Lexus va folosi tehnologia supercarului LFA pentru viitorul coupe LF-LC

de Bogdan Mirică
Luni, 07.01.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Deşi nu a reuşit să scoată profit de pe urma supercarului LFA, Lexus va folosi cunoştinţele folosite pentru dezvoltarea sa în elaborarea versiunii de serie a conceptului LF-LC.

Deşi supercarul LFA a costat peste 300.000 de euro, Lexus nu a reuşit să acopere costul de dezvoltare şi producţie al modelului sportiv. Aceste pierderi au fost însă asumate încă de la bun început.

Mulţi au fost de părere că Lexus va oferi publicului un nou model sportiv imediat după LFA pentru a spera să acopere pagubele. Japonezii nu vor recurge la soluţii disperate, însă plănuiesc să exploateze pe cât posibil cunoştinţele dobândite cu ocazia dezvoltării lui LFA.

Atunci când au decis să construiască supercarul, niponii au dat naştere unei linii de producţie pentru componente din fibră de carbon. Acum, când LFA a ieşit din producţie, linia nu mai este folosită la întregul său potenţial, fiind ţinută în viaţă doar de piesele pe care Lexus le construieşte pentru servicii de post-vânzare ale modelului.

Urmareste Automarket
Toyota nu va permite ca o asemenea investiţie să fie abandonată, aşa că intenţionează să profite în curând de linia de asamblare.
Un nou model va beneficia de componentele din fibră de carbon, însă identitatea sa este necunoscută.

Este cert că nu va fi un supercar, însă ar putea fi vorba despre versiunea de serie a conceptului LF-LC, expus pentru prima dată în cadrul Salonului Auto de la Detroit.

Comentarii (6)

  • BaditzaEx
    oare cu ce coupe se va < bate > , seria 4 / 6 BMW, E coupe Merc ?
    2 5
  • luca30
    Nu cred ca se bate cu nici una din cele mentionate.Lexus pretinde a fi un supercar......ca performante cred ca va fi peste viitorul M4 sau M6 si nu seria 4 si seria 6.
    8 4
  • @luca30
    Ai foarte mare dreptate.
    4 3
  • Pentru cine nu stie povestea LFA sa caute pe net documentarul de la NG.... de aici pleaca totul. LFA a fost un proiect pilot pentru ceea ce urmeaza si probabil se va concretiza in prima faza prin LF-LC.

    Folosirea tehnologiiilor si inovatiilor din F1 nu e ceva nou, dar pentru clasa din care face parte LFA a fost o premiera. Am tot respectul pentru ceea ce a facut Lexus (adica Toyota), plecand din start cu ideea ca NU profitul este primordial, ci produsul rezultat.

    Acum au experienta si baza ramasa de la laboratorul F1 + experienta si realizarile tehnice pentru crearea unei masini de sosea (LFA) care comporta la randul sau o gramada de adaptari, compromisuri si de fapt in primul rand inovatii. Toate acestea cred ca formeaza un suport foarte bun pentru a fi folosit in crearea mai departe a unor proiecte de succes si din punct de vedere comercial, nu numai tehnic.

    Japonezii au un mod aparte de a se relationa la masini, total diferit fata de italieni, fat de americani sau fata de nemti. Tilul lor mi se pare mai apropiat de cel al suedezilor, mai riguros, nu la fel de "poetic".
    6 5
  • si Bugatti Veyron a fost produs chiar daca ieseau in pierdere pt fiecare masina construita si vanduta asa ca nu ii mai pupa tu pe japonezi
    7 5
  • eu totusi nu pot intelege cum poate o simpla masina fie ea veyon sa fie vanduta in pierdere cand ea se vinde cel putin cu 1 milion ...cate materiale sa bagi in ea si reclame ca nu prea am vazut..voi chiar inghititi gogosi d-astea ma?
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru