Noul Volkswagen ID.7 GTX Tourer, cel mai puternic break al mărcii: 335 CP

de Tiberiu Safta
Joi, 14.03.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a prezentat oficial noul ID.7 GTX Tourer, versiunea de performanță a break-ului electric. Noul model este cel mai puternic break al mărcii datorită unui propulsor electric de 335 de cai putere.

Constructorul german a lansat oficial noul ID.7 GTX Tourer. Aceasta este noua versiune de performanță a lui ID.7 Tourer și este cel mai puternic break din actuala gamă a mărcii de la Wolfsburg.

Față de versiunea obișnuită, noul ID.7 GTX Tourer primește o bară față cu un design nou, mai agresiv, cu o priză de aer cu forme de fagure. De asemenea, noul model primește jante sport de 20 de inch, precum și un plafon vopsit într-o nuanță de negru lucios contrastant, capace ale oglinzilor și praguri vopsite în negru. Inclusiv semnătura luminoasă a farurilor LED este nouă.

În interior avem scaune sport cu cusături contrastante roșii și cu sigla GTX brodată pe spătare. Bordul și panourile portierelor conțin accente roșii, la fel și volanul GTX specific. Tot aici avem și un instrumentar digital de 12.3 inch și un ecran central de 15 inch pentru sistemul multimedia, la fel ca la versiunea obișnuită. Capacitatea portbagajului este de 605 litri cu bancheta în poziție normală, respectiv de 1714 litri cu bancheta rabatată.

Propulsorul noului Volkswagen ID.7 GTX Tourer este alcătuit din două motoare electrice, unul pentru fiecare punte.

Astfel, noul model de performanță oferă 335 de cai putere. Din păcate, Volkswagen nu a dezvăluit informații despre performanțele noului model.

În schimb, propulsorul electric este alimentat de o baterie de 86 de kWh, iar repriza de încărcare de la 10% la 80% durează sub 30 de minute la o stație de încărcare rapidă. Volkswagen nu a dezvăluit autonomia noii versiuni de performanță.

Vânzările noului Volkswagen ID.7 GTX Tourer vor începe în această primăvară.

via Volkswagen

Comentarii (7)

  • Da... cam asta e singurul atu pe care se bate moneda intr-una: putere, acceleratii bruste, si cam atat. In rest, doar dezavantaje. Acum cica ceva noi cercetari spun ca astea electrice emit de 400 de ori mai mult praf de frane si cauciucuri. Dracia dracului! :)
    In fond scopul e cat mai putine masini pe sosele. Cat mai putina libertate de miscare. Astora cu electricele o sa li se spuna peste catvia ani ca Uuuups! Nici voi nu sunteti destul de prietenosi cu planeta! Ia mai luati niste taxe ca faceti praf prea mult :)))
    In alta ordine de idei, baterie de 86 KW? Wow... cred ca masina asta are spre 2,5 tone la gol. Asta da evolutie! :)
    4 7
  • James May spune niste lucruri extrem de pertinente. Dar na... cine e James May cand exista Buhnici?! :)))

    https://www.youtube.com/watch?v=vQY-VeA87cM
    7 5
  • Diana Șosoacă
    O declinare foarte fertilă, deci cat se poate de binevenită, si care face ca noțiunea de compromis în segmentul D să capete conotații eminamente abstracte.
    1 4
  • @gherțoi
    O electrică folosește mult mai rar frânele decât o termică. În majoritatea cazurilor doar la frânarea de urgență.

    "electrice emit de 400 de ori mai mult praf de frane si cauciucuri"

    Îhî, într-un "studiu" comandat de niște persoane interesate :))

    Stai liniștit, EURO 7 are grijă de particulele de frâne și pneuri. Dacă sunt de 400 de ori mai mari (lol) nu se mai comercializează nicio electrică.
    7 0
  • spaclu lu manole
    Am trait s-o aud si pe-asta: electricele emit mai mult praf de frane. Sa ajungi sa scoti porumbelul asta e destul sa urasti electricele la maxim si sa te agati ca inecatul de pai la orice "studii" dubioase de pe internet. Ganditul si verificarea informatiilor citite e facultativa.
    Alta: "praf de cauciucuri". E prima data cand aud de asa ceva, dar ce stim noi. Electricele emit "praf de cauciucuri" mai mult ca astea ice, ca de, franeaza altfel fata de clasice.
    @PMC, ai grija sa n-ajungi un "noaptea nu bate vantul" pe aici.
    3 2
  • "In fond scopul e cat mai putine masini pe sosele. Cat mai putina libertate de miscare. Astora cu electricele o sa li se spuna peste catvia ani ca Uuuups!"


    Asta e din categoria "din puțul gândirii" !
    Nu, Gâgă, interesul nu este, așa cum credeau și Gigeii conspiraționiști pe timpul pandemiei, să decimezi populația. Pentru că, ghici ce se întâmplă? Nu mai e consum, băi Gâgă.
    Așa e și acum, prostane, nimeni nu are interesul să-ți limiteze ție libertatatea de mișcare. Pentru că nu produce venit! D-aia!
    Bine, idei din astea poate are doar Putin și idiotul din Coreea de Nord. Dar ești atât de încuiat încât nu pricepi.
    1 4
  • Andrei
    O sa fiu eu avocatul diavolului: datorită masei mai mari electricele uzează pneurile mai repede. Prin uzură se produc particule dăunătoare sănătății.

    De 400 de ori mai multe? Asta e evident o aberație, dacă ar fi așa s-ar uza pneurile în 2 zile.

    Despre particule de frâne nu are sens să vorbim - o inepție, evident.

    Cât despre libertatea lui de mișcare.... Proștii sunt receptivi la conspirații.
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru