Noua generație Kia Sportage, dedicată publicului european, a intrat în producție

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 03.11.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul sud-coreean anunță că noua generație Sportage, dedicată publicului european, a intrat în producție. SUV-ul va fi asamblat la uzina din Zilina, Slovacia.

Din 2006, Kia produce modelul Sportage și la uzina pe care o deține în Zilina, Slovacia. De pe aceste linii de asamblare au ieșit trei generații Sportage și peste 2 milioane de exemplare a SUV-ului care în urmă cu două luni a primit o nouă iterație (versiunea europeană).

Constructorul asiatic anunță acum că noul Sportage, dedicat exclusiv publicului european, a intrat în producție, tot la uzina din Slovacia. Aici vor fi asamblate versiunile cu tracțiune față, cele cu tracțiune integrală, dar și varianta GT Line.

Din punct de vedere estetic, nu există diferențe uriașe între versiunea globală și cea europeană. Dar, aceasta din urmă este mai scurtă cu 133 de milimetri decât prima.

În Europa, noua Kia Sportage este disponibilă cu motorizări plug-in hybrid, hibrid, micro-hibrid și un agregat diesel.

via Kia

Comentarii (6)

  • Mare prostie cu cele doua versiuni. Cea de Europa e mai scurta si mai putin practica,iar designul e mai urat. Si, evident, motorizarile mai slabe...
    27 29
  • Octavian
    a intrat in productie dar cipuri au ?
    14 1
  • Interesantă culoarea. Jantele mi se par mai frumoase cel de pe modelul actual, dar, normal, gusturile sunt subiective.
    Una peste alta Kia este una dintre mărcile de la care aș lua orice model.
    18 5
  • Mircea Badea
    o magaoaie numita sport...ce inseamna spalarea pe creier..
    16 24
  • Astept preturile de o luna, si inca mai astept!
    Am modelul anterior si am spus ca din punctul meu de vedere sunt cei mai corecti in raportul calitate/pret, inclusiv service-ul!
    Astept masina sa o vad live, inteleg ca va veni cu materiale ceva mai bune decat tucsonul actual. E de apreciat ca modelul NU capata la fiecare generatie cate 10cm in plus cum se intampla la alte marci, astfel dupa 2 generatii te trezesti cu o masina apropiata de clasa superioara, desi poate nu iti doresti neaparat asta, din cauza unui loc de parcare/garaj/poarta mai ingusta sau pur si simplu vrei ceva la fel ca dimensiune, si nu vrei sa mergi la clasa inferioara. Personal imi displace cresterea asta constanta. Mai ales la clasa mica!

    Nu are nici o treaba cu sport? Nu are forma de caramida gen Jeep Renegade. Actuala generatie are acelasi coeficient ca al unui golf V, posibil ca noua generatie sa fie ceva mai bine.
    Motorizari slabe? 230cp nu cred ca e chiar asa putin, chiar si pt gabaritul ei, face 0-160km/h in 19 secunde.
    11 3
  • Catalin
    Sunt deja la a 2a mașina KIA dar acest model european este disproporționat. Am mai scris, după ce te obișnuiești cu varianta Kong pt Asia/USA, sa vii și sa dai cu satarul este o eroare
    10 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru