Noul Nissan Qashqai este aici: motorizări micro-hibrid, un ecran generos și faruri Matrix LED

de Paul Cosma
Joi, 18.02.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Nissan a prezentat astăzi a treia generație a SUV-ului Qashqai, primul său model dezvoltat pe noua platformă CMF-C. Noul Qashqai propune două versiuni mild-hybrid bazate pe motorul pe benzină de 1.3 litri, care dezvoltă 138 sau 156 de cai putere.

În noiembrie 2020, Nissan a publicat primele imagini și informații tehnice despre noua generație Qashqai. Constructorul japonez a oferit atunci doar fotografii sub camuflaj, însă acum a venit momentul să facem cunoștință cu noul model. 

Nissan a prezentat primele imagini și detalii oficiale pentru a treia generație Qashqai, un model vândut în peste 3 milioane de exemplare la nivel european. 

Construit pe noua platformă CMF-C a alianței Renault-Nissan-Mitsubishi, Qashqai promite să rămână un reper în segmentul său. 

Noua generație a crescut în dimensiuni, având un ampatament mai mare cu 20 mm, lungimea totală crescând cu 35 mm. Totodată, noul Qashqai este mai înalt (+25 mm) și mai lat (+32 mm) decât vechea generație. 

SUV-ul compact beneficiază de un design exterior modificat, faruri LED cu tehnologie Matrix și, în premieră, de jante de 20 inch. La interior, Qashqai a primit un instrumentar digital de bord de 12.3 inch, sistem multimedia cu ecran de 9 inch (cu Apple CarPlay și Android Auto), dar și un head-up display HUD de 10.8 inch.

Motorul pe benzină de 1.3 litri este disponibil în două versiuni mild-hybrid de 138 CP sau 156 CP.

Noul Qashqai poate fi comandat cu transmisie manuală sau automată CVT (doar cu 156 CP), în versiuni cu tracțiune față sau tracțiune integrală. 

Noua versiune electrificată e-Power, disponibilă în premieră pe Qashqai, presupune un motor pe benzină de 1.5 litri cu 154 CP care joacă rolul de generator și încarcă o baterie care alimentează motorul electric de 187 CP. 

Via Nissan

Comentarii (12)

  • Catalin
    Superb! Și nu ma gândesc absolut deloq la...
    12 11
  • @Catalin
    Skoda?
    4 9
  • Reusita masina, dar parerea mea e ca au exagerat cu rotile alea de 20 toli. Arata bine, da, dar pe drumurile romanesti sunt total nepractice.
    19 6
  • Catalin
    Rotile de 20 sunt pt show. Ce naiba, credeam ca știți chestiile astea. Și masajul și ventilații, și ecrane digitale. Și generația actuala avea 19 dar de baza - sa arate cât de cât cool - 17
    15 3
  • Arată bine, originală partea frontală. La interior pare că avem și butoane fizice, ceea ce e bine.

    Ca fapt divers, având în vedere cum se hibridizează tot mai multe modele, sunt curios cum se prezintă sistemele hibride ca fiabilitate în timp (mulți încă nu ne permitem o mașină nouă), căci dacă se strică oricum sunt mai scumpe de reparat decât modelele clasice.
    14 6
  • @Moldovean
    Pai date concrete despre hibridizare sunt de pe la Toyota. Sunt destul de fiabile ca electronica iar bateriile tin cam 10-12-15 ani. Schimbul de baterie e in jur de 4-5000 lei insa de obicei se reconditioneaza prin inlocuirea celulelor mai slabe.
    Dar bateriile la toyotele mai vechi sunt cu nichel si sunt mai rezistente la uzura decat cele pe litiu care vin pe masinile hibride mai noi (inclusiv toyota).
    Despre cele noi, om vedea in timp.
    17 1
  • ACE - Craiova
    Gama de motoare
    DIG-T 140 DIG-T 158 DIG-T 158 X-tronic e-Power
    Putere 140 CP 158 CP 158 CP 190 CP
    Cupl.max.240 Nm260 Nm 270 Nm 330 Nm
    Cutie M6T M6T AT AT
    Transm. 4x2 4x2 4x2 sau 4x4 4x2

    Volum portbagaj 480 litri.
    Acumulator de 1,5 kWh
    15 0
  • Moldovean
    @alex

    Mersi de info! 4-5000 lei nu e chiar mult dacă te gândești că o faci după 10 ani și că atât te ajunge schimbarea unei distribuții pe lanț.
    5 0
  • Vai de capul vostru Nissan.... Micro hibrid.... atât va dus capul... JALNIC! PATETIC!

    Unde este sistemul E-power ???
    Doar în Japonia !

    RUŞINE !!

    Păcat, frumoasă maşina dar cu..... aia drept în mijloc, schimbatorul MANUAL de viteze .... ca în anii 1800 toamna !

    JALNIC !
    Cică maşină de 2020...
    8 24
  • ACE - Craiova
    Auto Express din UK afirma ca portbagajul are un volum de 504 litri (cu 74 litri mai mare dacat cea de-a doua generatie a modelului).

    GARDA LA SOL inca nu este dezvaluita - pentru un SUV - asa cum este prezentat peste tot - ea chiar are importanta.

    Modelul este inca in faza de omologare deci mai trebuie asteptat putin privitor la consumul de benzina.
    9 1
  • Edik, tu citești inainte sa scrii tampenii? Va fi disponibil si e-power de 190cp
    9 4
  • Johnny
    Designul farurilor cu doua ramuri sau nu stiu cum sa le numesc, merge mult mai bine la renault unde capetele sunt orientate pe interior, fata de nissan la exterior. Astia nu vor sa fuzioneze legal dar se pare ca o fac atat tehnologic cat si ca design. Au devenit marci gemene ca si hiunday/kia
    7 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru