Lexus GS, în România de la 53.300 euro

De Sebastian Toma
Publicat Miercuri, 13.06.2012
Lexus a lansat noul GS pe piaţa din România. Versiunea GS 250 pleacă de la 53.300 euro cu TVA inclus, în timp ce hibridul GS 450h pleacă de la 63.950 euro cu TVA inclus.

Lexus GS a debutat pe piaţa din România. Modelul are un preţ de pornire de 53.300 de euro cu TVA inclus şi este oferit în două versiuni de motorizăre şi trei niveluri de echipare pentru piaţa internă. Cea mai scumpă versiune a lui Lexus GS costă 78.950 euro cu TVA inclus pe piaţa din România, preţul fiind valabil atât pentru versiunea F-Sport a lui GS 450h, cât şi pentru versiunea Luxury a lui GS 450h. Noua generaţie a modelului aduce cel mai mare ecran LCD folosit pe un model de serie, ecran cu o diagonală de 12.3 inch, oferit în compania unui sistem audio Mark Levinson 7.1 cu 17 difuzoare.

Lexus GS 250 are un motor V6 Dual VVT-i de 2.500 cmc, care oferă 209 CP la 6.400 rpm şi 253 Nm la 4.800 rpm. În standard, această versiune are o transmsiie automată cu şase trepte şi este capabilă să accelereze de la 0 la 100 km/h în 8.6 secunde. Viteza maximă a lui Lexus GS 250 este de 230 km/h. Între timp, consumul mediu de carburant al acestei versiuni este de 8.9 litri la sută.

La fel ca fratele său hibrid, acesta are suspensie faţă cu braţe duble şi suspensie spate multi-link, care sporesc manevrabilitatea acestui model.

Între timp, fratele său hibrid, GS 450h, este echipat cu un motor V6 Dual VVT-i de 3.456 centimetri cubi, care funcţionează în ciclul Atkinson şi este susţinut de un sistem hibrid. Propulsorul cu ardere internă dezvoltă 292 CP la 6.000 rpm, în timp ce puterea totală a sistemului hibrid este de 345 CP. Motorizarea hibridă a lui Lexus GS are nevoie de 5.9 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, în timp ce viteza maximă este de 250 km/h. Consumul mediu al lui Lexus GS 450h este de 6.0 – 6.2 litri la sută, în funcţie de versiunea aleasă.

Pe lângă noul sistem multimedia şi afişajul Head-Up Display îmbunătăţit, Lexus GS are un nou sistem de navigaţie, care are o funcţie de preluare a informaţiilor din trafic şi poate să localizeze un loc de parcare gol şi să informeze şoferul privind taxele de parcare. În raport cu generaţia precentă, lansată în 2005, Lexus GS are un set de suspensii mai rigide, materiale de calitate superioară, un rezervor cu o capacitate mai mare şi un nivel mai bun al dinamicii şi al confortului. Siguranţa este asigurată de cele zece airbag-uri de la bord, incluzând airbag-uri pentru genunchii pasagerilor din faţă în standard şi de sisteme active precum cel de monitorizare a unghiului mort, sau cel de avertizare la trecerea involuntară peste linia continuă.

CLICK AICI pentru a citi testul Automarket.ro cu noul Lexus GS 450h.

NOUL Lexus GS vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE

PUTERE
(CP) 

CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Lexus GS 250
209 8.9 8.6 53.300
Audi A6 2.8 FSI Multitronic
204 7.4 7.7 47.400
BMW 520i
184 6.8 7.9 42.656
Mercedes-Benz E250 BlueEfficiency 204 6.6 7.7 47.771

*fără promoţii şi alte oferte speciale

Via | Lexus | Video - Lexus România

Comentarii (27)

  • Angevin
    Mda, si cea mai scupa si cea mai slaba din punct de vedere al performantelor. Ce o fi in capul Toyota cand aduce masina asta depasita tehnologic in Romania?
    13 26
  • Lexmark
    @Angevin
    Doamne cat de batut in cap poti fi omule!!!
    Nu vrei tu sa te uiti mai departe la Campionatul European de "Folbal" ?...
    14 15
  • masina asta e o bijuterie! am avut ocazia sa cunosc un avensis odata si am ramas impresionat d calitatea constructiei si d soliditatea lui. Lexus e mult peste si am auzit k vor sa se distantzeze si mai mult d fratele Toyota... Gs-u mpreuna cu Infiniti M si cu viitoru RLX sunt alternative la modelele germane din segmentu asta, toate trei de o calitate poate mai mare decat concurenta europeana.

    http://www.youtube.com/watch?v=-7asJfrCzbQ
    6 9
  • Vasilica
    E "grele" ca sa ma inteleaga si sustinatorii!!
    Nu ma mira cu nimic nivelul vanzarilor mult sub trio!
    8 9
  • o fi ea cea mai scumpa in luxul, rafinamentul si comfortul este la cel mai mare nivel! nu zic ca restul nu au dar lexus inseamna rafinament, clasa, pentru cine stie sa inteleaga toate astea!! mie personal imi place f mult acest model!
    14 12
  • @angevin
    ...is prosti astia de la toyota...habar n-au ca aici e teritoriul manelarilor,asa-i?
    10 10
  • abc_e?
    Cu o stricta referire la designul exterior, comparand cu marcile europene, GS e lipsit de personalitate.

    @CM ai avut ocazia sa cunosti un Avensis si asa iti dai cu parerea ca e peste concurenta europeana ca asa ai auzit tu sau ti-a zis cineva ori eventual ai citit pe Automarket.

    Sper sa ai ocazia sa cunosti in realitate macar un model premium european, sa-l si conduci si apoi o sa-ti schimbi parerea. Bazeaza-te pe fapte reale, nu din auzite. Si eu credeam ca Is220d este peste 320d pana cand am mers cu unul si am ramas dezamagit, chiar daca avea toate optiunile posibile; faza ca sunt mai fiabile a ramas un mit stiind cati bani a bagat proprietarul in japoneza.
    17 7
  • Eu in ultima vreme sunt mai neutru. Recunosc calitatile masinilor germane in raport cu cele japoneze dar si invers.

    Depinde pe ce pui accentul si depinde de preferintele personale. Clar au mai multe optionale nemtii, clar au motoare mai sportive si cu consum ceva mai mic.

    Daca asta cautai la o masina atunci si eu as fi ramas dezamagit de IS. Daca insa cauti motor cat de cat silentios (vorbim de diesel), fiabilitate sau mai ales materiale si finisari atunci 320 este o dezamagire si mai mare.

    Cine a mers cu adevarat cu ambele si nu doar s-a uitat prin geamul omului trebuie sa aibe puterea sa recunoasca diferentele si intr-un sens si in celalalt.
    7 4
  • @abc_e?
    Daca intr-adevar vrei o masina de lux,rafianata si foarte fiabila iti va placea acest Lexus>Lexus nu face fumegatoare premium ca toti europenii,Lexus produce limuzine hybrid care au un consum mult mai bun fata de cele 3 limuzine germane de acceasi clasa si care scote si mai putine noxe de co2.Avantajul care e >texe ''0''+ambitia de a pastra un mediu inconjurator nepoluant.Felicitari celor de la Toyota,au dat lovitura la marca de lux premium.Si in caz ca nu stiai,acest Lexus are prima tehnologie nano-e® din lume ,care generează ioni în aerul din habitaclu. Aceşti ioni nu sunt benefici doar pentru piele şi păr, ci şi sterilizează şi dezodorizează automat tapiţeria+sistemul de climatizare de ultimă generaţie cu control electronic pe 3 zone . Acest nou sistem automat „S-Flow” care economiseşte energia ,utilizează tehnologia de detectare a ocupanţilor pentru a direcţiona fluxul de aer doar spre locurile ocupate.
    6 11
  • Doar pentru SUA. Aici avem Audi, BMW sau Mercedes!
    11 4
  • @Calingura>Sa nu uitam ca Lexus in cea mai mare parte a modelelor are si motorizarazi ''hybrid'',care sunt mult mai economice decat orice fel de Bmw,iar in cazul in care vei spune ca si bmw are motoare ''hybrid'',nu va fi asa fiabile ca cele de pe Lexus ,care pana la urma au fst produse de Toyota acum 10 ani>Asa ca tot Toyota ramane,parintele ''hybridului''.
    8 12
  • Destul de interesant interiorul,produs cu foarte mult bun simt,si cred ca nu am mai vzt display asa mare,pe nici o masina premium europeana.Un mare plus.......Feligitari!!
    9 7
  • @Angevin
    Daca masina asta este depasita tehnologic,inseamna ca Audi a6, bmw 5 series si Mercedes e class,sunt jafuri pe 4 roti.Mai citeste odata contextul,inainte sa intri sa comentezi stupid.Cu stima Samba.
    7 12
  • Toyota...tot Toyota ramane.Pe langa faptul ca cei de la Toyota produc masini foarte fiabile si rezistente,sa-u gandit sa imbine perfect luxus desavarsit +fiabilitatea extraordinara+consumul si emisiile foarte scazute(iar aici vorbesc de cele hybrid).Niste masini foarte,foarte rezistente,bv Toyota.Prima impresie cand te urci intr-un automobil Toyota/Lexus este ca si cum te-ai urca intr-un teriminator>...rezista...rezista...rezista.Nu am vzt niciodata vreun automobil vechi de la Toyota in pana pe marginea drumului,mai degraba am vzt automobile produse de mercedes in pana pe marginea drumului si care mai incurca si circulatia.Dar asta e se pare ca multi romani nu o sa inteleaga niciodata acest avantaj al automobilelor japoneze sau celor coreene,care sunt pe primele pozitii in topul fiabiliatii>http://www.incont.ro/auto/cum-sa-dai-cat-mai-putini-bani-pe-reparatiile-masinii-topul-celor-mai-de-fiabile-marci-auto.html.Unii romanii fac totul deandoasele.In lok sa cumpere marcile asiatice care sunt recunoscute pt fiabilitate,cumpara invers.
    9 10
  • chuck norris
    tot a6 , seria si jaguaru xf sunt mai tari...
    9 10
  • chuck norris
    PS:seria 5
    9 6
  • Seamana prea mult cu o Toyota. Cel anterior era mai frumos. Singurul plus il are faptul ca este mai rar ca Seria 5 sau A6. Oricum seria 5 este cel mai tare dintre toti. Am vazut 2-3 seria 5 cu tot ce se poate pe el, cu o culoare cu gust si pot sa zic ca arata impecabil. Este mai impunator ca A6 sau E.
    9 7
  • AndreiRN
    O masina de o calitate fantastica dar acolo vanduta la un pret umflat cu pompa datorita furtului legalizat.
    http://motors.shop.ebay.com/Cars-Trucks-/6001/i.html?_dmpt=US_Cars_Trucks&_mqf=0&_qfkw=1&_trksid=p4506.c0.m273&_fpos=90604&_lsbx=0&_fspt=0&_flso=0&Make=Lexus&Model=GS
    2 6
  • Am avut ocazia sa il vad live la Palas Mall, e absolut superb. Atat interior cat si exterior.
    2 4
  • CHUCK NORRIS
    @jan seamana mult cu toyota ca e o toyota de lux
    11 3
  • AndreiRN
    Pai Audi nu e decat un VW de lux.
    6 12
  • zarnesteanu
    Sa ai bani de o masina si sa-ti iei un legzuz e ca si cum te ineci ca tiganul la mal. Literalmente.

    Muncesti o viata intreaga, scoala, liceu, facultate, etc, mai lucrezi 5-10 ani pana iti permiti un automobil dupa pofta inimii si fleoshc ... ceasul rau, pisica neagra ... iti iei legzuz. Wow! Mai bine donezi banii aia unor nefericiti si cu ce primesti inapoi de la taxe iti iei o masina. In care sa te simti om, nu maimutoi impaiat.

    Aragazul asta pe 4 roti ar trebui sa fie masina de servici pentru toti parlamentarii romani. O "masina" pentru escroci de la o firma de tepari.

    P.S. Nu ca ar mai conta prea mult la nivelul asta, dar cum spunea si primul comentator, cea mai slaba tinichea, cu pretul cel mai mare (11000 de euro peste BMW). Wow again!!! Trebuie ca le fileaza o lampa la mansarda.
    9 14
  • chuck norris
    @chinezule andrei rn lexus este detinut de toyota (este o subdiviziune)
    iar audi e audi si vw e vw
    7 7
  • abc_e?
    @Calingura
    Nu stiu la ce te-ai referit cand ai zis de finisaje si materiale folosite. Comparand cu IS la nivel de echipare asemanator, BMW sta mai bine, vorbesc in cunostinta de cauza. Ambele masini de care vorbesc aveau insertii de lemn si vreau sa spun ca la Lexus parea un amalgam de plastic ieftin.
    Vorbind de performante, IS era mai lenes pe demaraj, in ciuda faptului ca avea 177CP iar BMW-ul 163, plus ca cel din urma avea un consum de carburant putin mai mic.
    Costul intretinerii unui IS este mult mai mare avand in vedere originea pieselor, ca sa nu mai zic ca la achizitionarea masinii ai dat mai mult. Reviziile sunt mai scumpe la IS220 plus ca si impozitul e mai mare.

    Nu vreau sa zic ca Lexus nu e premium sau ca e "praf", etc. dar se situeaza in spatele clasamentului.
    9 1
  • AndreiRN
    chucky, daca tu nu sti ce este sub caroseria unui Audi atunci m-am lamurit cat esti de "pasionat" auto.
    Te uiti si tu pe pozele din reviste si deschizi gura.
    3 12
  • chuck norris
    bine ca stii tu prea multe de masini,chinezule spui si tu prosti cum ar fi ca bmw m3 nu e fiabil,si un manelist stie ca e fiabil:)
    5 3
  • AndreiRN
    Da, numai unul ca tine se uita in gura unui manelist pt opinii auto.
    Ti-ai dat singur cu ciocanul peste mana.
    Hahahahahaha
    2 7

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru