Noua generație Mercedes-Benz Clasa G în România: preț de pornire de 107.000 de euro

de Cornel Șocariciu
Marti, 23.01.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua generație Mercedes-Benz Clasa G va fi lansată oficial pe piața din România în luna iunie. Prețul de pornire pentru versiunea G 500 echipată cu motorul V8 de 4.0 litri și 422 de cai este de 107.451 de euro cu TVA.

Noua generație Mercedes-Benz Clasa G a fost prezentată oficial în cadrul Salonului Auto de la Detroit. Modelul constructorului german a primit o serie de modificări exterioare, are dimensiuni ceva mai mari și promite un interior revizuit atât din punct de vedere tehnologic, cât și în ceea ce privește spațiul oferit.

În momentul lansării, Mercedes-Benz Clasa G va fi disponibil în varianta G 500. Aceasta folosește un motor V8 biturbo de 4.0 litri benzină capabil să ofere 422 de cai putere și 610 Nm între 2.000 și 4.750 rpm. Resursele unității sunt puse în valoare cu ajutorul unei transmisii automate cu 9 rapoarte. Aceasta din urmă a fost setată special pentru noua generație Clasa G.

Noua generație Clasa G are o gardă la sol de 241 de mm și este capabilă să traverseze vaduri cu o adâncime maximă de 700 de mm. Producătorul german anunță un unghi de atac de 31 de grade și un unghi de degajare de 30 de grade, iar suspensia față independentă a fost dezvoltată cu ajutorul inginerilor din cadrul diviziei Mercedes-AMG.

În România, modelul constructorului german va fi lansat oficial în luna iunie, iar prețul de pornire este de 107.451 de euro cu TVA.

Noua generație Clasa G oferă un interior croit cu materiale mai bune, iar planșa de bord a fost revizuită.

Clienții vor avea la dispoziție și o configurație cu două ecrane de 12.3 inch. Cele patru moduri de rulare (Confort, Sport, Eco și Individual) oferă setări speciale pentru direcție, transmisie, motor, amortizoarele adaptive și sistemele de asistență.

În plus, modelul constructorului german a primit un mod special pentru momentele dificile din off-road: G-Mode. Acesta se activează automat atunci când unul dintre cele 3 diferențiale este blocat, sau în momentul selectării Low-Range.

Comentarii (5)

  • Anonymus
    O sa apara peste 4-5 ani la SH la 20k euro si o sa zica toti cocalarii ca sunt oameni de afaceri daca isi iau unul. Iti creeaza imagine de macho cand posesorul este doar un hipster cocalar obosit...
    10 8
  • alta e problema, ca la vechile generatii, daca piesele de "facelift" se potrivesc cu modelul vechi, o sa se fure in draci...o sa faca Mercedes mai multi bani pe piese de facelift decat de pe 4x4^2
    3 3
  • Iar dezinformați sărmanii clicuitori, AM - fiindcă azi m-am dus la dealer cu cei 107.000 euroi din titlu (într-o pungă, evident) și n-au vrut să-mi vîndă un G-Klasse !!!
    Voiam unu simpluț, semi-chel (deci fără tembelizoarele alea înăuntru, cu *ceasuri* arată mai gigea), dar mi-au zis că nexam discount și să vin cu încă 451 euro. Degeaba le-am spus că nu mai am de unde, mătușa Tamara fiind puțin moartă. :-)

    Serios acum, repet că, deși după mine e nejustificat de scump, e bine că noul G-Klasse a păstrat cele 3 diferențiale (toate blocabile), iar reductorul are un raport de demultiplicare și mai *scurt* - 2,93:1 vs. cca 2,10:1 înainte.
    (Fiindcă tot veni vorba de reductor, Low Range-ul ăla din text cred că trebuia clarificat cumva și-n românește pentru neofiți, ca să nu mai zic de exprimările nefericite gen *a primit un nou mod*...dar în fine, fluidul net e mult mai iertător decît hîrtia.)

    Și minusurile (după mine) rămîn aceleași: masa proprie cam prea greuceană (fostul cîntărea aproape 2,7 tone la gol, iar actualul p-aproape), dar și spațiul interior nu cu mult mai mare - fiindcă, la o lățime majorată cu 12 cm, spațiul pt umeri crește cu 3-4 cm maximum.

    În fine, probabil că noul (ca și vechiul) Suzuki Jimny o să poată ajunge pe aceeași coclauri ca G-Klasse... pentru de 6-7 ori mai puțini bani, dar asta nu înseamnă că mastodontul cu stea în frunte :-) nu va fi în continuare singurul dorit - de către știm noi cine.
    25 0
  • seamana foarte mult cu ARO cu motor de mercedes fabricat in anin1988
    0 1
  • Ieftin ca braga Aro-ul austriecilor!
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru