că nu are şi alte motorizări în ofertă.

Lexus NX - imaginile oficiale ale rivalului japonez al lui Audi Q5

Un SUV premium de segment B ar putea să îi ajute pe cei de la Lexus să-şi crească vânzările pe cele mai importante pieţe globale, unde această categorie de automobile, indiferent dacă sunt premium sau de volum, este mai căutată în prezent. Înainte de subcompacte, cea mai căutată categorie era hatchback-ul de segment C, care a fost detronat rapid de subcompacte în diferite versiuni de caroserie. Rămâne de văzut cât timp le va lua japonezilor să ia o decizie în această direcţie şi să şi lanseze un model în timp util pentru a putea beneficia de afluxul de popularitate al acestei categorii de modele.

Lexus nu vrea să creeze modele accesibile de tipul lui Mercedes-Benz CLA

Nu ştim dacă se va construi sau nu un SUV de segment B care să poarte sigla Lexus, dar dacă se întâmplă în următorii ani, acesta va avea o grilă cu această formă.

Şeful de design de la Toyota va conduce marca Lexus

Esential 60 la sută dintre maşinile premium vândute în Europa costă mai puţin de 40.000 de euro, arată datele Lexus.
Lexus se străduieşte să lanseze noi modele în gamă pentru a-şi diversifica pieţele pe care activează, marca japoneză vânzând peste jumătate din producţie pe piaţa din Statele Unite ale Americii.
Dorinţele celor de la Lexus sunt complet diferite faţă de intenţiile din 1989, când a fost introdus primul model al mărcii, oferit doar în Statele Unite ale Americii la vremea respectivă. După cum explică şi analiştii din industrie, marca japoneză este nevoită să-şi schimbe gama deoarece piaţa din SUA nu mai este prima piaţă mondială în ceea ce priveşte automobilele, iar dependenţa de o piaţă atât de mare este periculoasă pentru orice producător.

Lexus introduce o dotare inedită în standard: router Wi-Fi pentru toate modelele

Via Autocar

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru