Lucid Air va ajunge în Europa în vara acestui an

de Tiberiu Safta
Marti, 26.04.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lucid Motors a anunțat, oficial, că va aduce modelul său electric, Air, în Europa din vara acestui an. Modelul electric va fi comercializat în țări precum Germania, Italia și Norvegia, iar constructorul va mai fi prezent în Orientul Mijlociu și în China.

Lucid Air, modelul electric rival pentru Tesla, va ajunge, oficial, în Europa în vara acestui an. Anunțul a fost făcut de Lucid Motors încă din ianuarie și a precizat că va comercializa modelul și în Orientul Mijlociu.

Cu acest scop, Lucid a publicat lista țărilor în care Air va fi vândut: Germania, Italia, Norvegia, Austria, Belgia, Danemarca, Finlanda, Islanda, Monaco, Țările de Jos, Spania, Elveția și Suedia. De asemenea, există speculații că Lucid Air va fi livrat și în Marea Britanie începând din 2023. Modelul va putea fi comandat în aceste țări din iunie și iulie.

Lucid va debuta și pe piața din China tot în 2023 și dorește să deschidă o uzină nouă în Arabia Saudită în 2025 sau 2026. Asta vine după ce constructorul american a fost nevoit să-și micșoreze capacitatea de producție din cauza problemelor de aprovizionare.

Pe lângă asta, Lucid pregătește o nouă versiune mai performantă a lui Air. Aceasta va avea trei motoare electrice și o punte spate Megawatt, unde sunt amplasate două dintre motoare.

Deși nu a fost confirmat oficial, noua versiune ar dezvolta peste 1600 de cai putere. În prezent, cel mai puternic model, Air Grand Touring Performance, dezvoltă 1050 de cai putere.

Lucid va lansa și un SUV electric în 2024, numit Gravity.

via Carscoops

Comentarii (9)

  • E plina lista de tari est europene. Cerere mari pentru dieseluri sh germane pe acolo...
    5 10
  • Mihai, n-are nici o legătura cu dieselul. “Avioane” cu peste 1000 CP si prețuri peste 120.000 euro, sunt de nisa. Habar n-am câți clienți își doresc o astfel de accelerație de la o astfel de masina. Dacă am șofer vreau confort si nu sa fiu “lipit” de scaun sau de geamuri la plecarea de pe loc. Ceva de genul… avem, dar nu ne ajuta la nimic. Oricum, de urmărit evoluția pe termen mediu, Lucid este un producător nou care concurează cu producători consacrați și care au deja rețele de dealeri si service. Este relativ ușor pentru Mercedes, BMW, Porche, Lexus (si nu numai) sa vina cu ceva dacă piața cere. Momentan Lucid nu se susține financiar si este normal sunt la început.
    9 2
  • Nici Tesla nu s-a sustinut financiar la inceput :) Cat despre clientela, tin sa mentionez ca cel mai mare profit anul trecut l-a facut Ferrari, care nu vinde milioane de masini anual :)
    Ideea era ca dieselurile sunt in coma si sustinute artificial. Cam astea nu prea se mai sustin si nu se mai merita produse, decat daca mai apare vreun soft deosebit si nedetectabil :))
    Desigur ca germanii nu vor sa para ca investesc si ei masiv in electrice pentru ca mai au inca de amortizat costurile cu amenzile si cineva trebuie sa ii scape de sh-uri. Deci trebuie sa lase impresia ca inca se mai cauta.
    2 7
  • Seriff
    Vesnica comparatie a e-pensatilor cu diesel, ce treaba are masina asta cu diesel?
    E o masina de mega lux cu un pret gigantic pe care o vor cumpara doar milionarii, nu omul de rand. Poate nici aia ca nu toti au chef si rabdare sa stea cu ea in priza cu orele, asa ca evident, ca de obicei, o comparatie stupida gen mere cu pere.
    6 3
  • Mircea Badea
    inca o masina ce va fi vanduta ca painea calda..de catre oamenii educati.
    1 2
  • In cazul Ferrari este vorba despre marja de profit care o au pentru fiecare masina vândută, și asta este corect conform articolului respectiv. Asta nu înseamnă ca au cel mai mare profit. Nici nu au cum pentru ca produc si vând foarte putine masini VS Toyota, VW, GM etc.
    Probabil te-ai încurcat.
    1 1
  • ….vândută, sau cumpărată? Educația mea limitată (da recunosc), ma împiedică să înțeleg ideea. Mirciulica, nu-și ia lumea chestii scumpe doar pentru ca sunt educați… în multe situații este vorba despre cu totul altceva.
    2 0
  • Seriff
    Oamenii educati in general nu dau 120.000 euro pe o masina pentru ca stiu ca e o mare teapa si pierdere de bani pe termen lung.
    120.000 euro dau toti cocalarii care au facut banii usor din combinatii si ciordeli si isi cumpara masini doar ca sa se dea mari in fata vecinilor, nu pentru ca au nevoie de ele, un om educat stie ca din A in B ajunge si cu o masina de 3000 euro si cu o masina de 120.000 euro, asa ca Mircea Badea, chiar te rog educatule care esti, du-te tu si cumpara troaca asta inutila, bafta la stat in priza cu ea.
    4 2
  • @sheriff
    daca tu nu iti permiti inseamna ca nici nu ciordesti bine nici prea multa educatie..aplicata...

    asta e "limuzina" de secolul 21.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru