Liber pentru concediile la mare: lucrările la 40 de kilometri de pe autostrada Bucureşti - Constanţa vor începe în septembrie

de Daniel Popescu
Luni, 28.03.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lucrările de reparaţie pentru sectorul Drajna - Lehliu din cadrul autostrăzii Bucureşti - Constanţa vor începe cel mai devreme în 1 septembrie, deşi iniţial s-a vehiculat că vor avea loc în plin sezon estival.

Cu numai câteva zile în urmă, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a anunţat un proiect de reparaţie pentru cei 40 de kilometri ai autostrăzii Bucureşti - Constanţa dintre sectoarele Drajna - Lehliu.

La vremea respectivă, presa a relatat că lucrările vor începe chiar în această vară, ceea ce ar fi compromis sezonul estival, în condiţiile în care circulaţia urmează să se realizeze pe alternativa DN 3A. Cu toate acestea, CNADNR a publicat luni un comunicat de presă în care anunţă că lucrările vor începe cel mai devreme în 1 septembrie.

"Demararea lucrărilor se va face cu siguranţă, cel mai devreme, în luna septembrie. Împreună cu Poliţia Rutieră vom adopta un program de restricţii în funcţie de lucrările programate, astfel încât în toamna să reabilităm autostrada A2 cu un minimum de disconfort", spune directorul general al CNADNR, Cătălin Honor.

Urmareste Automarket
Acesta acuză instituţiile statului şi opinia publică de denigrarea CNADNR, ca urmare a informaţiilor "eronate" că lucrările urmau să afecteze sezonul estival.

"Sunt indignat şi consternat de ultimele informaţii eronate vehiculate în spaţiul public prin care este denigrată activitatea companiei chiar de către instituţii ale statului.

Am anunţat alocarea unor fonduri pentru reparaţiile atât de necesare la A2 şi că acestea vor fi executate în urma procedurii de achiziţie publică", a adăugat el.

La nivel tehnic, reparaţiile vizează lucrări de ranforsare pe o lungime de 30 de kilometri (frezare strat vechi, executare strat binder şi reprofilare) şi lucrări ceva mai uşoare pe restul de 10 kilometri (frezare strat vechi şi reasfaltare).

Via CNADNR

Comentarii (5)

  • este denigrată activitatea companiei

    daca ati fi desfiintati si trimisi, in lant, sa faceti canalul Siret-Baragan nu v-as mai denigra activitatea

    ce tupeu pe capul lui
    9 0
  • si necesita acuma urgent lucrari a2???
    o autostrada completa intreaga bucuresti-nadlac e mai urgenta zic
    6 0
  • De ce nu se incep lucrarile acum ? Ca sa se termine pana cand incepe sezonul estival ! Pentru ca prostii care merg la mare sa nu-si strice masinile din cauza drumului ! Dar..daca ei sunt prosti si CNADR e destept, de aia ! Au ei un proiect, dom'le, ce stiu prostii..
    3 0
  • scamel
    cum o fi mai bine? sa restrictioneze circulatia sau sa o lase libera prin gropi ?
    in tarile calde am vazut un fel de pod inalt de 3metri pus peste banda la care se lucreaza.circulatia se desfasoara pe pod cu restrictii de viteza iar sub pod lucreaza o masina lunga cat un tir care in fata rade asfaltul, la jumate il topeste si-l amesteca, iar in spate il pune in opera lasand soseau ca noua. viteza de inaintare nu e prea mare dar lucreaza incontinuu zi si noapte
    3 0
  • Bucuresti - Fundulea care e ca dupa bombardament cand se repara???? sau si voi stiti prea bine ca si reparata tot nasol este acest tronson. Cat ii mai induram fratilor pe astia???
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru