Mercedes-Benz EQS este acum disponibil în Germania: prețuri de la 106.000 de euro

de Paul Cosma
Marti, 10.08.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes a anunțat startul vânzărilor pentru modelul electric EQS pe piața din Germania. Prețurile pornesc de la circa 106.000 de euro pentru versiunea EQS 450+, cu un singur motor electric pe puntea spate ce dezvoltă 333 CP și 568 Nm.

După o serie lungă de imagini teaser, Mercedes EQS a fost prezentat în aprilie, având o autonomie de 770 de kilometri. 

O lună mai târziu, echivalentul electric al lui Mercedes-Benz Clasa S intra în producție în Germania. Astfel, EQS se alătura pe liniile de asamblare din Sindelfigen unor modele precum Clasa S cu ampatament mărit sau Mercedes-Maybach Clasa S.  

Acum, Mercedes anunță startul vânzărilor lui EQS pe piața din Germania. Prețurile pornesc de la 106.000 de euro pentru versiunea EQS 450+. Aceasta beneficiază de un singur motor, însărcinat să pună în mișcare doar axa spate. El dezvoltă 330 de cai putere și un cuplu de 550 Nm.  

Cu aceste resurse, sedanul de lux sprintează de la 0 la 100 de km/h în doar 6.2 secunde. Viteza maximă este limitată la 210 km/h, o trăsătură valabilă și pentru versiunea mai potentă din gamă. Consumul versiunii entry-level este de 20.4 kWh. 

Versiunea EQS 580 4Matic dispune de două motoare, unul pe puntea față și unul pe puntea spate, care își dau mâna pentru a livra o putere totală de 516 cai. Cu un asemenea bagaj de resurse, limuzina electrică sprintează până la 100 de km/h în doar 4.1 secunde. Pe viitor, aceste valori vor fi eclipsate de o versiune AMG, care va livra 715 cai putere.  

Pentru această versiune, prețurile pe piața din Germania pornesc de la 135.000 de euro.

Clienții care doresc uriașul ecran MBUX Hyperscreen (standard pe EQS 580 4Matic) trebuie să scoată din buzunar peste 8500 de euro. 

Via Mercedes

Comentarii (7)

  • După cât de umflată (și urâtă pe deasupra) e partea din față zici că sub capotă e cel puțin un motor de Bucegi V8
    20 7
  • O masina superba cu tehnologie de varf. Ca de obicei va da tonul celor care vin din urma.

    Daca e adevarata valoarea de 770km de autonomie, groapa motoarelor cu ardere interna incepe sa se adanceasca tot mai mult.

    Bring it on.

    PS Pretul e chiar decent pentru ceea ce ofera.
    12 28
  • bla bla
    @zarnesteanu au fost deja câteva teste de autonomie cu acest model, și este destul de aproape de cel declarat( 700km mai exact). Oricum pentru iubitorii de tractoare diesel de pe acest site tot nu e suficient. Ei vor sa parcurgă 1000km fără oprire (își fac nevoile în scutec de adult)
    15 26
  • @zarnasteanule
    Peste 15 ani ti-o poti lua second. Sa strangi multe baterii de laptop pana atunci.
    12 7
  • gerula
    cam asta-i viitorul, pentru cine isi permite va avea parte de autonomie de 700 km, pe un pret pe masura. Restul - undeva pe la 100-150 km, sa fie multumiti. Pe ultimul drum de mare Cluj - Constata, am facut alimentare in Cluj si urmatoarea la Constanta. Similar - plecare in Grecia - o singura alimentare la iesirea din tara. Sunt curios, o electrica decenta - un ID4 - cit pierde la timp la priza pe drum?
    9 7
  • @gerula

    https://youtu.be/dwRtevTuXf0

    Minutul 11:29 secunde.. din video.

    Deci a făcut 10 ore 35 minute pentru 1000 km cu tot cu încărcat.

    Asta că electricele nu sunt bune e în capul celor.... tari de cap.
    3 9
  • Nu mai fiț săraci
    In general cine își ia o mașina de 106.000 euro nu merge in vacanța in Grecia. Merge intr-o țara exotica.
    Dacă intr-adevăr trece prin probleme financiare și e nevoit sa meargă in Grecia ia avionul , ajunge intr-o ora .
    6 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru