Noul Volkswagen Passat: lista viitoarelor motorizări diesel şi benzină

de Bogdan Mirică
Luni, 23.06.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua generaţie a popularului Volkswagen Passat va debuta oficial în cadrul lunii viitoare cu o serie de tehnologii inovatoare şi o gamă de motorizări extrem de variată.

Seria informaţiilor referitoare la noua generaţie Volkswagen Passat continuă. Mai multe surse din presa internaţională vorbesc deja despre date tehnice complete, dezvăluite în cadrul unei prezentări desfăşurate în Asia.

Potrivit acestora, noua generaţie a sedanului de clasă medie va avea 4767 mm, adică aproximativ la fel ca modelul actual, dar va slăbi până la 85 de kilograme graţie noii structuri pe care este construit.

Noul Passat va adopta stopuri de tip LED în standard şi va oferi în lista de opţionale şi faruri de tip LED, cu funcţie Dynamic Light Assist. Interiorul va creşte în ceea ce priveşte materialele folosite şi va beneficia de o serie de tehnologii noi: cameră cu vedere la 360 de grade, head-up display, asistenţă la parcare şi un instrumentar digital cu dimensiunea de 12.3 inch şi o rezoluţie de 1440x540 pixeli.

Noutăţi importante şi la capitolul motorizări, modelul german urmând să dispună de o gamă largă de opţiuni de propulsie. Gama unităţilor diesel va include un motor de 1.6 litri şi 120 de cai, alături de alte trei versiuni de putere ale propulsorului 2.0 TDI.

Acesta va garanta 150, 190 şi 240 de cai putere.

Combustibil Capacitatea
motorului 
Puterea
motorului
Norma de
poluare 
Diesel 1.6 TDI 120 CP Euro 6
2.0 TDI 150 CP
2.0 TDI 190 CP
2.0 TDI 240 CP
Benzină 1.4 TSI 125 CP
1.4 TSI (ACT) 150 CP
1.8 TSI 180 CP
2.0 TSI 220 CP
2.0 TSI 280 CP

Pentru cei care preferă unităţile pe benzină, Volkswagen va oferi deja popularul agregat 1.4 TSI în verisunile de putere de 150 şi 125 de cai putere. Primul va beneficia şi de tehnologia ACT, care permite dezactivarea unor cilindri în timpul unui regim de exploatare nu foarte intens. Pentru mai mulţi cai putere vor exista 1.8 TSI de 180 de cai şi 2.0 TSI de 220, respectiv 280 de cai putere.

Esential 51 de kilometri va fi autonomia pur electrică a viitorului Passat Hybrid.
966 de kilometri va fi autonomia totală a noului Passat hibrid.
Toate motorizările vor respecta normele de poluare Euro 6 şi vor fi disponibile alături de transmisii manuale, de cunoscuta cutia automată cu dublu ambreiaj DSG şi de tracţiunea integrală 4Motion.

În lunile imediat următoare lansării, Volkswagen va introduce pe piaţă şi o versiune hibridă, pusă în mişcare d eun motor pe benzină şi unul electric.

Acesta din urmă, ţinuă în viaţă de o baterie litiu-ion de 9.9 kWh, va fi capabil să asigure o autonomie pur electrică de 51 de kilometri. După epuizarea curentului electric, rezervorul va garanta o autonomie totală de 966 de kilometri. Versiunea hibridă va putea fi alimentată de la prize casnice şi va beneficia de un conector amplasat în spatele logo-ului VW din grila faţă.

Debutul noului Passat va fi consemnat luna viitoare, o prezentare live fiind programată pentru Salonului Auto de la Paris. Abia după aceea vor fi preluate şi primele comenzi.

via indianautosblog

Comentarii (44)

  • Iar o sa vina apocalipsa pentru restul
    36 15
  • 1.6 TDI o sa aiba super consum si pun pariu ca 0-100 se va situa pe la 10-10.2 sec ceea ce e suficient pentru majoritatea amatorilor de diesel in clasa medie de volum care sunt atenti la consum, iar 1.4 TSI (ACT) pare cel mai hot motor din lista atat dpdv a ceea ce poate oferi dpdv al echilibrului dintre performante/consum/pret
    35 10
  • Suleyman Cunoscatoru
    Presimt ca o sa fie o lovitura mare acest nou model. Designul nu are cum sa fie mai urat decat la modelul actual, iar tehnica pare de nerecunoscut. Era si timpul.
    13 5
  • In sfarsit, ofera 4motion pe toate versiunile.Noul Passat va fi un best seller.
    23 7
  • Oau, dar ce masina, clima bizonica, compiuter de bord, motoare pe banda rulanta, garantie pana ajungi acasa cu ea, dizain retro.
    23 36
  • Honda Accord versiunea europeana ce nu va avea urmas si va iesi din productie in 2015, este depasita la vanzari in Europa de Mercedes S-Klasse, Audi A8 si BMW Seria 7 . No comment !
    17 4
  • nu te inteleg...baietii se simteau bine...si ei... si tu....poftim!
    10 5
  • florin
    Am VW Passat din 2007, luat de nou, cu clasicul 2.0 tdi de 170 de cai din fabrica, dusa la vreo 210 cai cu un soft Revo .In cei 7 ani de cand se afla in posesia mea am facut aproximativ 225.000 km, fara absolut nicio problema deosebita la ea(gen injectoare, pompa de motorina, turbo etc).
    Fiind super multumit de achizitia facuta, si venind timpul sa schimb masina, m-am hotarat sa raman la Passat, si eram de-a dreptul nerabdator sa vad ce motoare noi se vor introduce odata cu noua generatie. Mi-a crescut inima cand am vazut 2.0 tdi de 240 de cp.
    Nu-mi vine sa cred ca se va pune un asemenea motor pe Passat. Am mers cu un 525d xdrive, 2.0d biturbo de vreo 218 cai(daca nu ma insel), si mi s-a parut un motor genial.
    Abia astept sa apara posibilitatea de a face comanda, ca sa dau buzna in showroom.
    21 15
  • Cred ca nici tu nu rezi ce minti acolo.
    19 16
  • @florin
    Da buzna mai repede pana nu te trezesti.
    19 13
  • nu pot sa cred atata entuziasm. serios. nu ati vazut o poza, nu ati vazut o plaja de cuplu la motoarele alea, nu ati vazut cifrele de vanzari de la masina asta, nu ati vazut nimic insa credeti ca va fi un best seller?
    Nici nu e de mirare ca se vand asa de bine, atunci cand lumea e etuziasmata doar de faptul ca e vw.
    Ati vazut ce biturbo diesel are insignia si cum arata?
    Ati vazut cat e diferenta de pret intre un passat si un serie 3 pe un motor asemenator?
    Ati vazut ca iti poti cumpara un Mondeo la aproape jumatate de pret fata de un Passat?
    Ati vazut cum arata o Mazda 6?
    Incercati sa deschideti un pic ochii, oamenii astia de la Automarket incearca si ei saracii sa va faca test drive sa vedeti ca nu exista numai vw grup, multi producatori fac masini bune si mai ales frumoase.
    28 18
  • florin
    @bbb @ @florin: Ce-i sa greu de crezut? Mi-am luat un Passat nou in 2007, iar acum il voi inlocui cu noul model. Ce-i asa de neverosimil? Nu e ca si cum mi-as lua un Porsche sau un Lamborghini....Gisas!
    16 4
  • In Europa realiatea este ca VW Passat se vinde cat Ford Mondeo, Opel Insignia , rivalii francezi, japonezi si coreeni luati la un loc . Din punct de vedere al vanzarilor VW Passat se teme in Europa mai mult de tripleta premium germana ( Audi A4, BMW Seria 3 si Mercedes C-Klasse ) decat de rivalii mai sus mentionati . Vanzarile derizorii ale rivalilor VW Passat in Europa a facut ca multe modele de acest gen sa nu aibe urmasi ( vezi Toyota Avensis sau Honda Accord ) iar Ford Mondeo ( Ford Fusion in SUA ) intarzie inca lansarea noii generatii in Europa desi pe multe bloguri americane au aparut imagini spion cu faceliftul lui Fusion ce va fi lansat in ianuarie la Detroit .
    9 2
  • @no-name

    in Europa realiatea este ca VW Passat se vinde cat Ford Mondeo, Opel Insignia , rivalii francezi, japonezi si coreeni luati la un loc

    Gisas...

    mai taie din ele dorele....parca esti la sedintele de partid ale PCR. Tu cu vanzarile astea esti ca secretarii de partid care raportau mai multe hectare de pamant cultivate decat avea tot teritoriul Romaniei.

    Tovarashe, ne crezi prosti?

    god damn it!!

    Passat...si preturile vor fi pe masura...il vor urca in pret pana spre zona premium
    9 11
  • @ vianu
    Ford Mondeo a vandut in 2013 aprox. 70,000 de masini in Europa si excluzand tripleta premium germana care are vanzari similare cu Passat ( BMW Seria 3 a avut chiar luni in ultimul an cand depasise Passat la vanzari in Europa ) s-a clasat pe locul 2 in Europa dupa Passat . Toyota a vandut in 2013 aprox. 35,000 de modele Avensis iar Honda mult sub 10,000 de Accord-uri in Europa . Am vrut sa fiu gentil si sa nu zic ca VW Passat se vinde mai mult decat rivalii sai la un loc in Europa ( aici nu includem tripleta premium germana ) .
    12 0
  • @no-name

    da, tovarashe, asa e!

    eu stiam ca Insignia a fost pe locul 2 dupa passat, dar daca zici tu...Pot exista diferente intre raportari (functie de taile luate la socoteala) dar borsul tau pute de la o posta...Ai uitat sa vorbesti de un alt concurent...Superb. Sau ala nu il pui la socoteala?

    nu din gentilete n-ai pus la socoteala tripleta premium...ai fi fost ridicol. Dar de la ce sa ma astept...Autobild, no-name, etc
    3 9
  • Mecanicu'
    @eee

    Cea mai bine vanduta masina din clasa compacta in ultimii 20 de ani in Europa si considerata si cea main buna masina din clasa compacta conform testelor facute de specialisti si castigator la Car of then year este VW GOLF --- intrebari?

    Etalonul pentru clasa medie in Europa este considerat de ani buni VW Passat.

    In Germania si in lume tonul tehnologic in industria auto este dat de: Porsche, BMW, Mercedes si Audi
    Doua nume de constructori din lista de mai sus sunt in grupul VW: Porsche si Audi.
    Nu este normal ca atunci cand lanseaza ceva VW sa i se acorde atentia cuvenita?

    Da mai exista si alte masini pe lumea asta, insa daca te uiti la valoarea de revanzare VW este in top. Asta inseamna ca fac masini bune si apreciate. Cat costa o Insignia SH, cat costa o Mazda SH, cat costa un Ford Mondeo SH, cat costa un Renault SH si cat costa un VW SH?Lamurit? Alte intrebari?
    18 5
  • @ vianu
    Desi nu am scris in prima postare de Skoda Superb era destul de clar ca nu m-am referit si la Skoda Superb ( e din acelasi concern iar banii tot la Wolfsburg ajung ) cand am numit ca rivali VW Passat pe Ford Mondeo, Opel Insignia plus rivalii francezi, japonezi si coreeni . Asa cum un analist auto englez a afirmat pe Bloomberg TV si in clasa medie se va intampla ce s-a intamplat si in clasa mare in Europa si anume producatorii premium ( in principal tripleta Audi, BMW, Mercedes ) vor face legea in Europa iar singurele modele din clasa medie ce vor rivaliza vanzarile lor vor fi cele propuse de VW Group si anume VW Passat si Skoda Superb . Daca in trecut in clasa mare in Europa gaseam modele ca Ford Scorpio, Opel Omega, Peugeot 607, Citroen C6, Nissan Maxima, Honda Legend, treptat ofertele acestor producatori in clasa mare au disparut iar acest trend ( din pacate pentru diversitate ) s-a transferat si in clasa medie ( Nissan Primera a fost primul model oferit de un producator generalist care nu a amai avut urmas in Europa ) .
    11 0
  • constructorul nu spune si cat ulei va consuma la 100 km ....cat despre caii aia multi , am serioase motive de indoiala !
    7 9
  • Haideti sa incetam cu acest comportament de adolescenti, de tipul: "aia e mai buna, ba nu, aia e mai proasta.". Nu prea mai exista masini proaste, diferentele se fac la detalii, iar pt multi acestea conteaza.
    Este complet eronat sa spui ca o masina e mai buna, sau mai proasta decat alta. Masinile indeplinesc anumite nevoi si dorinte. In functie de cum se pliaza pe nevoile tale, exista masini mai potrivite, si masini mai putin potrivite. Cand spun nevoi ma gandesc, la pret, design, putere, fiabilitate, costuri de intretinere, dotari, spatiu etc...

    Fiecare are gusturile si nevoile lui. Daca pt mine conteaza atat cosnumul cat si fiabilitatea, poate pe Gigel copil de bani gata, il intereseaza doar designul si puterea. Dar asta nu inseamna ca Gigel e mai prost ca mine, sau ca eu nu ma pricep asa bine ca Gigel la masini.

    Se pare ca Passat este masina din clasa sa care satisface nevoile si pretentiile celor mai multi clienti, asta spun vanzarile. Nu inseamna ca e cea mai buna masina, doar ca VW a gasit cel mai de succes compromis.

    Adolescentilor de pe aici care vorbesc despre masinile parintilor le urez sa puna mana pe carte sa faca suficienti bani incat sa nu stie pe care din masinile amintite mai sus sa o aleaga.

    Numai bine!
    Un posesor de Passat multumit.
    16 3
  • @Blue Ca sa te corectez nu exista sa puna mana pe carte , ci sa se perfectioneze cum sa corupa functionari publici pentru a abtine diverse foloase, ca de exemplu autorizatii de construire abuziva!
    4 2
  • Valoare de revanzare a VW este mare in Romania pentru ca l-a noi s-a facut o isterie cu ideea ca daca nu e nemteasca, atunci nu e masina. Daca ne uitam pe alte piete (chiar europene), masini de pe alte continente au cele mai mari valori de revanzare (la nivel procentual fata de pretul de la reprezentanta).

    Mi se pare stupid ca cineva sa-si achizitioneze marca X doar pentru ca are valoare mare de revanzare, in detrimentul marcii Y care poate ii place mai mult insa are impresia ca prietenii si vecinii vor stramba din nas...

    Faptul ca Golf e etalon in clasa compacta e adevarat, insa numai pentru Europa. Nu e valabil pe piata americana sau pe cea asiatica (care reprezinta impreuna grosul vanzarilor globale). Traim intr-o societate globala si a privi doar patratica noastra care se numeste Europa mi se pare limitativ (era ok acum 20-25 dupa lovitura de stat).

    Iar ca sa-i raspund lui Blue...ce sa-i zic, ca majoritatea celor care pun mana pe carte si fac o facultate chiar si de stat (desi statul si particularele sunt la fel de neserioase in ziua de azi) devin someri cu diploma sau se angajeaza prin vanzari la o firma de asigurari/imobiliare sau intr-o banca, eventual job-uri care se bazeaza doar pe comision si care dureaza maxim 2-3 luni? Hai sa ne trezim ca traim in Romania. Majoritatea care au bani pentru un Passat nou nout sunt oameni care traiesc din chirii si alte venituri pasive, au vandut cand trebuia pamanturi, fac afaceri mai mult sau mai putin legale sau si-au luat un imprumut de la banca pe nspe ani doar ca sa demonstreze ca pot etala o masina de 25-40.000 de euro. Repet, ma refer la majoritate persoanelor fizice nu la exceptii!
    5 7
  • Mda, nu am pretentia sa vina intr-o nota de design revolutionara ca si noua ''tema'' de design Mazda ( in speta Mazda 6 un concuret invincibil la acest capitol )cu siguranta va arata doar ca o uniforma germana simpla si demodata, care nu isi schimba nici ''continutul'' dar nici coperta, doar ii mai pune o ''cifra'' din generatie in generatie si aia e. Motorizarile, daca chiar astea sunt, sincer sunt dezamagitoare, fiindca mare lucru nu s-a schimbat , adica aceleasi turbo aspirate puturoase cu LAG, slabe la fiabilitate cu consumuri enorme si cu raport de compresie scazut, nu mai zic ca sunt total lipsite de feedback. Pretul cu siguranta va fii unul umflat cu pompa, iar aici sigur va pierde din clienti, mai ales ca pe piata sunt modele de 5 ori mai echipate si cu motorizari mai puternice, de exemplu 2.0 145cp entry-level de pe Mazda6 , care este un motor mai puternic, mai economic, mai fiabil, cu cel mai ridicat raport de compresie din lume sau Chevy Malibu, o masina extraordinara din t punctele de vedere, sau Kia Optima cu motorul 1.7 care are cuplu foarte bun si este optimizat bine cu caroseria, deci concureta iata ca exista si e mai buna.


    Astept meseriasii de Moskwicz sa ''ne invete'' cum se papa kaizer pe paine .
    6 13
  • Mecanicu'
    @ Andy

    Valoarea de revanzare a VW in Europa este mare, nu doar in Romania. Iar Europa este considerata cea mai pretentioasa si dificila piata auto pentru constructorii de automobile.

    Nici nu are cum sa fie altfel atat timp cat la "banca de compionente VW" contribuie Audi, Porsche, Bugatti, Lamborghini + echipele de tehnicieni care pregatesc masinile de concurs: WRC, Le Mans etc.

    Pentru noua platforma MQB Audi s-a ocupat de motoare iar VW de sasiu. Rezultatul? De la Seat, Skoda, VW pana la Audi toata lumea foloseste acceasi tehnologie, problemele se remediaza mai rapid si scad costurile la furnizori pentru componente.

    Aici nu este vorba despre a ne contrazice la nesfarsit pe presupuneri cam ca jucaria mea este mai buna! Este vorba despre istorie, cifre si fapte. Tu cu ce masina japoneza, americana ori frantuzeasca ai compara Porsche de exemplu? Poti sa faci o astfel de comparatie? Porsche este o legenda...

    Poate doar italienii sa mai aiba talent si istorie cand vine vorba de design auto si ... supercar-ruri...dar aici vorbim de productie de serie...iar la italieni este un paradox urias, construiesc superbolizi, au cele mai cunoscute companii de design auto si fac cele mai proaste masini de serie vezi cazul Fiat ori Alfa Romeo...apropos VW a achizitionat Giugiaro si Ducatti :)
    16 2
  • Porsche, este doar un VW asamblat in ''Ciaina''. Mai original e Moskwicz la dracu. Deci care-i faza cu ''legenda'' Porsche? Intr-adevar a ramas ''legenda'' vremea cand un Porsche era 100% adevarat .
    1 19
  • @mafia
    Chiar nu te-ai saturat sa iti reversi frustrarile pe siteul asta? Nu ai vreun pistol prin casa, sa-ti dai un glont intre ochi? Ai face si tu un lucru bun in viata asta.
    9 1
  • @mafia
    Chiar nu te-ai saturat sa iti reversi frustrarile pe siteul asta? Nu ai vreun pistol prin casa, sa-ti dai un glont intre ochi? Ai face si tu un lucru bun in viata asta.
    8 1
  • Cum adica "chiar si de stat"? Pai universitatile de stat sunt mult mai bune decat cele private. Daca tu ai facut Spiru nu inseamna ca trebuie sa -i cataloghezi pe toti ca facand parte din aceeasi categorie.
    1 0
  • @Mecanicu' Cea mai pretentioasa piata auto din lume a fost si va ramane cea a SUA in care de altfel au aparut majoritatea dotarilor cu care se lauda azi masinile germane (si asta cu 30-40 de ani in urma). Si nu-mi da exemple din sport pentru ca firme ca Renault, Peugeot sau Citroen au castigat cat toti constructorii germani la un loc cu tot cu Lambo. Nu mai zic de ce masini aveau americanii in anii 50-60 cu ce motorizari si performante fata de Porsche. Asa ca las-o mai moale. Ferrari este intr-adevar o legenda insa atat in motorsport cat si in cazul masinilor de strada.
    1 9
  • Andrei
    Lasand deoparte motorizarile,din punctul meu de vedere designul prezentat in schitele de mai sus este o evolutie majora spre bine. Oglinzile sper sa fie exact ca in schita de mai sus...ar fi extraordinar!
    2 0
  • Mecanicu'
    aici puteti gasi poze cu noul passat care au scapat pe net....cam seamana cu schitele:
    http://www.sport.ro/masini/foto-surpriza-de-la-volkswagen-asa-arata-noul-passat-primele-imagini-au-ajuns-pe-net.html#photo=1
    9 0
  • @ Andy
    Atat de pretentioasa e piata americana ca in anul de gratie 2014 noua generatie Cadillac Escalade ofera suspensie pe spate cu foi !!!!!!!! Si mai au tupeul sa-l compare cu noul Mercedes GL sau Range Rover .... Industria americana auto a fost in varf pana la inceputul anilor 60 dupa care a intrat in declin ( in anii 70 a fost la un pas de colaps si datorita crizei petroliere dar si calitatii execrabile a masinilor americane din acea perioada, aspect confirmat si de Jay Leno, un mare fan al masinilor americane ) si doar in ultimul deceniu a dat semne de a reveni in top alaturi de industria europeana si cea asiatica .
    5 0
  • Mda, mi s-au reconfimat banuielile practic. Nu ma da pe spate designul exterior. Pare aceeasi rulota de pana acum. Interiorul nici el nu epateaza prin vre un stil anume. Avem aceelasi display 2DIN ca pana acum. S-ar fii putut investii intr-un sistem multimedia central ca la Honda Accord sau Malibu, cu ambitii premium, dar ei au ales partea clasica ca deobicei, nemtii nu mizeaza pe modernism, ci pe retro ca deobicei. Partea frontala aduce cu o masina Chinezeasca f ieftina, cu toate ca pretul va fi de Audy. Nici asa zisele dotari ''moderne'' nu impresioneaza. HUD are si Mazda3 sedan o masina de clasa compacta, Peugeot 508 la fel are HUD, camere cu vedere 360 are pana si Nissan Juke mai nou . Nimic revolutionar, ma asteptam la mai mult de la un constructor de loc 3 cum se claseaza VW in clasamentul mondial . 1 fiind ocupat in permanenta de Toyota si 2 de GM , deci iaca-ta ca clienti iscusiti inca exista.
    4 11
  • @Marian.Nedelcu ai trait degeaba pana acum. Esti batran si fara minte! Numai un ignorant ar putea spune ineptiile alea!
    7 1
  • Aditzu
    O masina frumoasa, cu calitate superioara la interior, insa tabla este ca la DACIA 1300, foarte slaba.
    1 7
  • @Aditzu
    da`mi voie sa te contrazic , eu la 21 ani am primit cadou de la tatal meu un Passat b5 2.0, si crede-ma pe cuvant ca masina aia a tinut la foarte multe deoarece am avut mania vitezei si din aceasta cauza am intrat cu ea in pom la o viteza de aproximativ 120-140 km/h (asa a iesit la expertiza politiei) si crede-ma ca nu am avut nici makar o zgarietura, am iesit din ea ca si cand am facut o parcare, numai ca eram ametit de la impact! Nu pot sa inteleg cum poti minti cu atata seninatate.
    0 4
  • A lu' aspirina, sau celebrul ''no-name'' , un meserias ''veritabil'' in industria auto. Doar ca a baut formol, si acum se crede ''pilot'' pe B5. Era TEDEI vrei sa zici ? Bun am incheiat cu ironia .

    Eu te-as crede cel mult daca spui ca in expertiza politiei se arata ca aveai 120-140 la ora inainte de franare nu inainte de impact. Mergi la doctor ca s-ar putea sa fii inca ametit de la impact.

    ps: Dupa accident detii Moskwicz asa-i ? Acum poti intra cu 150 la ora in pom, ca asta a trecut testele IIHS, e rezistent.
    0 6
  • marian deluxe
    Vulpea cand n-ajunge la struguri zice ca sunt acri, cam asa sunt majoritatea celor care comenteaza pe aici.
    5 1
  • samariteanul
    Sper sa nu se scumpească uleiul de motor...
    13 5
  • Bai Penicilina, sa stii ca ai dreptate putin. Numai ca la mine sunt dulci-acrisori. Bafta la Moskwikz, sper sa treci ITP-ul !
    2 8
  • marian deluxe
    care dintre peniciline mai soferule de tir cu Fiat Punto din '93 luat de pe autovit (cred ca tu esti ala care se roaga sau da spaga sa ia ITP-ul)?
    5 2
  • marian deluxe
    si intrucat esti fan infocat Moskvitch (ca asa se scrie corect), poate cand o sa iesi la pensie o sa-ti permiti luxul de a avea unul
    6 1
  • Mai Penicilina, esti putin descompus, ai inteles gresit.........reset , ca iti va fii bine. Eu sunt sofer de tir, dar tu ce sofer esti, de Aixam ? Hai sa infloresti !
    2 8
  • marian deluxe
    sunt diriginte de farmacie si conduc un Audi A4, nu Aixam. Spor la pacalit Tahograful!
    2 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru