Mercedes reduce producţia lui S-Klasse din cauza cererii reduse

de Bogdan Mirică
Joi, 18.10.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes a decis să reducă producţia modelului S-Klasse la uzina sa din Sindelfingen. Decizia a fost luată după ce vânzările europene au fost sub aşteptări.

În urmă cu câteva săptămâni, Dieter Zetsche, şeful Daimler, anunţa că Mercedes îşi revizuieşte în scădere ţinta profitului pentru anul în curs. Astăzi se pare că estimările lui Zetsche par să se adeverească.

Mercedes a anunţat că va reduce producţia actualului S-Klasse din cauza cererii foarte reduse. Începând cu luna viitoare, linia de asamblare care produce nava amiral a constructorului din Stuttgart va funcţiona doar pe o singură tură, cea de-a două urmând sa fie desfiinţată. Muncitorii vor fi redistribuiţi către linia de asamblare a actualului C-Klasse.

Funcţionarea la turaţie redusă va fi menţinută până la debutul noii generaţii S-Klasse pe linia de producţie a uzinei de la Sindelfingen, adică în august 2013.

Esential 5227 de unităţi S-Klasse a vândut Mercedes în primele opt luni ale anului în Europa.
Decizia a fost luată după ce oficialii Mercedes au constatat o scădere cu 27% a comenzilor pentru modelul vârf de gamă.
Mai exact, în primele opt luni ale anului, Mercedes a reuşit să vândă doar 5227 de unităţi în toată Europa.

Potrivit unor estimări Reuters, decizia de a reduce producţia va face ca la Sindelfingen să se construiască în ultimul sfert al acestui an mai puţin cu 8000 de unităţi S-Klasse.

via automotivenews

Comentarii (13)

  • Normal.....toata lumea care vrea si poate achizitiona un S class asteapta sa apara noul model.
    24 0
  • antonny
    Mercedes a decis să reducă si preturile .......MERCEDES mai ieftin ......
    9 1
  • wizard
    e si firesc(deja de 7 ani se produce w221)... multi asteapta deja modelul nou w222 ,eu spre ex nu am rabdare...:)
    18 1
  • Astea sunt cauzele la care ne asteptam este clar ca daca sa confirmat oficial aparitia noului model piata renunta la achizitionarea vechiului model nu este un moment de panica pentru Mercedes deoarece piata asteapta cu ne rabdare noul model
    8 1
  • Asta este si o problema destul de mare pt profitul celor de la Mercedes pt ca invechesc prea mult un model...Probabil ca daca la inceputul anului iesea noul model de S Class,sunt sigur ca vanzarile erau mult mai ok...Si nu aveau acum aceasta batai de cap!!!
    9 0
  • Victima a propriului succes, daca anuntau ca viitorul model apare in 2014 nu era aceasta problema acum, dar cand in mai putin de un an apare noua generatie, e normal, si eu as astepta. Dar cand te uiti putin in galeria de imagini iti dai seama de motivul pt care are atat de mare succes, dincolo de renume, nu pare nici acum demodat, nici la exterior, nici la interior, iar viitorul model nu doar ca trebuie sa mentina aceste lucruri, trebuie sa ridice si mai mult nivelul, vom vedea daca va reusi, eu cred ca da.
    11 3
  • Mafia ia cauta Bentley sa vezi gasesti http://www.automarket.ro/stiri/interbrand-toyota-mercedes-si-bmw-sunt-cele-mai-valoroase-branduri-auto-47023.html
    3 1
  • cititor
    nu mai poti citi un articoi fara sa te umpli de nervi. toti "cunoscatorii" isi dau cu parerea pe langa subiect. cred ca e neplacut sa nu te bage nimeni in seama si sa simti nevoia sa o faci singur...si aiurea, bineinteles
    7 1
  • condrutz
    Ce legatura are Bentley cu aceasta stire?
    0 0
  • Giga Motors
    Maybach si-a inchis portile tocmai din cauza "cererii reduse"......Chiar daca sunt GM-ist, m-as ingrozi la gandul ca, intr-o zi, s-ar putea intampla un cataclism in lumea auto, dar alung repede acel gand funest: Mercedes trebuie sa continue, pur si simplu ! Incerc sa privesc prin ochii unui amator de "europene": ce anume nu va place la Merz in general si la S-Klasse in special? Preturile? Si "prietenii" locali ai siglei cu trei spiţe le mentin la cote inalte, prin urmare care sa fie motivul?......Cauze tehnice sau estetice? Sau pur si simplu faptul "vinovat" ca Mercedes nu se afla pe......valul comercialist in voga al momentului? Ca sa nu ma acuze nimeni de gandire inchistata, nedeschisa catre oportunitati reciproc avantajoase, va marturisesc sincer ca singura alianta a GM-ului pe care as agrea-o ar fi una cu......Daimler?! Acest lucru oarecum interesant (pact GM-Daimler) nu s-a petrecut secolul trecut fiindca interesele economice ale celor doua uriase concerne s-au ciocnit in sens de rivalitate.....Deci vorbesc despre o posibila alianta, alias colaborare (schimb fructuos de idei), nu despre fuziune, alias rebadging si alte porcarii de genul. Mai plastic spus, imaginati-va doi batranei vaduvi, un mos si o baba, care se intalnesc si isi tin de urat unul altuia pe timpul zilei, dar atat; in rest, fiecare doarme in patul lui de acasa!

    De altfel, Daimler are posesiuni si asupra unor firme americane de vehicule grele, nu? Printre care si fosta Diesel Division a lui GM, care acum scoate motoare pentru......Daimler. Bravo, GM, cata "inteligenta": renunti fara sa clipesti la un fost madular al tau, vechi, loial si prolific, pentru a imprumuta niste rasnite Diesel de la Fiat......si tot in urma lui VAG-MAN defilezi !! Cateodata, am impresia ca managementul ar trebui sa fie cea mai simpla si mai accesibila meserie din lume......
    3 1
  • @Giga
    La Maybach a fost altceva, de cand au relansat aceasta marca, in 2002-2003 parca, nu a fost profitabila nici macar un an, dc? Pt c-au facut greseala sa-l faca pe platforma vechiului S, o sa spui si care e problema, a fost o masina excelenta. Asa este, dar nu doar platforma, si la interior influentele au fost evidente, multe butoane comune, ceasurile de bord, etc...si cand costa 350-400 de mii, chiar si milionarii se gandeau "pai mai bine dau 150 de mii si-mi cumpar un S600 cu tot ce trebuie", mare diferenta fata de Maybach nefiind, oricum nu era justificata diferenta de pret de 200 de mii, de aia s-a vandut slab, mult mai slab decat Rolls, si de aia au renuntat la el, nici macar pt imagine n-a mai meritat sa-l tina.
    3 0
  • Giga Motors
    Stiu, Dane, Maybach mi-a lasat si mie un gust amar, dar n-ai pomenit si de body-style......mie, unul, mi s-a parut tras de par, lungit si supluit la extrem doar de dragul de a parea limuzina eleganta si impozanta. Si n-a nimerit intotdeauna pe mainile cui trebuia - a se citi celebrul caz oierul milionar si ranga pe post de cheie mecanica :) Doamne, ce-am mai ras la absurditatea aceea de intamplare si cred ca cei de la Daimler au amutit de uluire cand au vazut-o si dansii. Ei, acum stii ca ti-am mai vorbit eu de ipocrizie neaosa; normal ca am zice imediat "mersi!" daca ne-ar oferi cineva un Maybach pe de-a moca, chiar si de mana a n-spea si chiar daca purceaua este moarta in cotet, si, odata urcati la volan, ne-am face ca ploua: "Ba, dar de ce am crezut eu ca-i fibra de Merzan, ia uite marfa aici......cheie si vruuuuum" :D
    3 1
  • Mercedes se obisnuise sa domine clar cu S clasa de lux, dar in ultima vreme toti concurentii l au depasit, nu trebuie sa ne mire aceasta scadere a vanzarilor.
    Un alt model reprezentativ pt marca, actualul CLS a furat si el o parte din clienti.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru