Noi servicii pentru clienții Dacia și Renault: livrarea vehiculelor la domiciliu și plata integrală online

de Paul Cosma
Joi, 23.04.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Groupe Renault România a introdus noi servicii pentru platformele sale de vânzări online. Clienții Dacia și Renault au posibilitatea să achite mașina dorită integral online și, de asemenea, pot alege serviciul de livrare la domiciliu, evitând interacțiunea fizică sau deplasarea la showroom.

Constructorii auto au căutat în această perioadă diverse soluții pentru a revitaliza vânzările de mașini în contextul pandemiei de coronavirus SARS-CoV-2, care a impus o serie de reguli stricte de distanțare socială.

Pe piața locală, Grupul Renault a anunțat lansarea unor noi servicii pentru platformele de vânzări online ale brandurilor Dacia și Renault. Clienții pot acum să achiziționeze mașina dorită cu plata integrală online, iar livrarea să fie făcută direct la domiciliu.

“Suntem convinși că mediul nostru de business va continua să se schimbe într-un ritm alert, deoarece așteptările clienților continuă să crească. Drept urmare obiectivul nostru rămâne acela de a propune clienților mai multă flexibilitate și o experiență digitală personalizată,” a spus Mihai Tănase, șeful departamentului Digital din cadrul Dacia & Renault. 

Pentru a rezerva un autoturism Dacia sau Renault pe una dintre cele două platforme online, clienții trebuie să plătească o taxă de 500 de euro (TVA inclus).

Până acum, peste 1.200 de clienți au ales să rezerve online unul dintre modelele oferite de cele două branduri. 

Platforma Renault poate fi accesată AICI.

Platforma Dacia poate fi accesată AICI.

Comentarii (18)

  • Adaugati masina in cos... :)
    15 1
  • Andrei
    Foarte bine. Dar pentru ca nu mai trebuie platita chirie la un sediu unde sa fie expusa masina, nu mai trebuie sa interactionez cu un consilier care sa fie si ala platit si nu mai ard nici gazul la drive test, sa le dea mai ieftine. Ca daca ajung la dealer si pot sa negociez o masina mai ieftina decat as putea-o lua online, nu am facut nimic.
    15 2
  • Crystyann
    @Andrei : Masina o iei la acelasi pret, stai linistit. Iti si explic de ce :
    1. o sa te chinui pe net sa vezi ce face fiecare dotare. o sa bifezi unele inutile, o sa uiti sa iti pui dotari importante. nu o sa poti sa pui mana pe un plastic, sa faci un test drive, sa "simti" masina.
    2. Masina comandate va ajunge la dealer-ul din zona ta - acesta o va pregati, o va verifica, o va spala si o va pregati de livrare.
    3. un om de la dealer iti va face contractul final, procesul de predare primire, gestionarea platilor, actele pentru remat si alte acte administrative.
    4. omul cu platforma trebuie platit si el, ca nimic nu e gratis in lumea asta. Platforma costa si ea ( combustibil, uzura, revizii etc ).
    5. o sa plangi cand o sa ti-o arunce in fata casei si o sa stai sa te uiti ce fac butoanele :)). O sa iti doresti atunci sa ai un om care sa iti explice, sa te lamureasca.
    6. Autoturismele nu se vor putea vinde online asa usor in urmatoarea perioada - vanzarile online au alte legi/ reguli, poti returna produsul in 15 zile etc. La masini nu se va putea face asta, stai linistit :)
    Deci nu te bucura..cum speri tu sa scapi de un cost de 50 EUR, asa ar putea sa gandesca si patronul tau si sa te inlocuiasca si pe tine la munca cu un programel online :)
    9 4
  • Andrei
    Nu sunt idiot. Cand imi cumpar o masina ma documentez de ajung sa stiu mai multe decat orice consilier. Deci nu trebuie nimeni sa-mi explice cum functioneaza masina. Poate mai degraba eu sa le explic. Nu trebuie sa-mi aduca nicio masina cu livrare. Imi trimit cheia prin curier si ma duc si singur sa o iau. Si sa o spal la fel.

    Tesla vinde masini online. Nu a murit nimeni.
    7 6
  • Sam93@Crystyann
    Ce dracu de butoane ai de invatat la o Dacie cu 3 dotari. Vorbesti numai aberatii. Singurul dezavantaj e ca nu poti sa-i faci un drive test inainte. Cam atat.
    11 3
  • 99,99 % din cei ce cumpara un logan îl va cumpara indiferent de impresia de la un test drive...și într-adevăr cam câte butoane are un logan full full... ?
    10 3
  • komentator
    Țineți seama și de faptul că atunci când plata se face online (deci nu prin interfața băncii), apare un procesator de plăți la mijloc. Și surpriză... acesta vrea bani pentru serviciul lui. Cei mai ieftini iau cam 1% din valoarea tranzacției procesate. Dacă tu o iei la același preț ca la dealer, ai deja 1% reducere.
    5 0
  • fan skoda
    La un logan, fie el si full, nu prea ai ce sa testezi.
    E un Low-cost.
    Nu te poti astepta sa aibe performante bune, sau confort, etc....
    E o masina boring.
    Nu ai nici senzatii, performante, etc.
    Dar nici confort.
    Nu simti cam nimic.
    Nu te bucura.
    Nu-ti da un feeling.

    Este 13.500 un Logan Stepway
    Cel mai scump logan costa 14.760 (full)

    Cateva butonase amarate, si o tableta mica.
    Calitate ?
    NU !

    Ne face de rusine Dacia !
    6 15
  • Crystyann
    Copii, relaxati-va, nu o sa va vanda fabrica niciodata direct masini.
    Si nu mai stau sa va explic de ce ca nu are rost!
    Nu vreti sa va puna piesele de logan in bax, impreuna cu 2 inbusuri, si sa le montati voi acasa? :))). Ca si aia care strang suruburile in fabrica iau salarii. Dar daca va dau niste schite nu va faceti voi singuri piesele la strung? . Dar daca nu mai plateste Dacia designeri si ingineri si va faceti voi acasa Loganul? Cat de greu poate fi pentru un om care e mai destept decat multi oameni de la Dacia ( la tine Andrei ma refer) .
    PS: Nu vand Dacia
    PS 2 : textul de mai sus e un pamflet - nu va suparati daca nu il intelegeti.
    9 2
  • fan skoda
    Ma baga domnul inexplicabil in seama , am ajuns mare ba sarakilor :)))
    4 4
  • Logica
    Komentator - comisionul procesatorului de plati il suporta vanzatorul nu clientul. Asa se intampla si pe eMag, ca nu te pune eMag sa platesti comisionul pentru telefonul sau laptopul pe care il cumperi separat. Eu am cerut si oferta de la dealer si am primit aceelasi pret.
    4 0
  • skoda fan
    La o scala , fie ea si full, nu prea ai ce sa testezi.
    E un Low-cost.
    Nu te poti astepta sa aibe performante bune, sau confort, etc....
    E o masina boring.
    Nu ai nici senzatii, performante, etc.
    Dar nici confort.
    Nu simti cam nimic.
    Nu te bucura.
    Nu-ti da un feeling.

    Porneste de la 14.500 o Scala
    Cea mai scumpa Scala costa 30.000 (full)

    Cateva butonase amarate, si o tableta mica.
    Calitate ?
    NU !

    Ma face de rusine Skoda !
    13 3
  • skoda fan
    @fan skoda

    Pai ce, am zis eu sa te enervezi?
    3 0
  • inexorabil
    Sincere felicitări, AM! Sunteţi cei mai tari! Mă înclin în faţa verticalităţii voastre. Oameni de caracter, nu glumă.
    3 1
  • În caz că a citit cineva aberațiile băiatului de la barieră de la Avia Pantelimon, Loganul Stepway costă de la 10.350 euro în România fără rabla.
    Din ce observ acum la scorul ăsta nu se poate cumpăra nici măcar o amărâtă de Fabie cu rablă inclusă cu tot.
    5 1
  • fan skoda
    @Kap

    Am uitat sa scriu ca 13.500 de euro, este un Golan (logan) Stepway full cu nimic

    Nu se poate cumpara o Fabia la banii astia ?!
    Ba DA !
    2 8
  • Fara alehas
    Cred ca cel putin o perioada unele imobile de mari dimensiuni (showroom,restaurante,scoli, universitati,etc.) vor fi o adevarata pacoste ptr. bugetul oricarui proprietar.
    4 0
  • skoda fan
    @fan skoda, daca imi permiti interventia:

    Imi pare rau, nu am scris opusul la ce ai scris tu.

    Am vorbit despre masinile ce ma intereseaza, fiind un fooooarte skoda fan.
    1 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru