Noile Audi e-tron GT și Q4 e-tron au fost prezentate oficial în România

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 28.07.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noile modele 100% electrice ale constructorului din Ingolstadt, e-tron GT și Q4 e-tron, au fost prezentate oficial în România. Cele două sunt disponibile în showroom-urile mărcii din țara noastră.

Audi e-tron GT, modelul electric frate cu Porsche Taycan, a debutat la începutul lunii februarie. Două luni mai târziu am făcut cunoștință cu Q4 e-tron (și Q4 Sportback e-tron), primul SUV compact cu zero emisii al producătorului din Ingolstadt.

Cele două modele electrice tocmai au fost prezentate oficial în România, astfel că sunt disponibile în showroom-urile mărcii din țara noastră.

Audi e-tron GT pornește de la 101.450 de euro în România. Clienții au la dispoziție două versiuni: GT 60 quattro și RS e-tron GT. Ambele sunt echipate cu două motoare electrice.

Primul dispune de 476 CP și 630 Nm, iar al doilea de 598 CP și 830 Nm. În modul Launch Control, puterea ambelor versiuni crește pentru câteva secunde la 530 CP, respectiv 646 CP. Vârful de gamă Audi RS e-tron GT costă, la noi în țară, cel puțin 140.653 de euro.

De partea cealaltă, noul Audi Q4 e-tron este disponibil în trei versiuni, cu puteri cuprinse între 170 și 299 de cai putere.

În funcție de alegere, SUV-ul este echipat cu unul sau cu două motoare electrice. Autonomia maximă este de 520 de kilometri, în ciclul WLTP (Q4 40 e-tron).

Cel mai accesibil Q4 e-tron pornește în România de la 45.661 de euro, cu TVA inclus.

via Audi

Comentarii (6)

  • Lasa-ma sa ghicesc.
    vreo 460km autonomie si vreo cateva ore timp de incarcare.
    La 130km/h autonomia scade cu 30% si la 180 (e limitata probabil) cu 50%
    Nimic nou. Uzata moral deja.
    15 12
  • Bizonii şi bombardierii pot să îşi ia diesel să îi dea cu peste 180, ştiri cu mulţi morţi sunt dacă nu în fiecare zi, în fiecare săptămână.

    Bravo măi Audi, ai reuşit să aduci maşini demne de anii 202x !
    12 12
  • @Edikkk
    ce legatura are ce zici tu cu faptul ca autonomia e mica si timpul de incarcare e de toata jena la automobilele electrice? Indiferent de marca.
    Tu intelegi un text scris? Vino cu argumente nu cu lozinci. Nu Diesel si Otto omoara oameni ci soferii de la volan. Te pomenesti ca daca "bizonii" erau la volanul unor electrice accidentele astea nu se intamplau! Pe bune copile, gandeste si tu cu capul tau.
    11 11
  • ACE - Craiova
    AUDI Q4 e-tron Sportback este, cred eu, cea mai simpatica masina electrica de lux, din gama ei.

    E drept, nu si-o poate permite chiar oricine dar autonomia electrica de 520 km WLTP pentru varianta de echipare 40 e-tron - RWD (51.786 Euro) o recomanda chiar daca ii sufla in ceafa cu putere:
    - VW ID.4 Pro Performance - RWD (autonomie 520 km WLTP, mult mai accesibila - 43.840 Euro)
    - SKODA Enyaq iV 80 - RWD (autonomie 510 km WLTP - 45.124 Euro)
    - MERCEDES BENZ EQA 250 - FWD (autonomie 424 km WLTP - 49.170 Euro)
    - HYUNDAI Ioniq 5 Premium RWD (autonomie electrica 480 km WLTP - 50.884 Euro)
    - FORD MUSTANG Mach-E Base SR - RWD (autonomie 440 km WLTP - 51.800 Euro)
    - s.a. (de ex. KIA EV6 cu pret necunoscut)
    13 2
  • Gheorghe
    Ar mai trebui mentionate drept concurente si modelele:
    1. Kia e-Niro cu autonomie de 455 kilometri (45295 Euro)
    2. Hyundai Kona Electric autonomie pur electrica 484 kilometri (36985 Euro)
    1 1
  • @Gheorghe Nu, Kia si Hyundai nu sunt rivali pentru Audi. Vorbim de masini premium aici.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru