Noul Polestar 5: primele imagini fără camuflaj

de Alexandru Monenciu
Vineri, 10.11.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
În cadrul evenimentului Polestar Day, care s-a desfășurat la Los Angeles, constructorul suedez a expus și versiunea de producție a lui Polestar 5. Acesta ar urma să debuteze în 2025.

În vara acestui an, cu ocazia Festivalului Vitezei de la Goodwood, Polestar 5 a avut debutul dinamic. Exemplarul era acoperit cu o folie de camuflaj, astfel că majoritatea elementelor estetice erau ascunse.

Acum însă, Polestar a expus viitorul coupe cu 4 portiere, fără camuflaj, în cadrul evenimentului Polestar Day din Los Angeles.

Pus alături de celelalte modele ale companiei, se poate observa că Polestar 5 preia de la acestea mai multe elemente de design. Spre exemplu, blocurile de lumini frontale, împărțite în două, par asemănătoare cu cele ale lui Polestar 4.

Avem apoi un plafon plonjat, care îi oferă o alură de coupe cu 4 portiere, dar și o bandă LED care se întinde pe toată lățimea părții din spate.

Din informațiile disponibile până acum, știm că Polestar 5 va oferi 884 CP, 900 Nm și o autonomie de circa 600 de kilometri.

Cu ocazia aceluiași eveniment, Polestar a anunțat că va dezvolta baterii cu încărcare foarte rapidă. O încărcare de numai 5 minute va oferi o autonomie de 161 de kilometri.

Această baterie va fi testată pe un prototip Polestar 5.

Polestar 5 este așteptat să debuteze în 2025.

via Carscoops

Comentarii (12)

  • În sfârșit o mașină decentă si mult așteptată, cu peste 800 CP, frumoasă foc si nu in ultimul grijulie cu planeta…
    3 8
  • Phiuu, ca mult au lipsit stirile despre Polestar. Si au revenit intr-un mare fel, cu un model "verde" de 800 de cai numai bun de atarnat la un ego de aceiasi putere.
    8 0
  • Chinezii de la Volvo au cheltuit miliarde cu Polestar, dar acest brand este o gaură uriașă, vânzările sunt minuscule, nu doar ca încă nu fac bani, dar perspectiva este sumbră și pe viitor, au dorit sa aibă o astfel de marcă pentru imagine, dar n-a ieșit bine .

    Îl aștept cu mare drag pe expertul în Volvo, marca cunoscătorilor de pretutindeni.
    12 5
  • @dan_grc
    Total revenue of USD 613 million, an increase of 41% year on year
    13,976 cars delivered, an increase of 51%
    Cash and cash equivalents of USD 951 million as of September 30, 2023

    Așa e când dai pe gura ce scoți din fund.
    3 5
  • George Simion
    da, cred ca e o masina in care poti trai, ca nu mai ai bani de chirie/casa.
    2 3
  • Se adresează celor care au deja casă.
    2 1
  • Venirea lui Maximilian Missoni ca Vice President Exterior Design and Chief Designer Exterior n-a prea rupt gura târgului. Strict părerea mea e că are același design bătrânicios de la Polestar 2 pe care îl găsești și la Polestar 4 și la Polestar O2 concept. Adică nimic care să te dea pe spate. Iar posteriorul cu colțurile alea drepte la semnalizare/stopuri zici că e din alt film.
    5 0
  • Alea sunt încasări, domnule reprezentant, profitul, cât e profitul ? Observi ce cifre are Polestar ? 13.976 , o creștere de 51%, adică anul trecut a vândut sub 10.000 unități, concurează cu Ferrari și Rolls, categoric, dar nu la profit .
    7 2
  • @dan_grc
    Ferrari și Rolls sunt mult mai scumpe și de multe zeci de ani pe piață, domnul cârcotaș.
    3 3
  • La un calcul estimativ un Pelestar costă in medie peste 65.000. Încasările nu înseamnă si profit, iar 13.000 de bucăți vândute este puțin foarte puțin, deci nu as vorbi de creștere ci de “ramp up”. O companie de genul are costuri de zeci de milioane pe lună lăsând la o parte costurile cu componentele care in cele mai multe cazuri depășesc 60% din prețul de vânzare al unei mașini. Cârcotaș sau nu Polestar nu aduce nimic nou, diferit (ceea ce este oricum foarte, foarte greu… si nu prea mai este nevoie reală), piața este saturată pe zona mașinilor scumpe, si producătorii cu renume vor avea prima șansă. Pentru perioada următoare se prevăd scăderi: Mercedes 15%, BMW 8%, Tesla nu mai spun ca unii nu știu să gestioneze politicos o opinie si apoi se dau răniți că-s etichetați “spălați pe creier”…. șamd. De amintit, Kia a renunțat la Stinger ca nu se vând, plus ca se devalorizează rapid, doar pentru ca sunt Kia mai scumpe, ceea ce nu este cazul celor ieftine, chiar din contră. Acest concept chiar aduce a Stinger din lateral, ceea ce nu este un lucru rău.
    Nu in ultimul rând “ar putea sa debuteze in 2025”, nu înseamnă mare lucru. Polestar au o misiune dificilă, deci rămâne de văzut…. “the winter is coming”
    8 2
  • Clique
    E frumoasă de dă în gropi...
    Corcitură estetică de Prius,Camry, Tesla și Panamera
    Câtă originalitate, s-au rupt lucrând la design.
    0 0
  • electrocauter
    Bravo națiune. Ați reșit să vă faceți nevoile firești în marca de lux a lui Volvo. Și eu cred că aveți dreptate.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru