Feedback
Parteneri
Turul României cu 8 maşini electrice. Oferit de
Audi
e-tron Sportback
446KM
Autonomie max
86.5kWh
Baterie net
408CP
Putere max
Hyundai
Kona electric
449KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Kia
e-Niro
455KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Mini
Cooper SE
234KM
Autonomie max
28.9kWh
Baterie net
184CP
Putere max
SUV Peugeot
e-2008
320KM
Autonomie max
45kWh
Baterie net
136CP
Putere max
Porsche
Taycan
462KM
Autonomie max
93.4kWh
Baterie net
761CP
Putere max
Renault
Zoe
395KM
Autonomie max
52kWh
Baterie net
135CP
Putere max
Volkswagen
ID.3
549KM
Autonomie max
77kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Volvo
XC60 Recharge T8 Polestar
SAFEST
SAFETY CAR

Modelul electric de oraș Honda e a fost prezentat: până la 154 de cai putere și autonomie de 220 de kilometri

de Daniel Popescu
Marti, 10.09.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Modelul electric de oraș Honda e a debutat la Frankfurt și va fi disponibil cu camere video în loc de oglinzi laterale, un motor electric în versiuni de 136 CP și 154 CP și o baterie cu autonomie de 220 de kilometri.

Salonul Auto de la Frankfurt marchează debutul oficial al modelului electric de oraș Honda e, pentru care constructorul japonez a publicat anterior în special detalii tehnice.

De data aceasta, Honda oferă inclusiv o gamă completă de imagini cu primul său model electric, care păstrează cea mai mare parte a elementelor retro disponibile anterior pe concept. Modelul electric iese în evidență prin liniile simple de design, inclusiv la nivelul joncțiunii dintre parbriz și montantul A.

Acest lucru a fost însă posibil datorită renunțării la oglinzile laterale tradiționale, care au fost inclouite cu camere video inclusiv în cazul versiunii standard.

La interior, imaginile video preluate de la sistemul de camere video Side Camera Mirror System sunt afișate pe două ecrane cu diagonala de 6 inch montate de o parte și de alta a planșei de bord. În plus, șoferul va putea ajusta luminozitatea ecranelor în funcție de lumina ambientală, iar poziționarea camerelor permite șoferului să aibă o viziune naturală asupra evenimentelor petrecute în spatele său.

Pe lângă cele două ecrane de la extremitățile plansei de bord, Honda e beneficiază și de un instrumentar de bord digital cu ecran TFT cu diagonala de 8.8 inch, care va oferi informații esențiale despre mașină, inclusiv despre putere, capacitatea bateriei sau modul de condus selectat.

La rândul său, sistemul de infotainment este alcătuit din două ecrane touch LCD, fiecare cu diagonala de 12.3 inch, care oferă acces la o gamă variată de aplicații și servicii care pot fi personalizate de șofer și de pasagerul din dreapta. Interfața de utilizare preia o serie de funcționalități familiare oricărui utilizator de smartphone, inclusiv prin gesturi swipe, iar conținutul afișat pe unul dintre ecrane poate fi "transferat" cu ușurință pe al doilea ecran.

Nu în ultimul rând, Honda e va beneficia și de un asistent digital Honda Personal Assistant care primește comenzi vocale după o primă activare prin comanda "OK Honda" urmată de o întrebare sau instrucțiune.

Asistentul digital folosește inteligența artificială pentru a oferi răspunsuri precise pe măsură ce învață obiceiurile șoferului.

Nu lipsesc nici posibilitățile de conectare la sistemele Apple CarPlay și Android Auto și nici hotspotul Wi-Fi oferit de Honda pentru conectarea la internet.

Honda e va avea un motor electric care va pune în mișcare roțile de pe puntea spate și care va fi disponibil în versiuni de 100 kW (136 CP) și 113 kW (154 CP), în timp ce cuplul maxim este de 315 Nm. Pe baza acestor date, Honda e va putea accelera de la 0 la 100 km/h în aproximativ 8 secunde.

Între timp, acumulatorul are o capacitate de 35.5 kWh și oferă o autonomie de 220 de kilometri conform standardului WLTP, valoarea calculată cel mai probabil pentru versiunea cu motor de 136 CP. De asemenea, timpul de încărcare al bateriei până la 80% din capacitate va fi de 30 de minute în cazul utilizării unei stații de încărcare rapidă.

Honda a dezvăluit inclusiv prețul de pornire pentru primul său model electric.

Pe piața din Germania, Honda e va fi disponibil pentru 33.470 de euro pentru versiunea de 136 CP și 36.470 de euro pentru varianta de 154 CP.

Via Honda

Comentarii (5)

  • Rudolf D.
    Priza aia asa cum e ea daca n-are etansare corespunzatoare, la prima ploaie se umple de apa si iese un scurt de toata frumusetea.
    5 8
  • 220 km autonomie pt un model de abia prezentat e cam putin....
    12 2
  • Claudiu
    Problema acestui model este pretul prea mare. Desi arata mai bine decat concurentul direct vw e-up (referindu-ne la dimensiunea masinii), autonomia e putin mai mica, dar pretul este cu 12.000 euro mai mare si nu se justifica prin motorul mai puternic. La acest pret poti lua 2 modele mai mari, Zoe sau Leaf cu autonomii de peste 300km.
    10 2
  • Și compactele e-Corsa / e-208 sînt mai mari (+4 m), cu autonomie 330 km, dar și mai ieftine.

    Honda-e are dimiensiuni *Intermediare* (între segmentele A-B), dar se va vinde totuși fără probleme, fiindcă... gimmicks.
    Și design drăgălaș -- atu mai ales pentru doamne lifestyliste, evident.
    4 0
  • Luati-va fratilor trotinete electrice. Decat asemenea porcarii scumpe care oricum tot doar la munca va duc, o trotineta electrica costa de vreo 30 de ori mai putin si face acelasi lucru. Te duce si la cumparaturi, intri cu ea in magazin, nimeni nu caraie.
    Ca sa vedeti ca sunt flexibil va spun ca eu am luat una. E foarte OK. Ma duce la munca mai rpd decat masina. Pentru asa ceva sunt OK preaminunatele baterii inventate in anii '70. Pentru masini, nu.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru