Noul Volkswagen Polo GTI ajunge și în România: prețul pornește de la 21.900 de euro cu TVA

de Cornel Șocariciu
Joi, 14.12.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noul Volkswagen Polo GTI este disponibil și în România începând cu 21.882 de euro cu TVA. Hot hatch-ul german are 200 de cai putere și accelerează de la 0 la 100 km/h în 6.7 secunde.

Noul Volkswagen Polo GTI a fost prezentat publicului cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt, iar acum, hot hatch-ul constructorului german poate fi comandat și pe piața din România. Noul Polo GTI are un preț de pornire de 21.882 de euro cu TVA.

Sub capota modelului german se află motorul pe benzină de 2.0 litri care produce 200 de cai putere la 4.400 rpm și 320 Nm începând cu 1.500 rpm. Resursele motorului sunt puse în valoare cu ajutorul unei transmisii cu dublu-ambreiaj și șase rapoarte. Din 2018, clienții vor putea opta și pentru o cutie manuală tot cu șase trepte.

În aceste condiții, accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 6.7 secunde, iar viteza maximă se oprește la 237 km/h. Consumul de carburant anunțat de producător este de 5.9 litri la 100 de kilometri, iar emisiile de CO2 ajung la 134 de grame per kilometru.

Standard, Polo GTI integrează suspensii sport, iar opțional, clienții pot bifa amortizoarele active care vin cu două setări: Sport sau Normal.

În același timp, garda la sol este mai mică cu 15 mm prin selectarea pachetului Sport.

În varianta de bază, Volkswagen Polo GTI vine cu jante de 17 inch, scaune față sport, tapițerie din stofă, blocare electronică a diferențialului, detector de oboseală, Front Assist și Autonomus Emergency Braking, Park Pilot, Pedestrian monitoring și sistemul multimedia Composition Colour.

MOTORIZĂRI
(Date tehnice complete AICI)
PREȚ
(euro, TVA inclus)

Motor Putere
(CP)
Transmisie
2.0 TSI Benzină
200 CP
DSG6 21.882

De asemenea, Polo GTI poate fi comandat, opțional, și cu următoarele sisteme de asistare și siguranță: cruise control adaptiv, Blind Sport cu Rear Traffic Alert, cameră video pentru mersul cu spatele și Park Assist.

Volkswagen Polo GTi vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Volkswagen Polo GTI
2.0 benzină TSI
200 5.9 6.7 21.882
Opel Corsa OPC
1.6 benzină
210 7.5 6.8 18.880
Peugeot 208 GTi
1.6 benzină
208 5.4 6.5 23.062
Renault Clio RS
1.6 benzină 
200 5.9 6.7 22.250
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (19)

  • Surprinzător de competitiv prețul - pentru un VW sportiv cel puțin.
    În Vest e oricum cu 7-8.000 mai scump, dar alinierea la nivelul rivalilor pe piața noastră nu e o surpriză.

    De remarcat blocarea electronică a diferențialului prezentă-n versiunea de bază (doar opțională la alții), dar și apropiata versiune cu transmisie manuală, sigur mai ieftină iar după mine și mai de încredere.
    24 4
  • P.S. Nu vreau să fiu vreun *grammar nazi*, dar unele chifle de redactare au chiar efecte comice.
    Ex:în loc de *Spot*, Blind SPORT Assist. :-)
    19 3
  • @Kirotractor
    Lasa ca si calitatea e pentru Romania. Aici vin masinile cu note mici. Eu sunt patit.
    7 8
  • @Kirotractor
    Pretul in Germania e 23.950 de euro, conform AutoBild.de si Auto motor und sport.
    Pentru un jurnalist care se lauda ca a facut parte din "auto motor und sport" si care m-a criticat aspru din cauza ca nu a inteles un text (in urma cu cateva luni), e jenant, el facandu-ma agramat, cand de fapt el este analfabet functional. De fapt de aceea nici nu a inteles ce am scris si s-a aprins ca un adolescent, in ciuda varstei de > 50 ani.
    2 12
  • @Kirotractor
    Mai bine mi-ai spune numele real, fiindca am cumparat revista Auto-motor-si-sport din Romania, inca de pe vremea Auto Pro-ului, sa vad daca te regasesc printre jurnalisti.
    3 10
  • E mult
    Cand te apuci sa ii pui niste optionale ca sa o faci cu trebuie (si nu ma refer la piele/trapa ci la climatronic, geamuri electrice, un far bun) ajunge masina aproape de 30k.
    Iar astia sunt f multi bani pt un polo fie ele si gti
    5 4
  • Hehe. Blind SPORT Assist. Te atentioneaza cu privire la obiectele sportive aflate in unghiul mort.
    Nu e deloc mai scump cu 7 - 8.000 mai scump in Vest. In Germania porneste de la 23.950 euro.
    7 4
  • La preț este competitiv raportat la modelele concurente pe stradă este cu două clase peste ele...doar pentru cunoscători și pasionați
    13 15
  • Automarket
    Iar ascundeti comentarii ???
    3 4
  • @kirotractor

    Mie nu mi se pare deloc surprinzatoare prezenta diferentialului blocabil pe o masinia care se vrea de performanta. Dispozitivul respectiv exista pana la urma pe Golf 2.0 TDI 150 cp in prima varoanta de echipare ... Ar fo culmea sa nu fie utilizat si pe un GTI, chiar daca e vorba desppre unul dinr-o clasa ceva mai mica.

    Aveti dreptate cu pretul! Intr-adevar acesta este extraordinar!
    10 1
  • @nume: Cred că ești nou p-aici - altfel ai fi știut că niciodată nu vorbesc să mă aflu-n treabă - în Franța de ex. prețul de listă e 28.920 euro, Germania fiind o excepție... pozitivă.
    Oricum,ar merita analize mai profunde tema asta sensibilă a variațiilor inexplicable (și uneori enorme) de prețuri în UE pt. aceeași mașină cu echipare identică.
    Se pare însă că site-urile/revistele de profil ar intra în insolvență, supărînd astfel pe cine nu trebuie. ;-)

    @misha: Normal c-ar fi... normal ce zici, dar 208-ul GTi ori Corsa OPC NU au diferențial autoblocant de serie, ci doar inclus în pachete opționale destul de scumpe.
    12 1
  • @kirotractor

    Acum am inteles la ce va refereati. Totusi eu un VW si respecta standardele VW.

    Aprop de asta, poate-si dau si unii hatteri seama de ce platesc pe un Golf mai mult decat pe un 308.
    7 4
  • @kirotraktor

    Legat de diferentele de pret ... Sa fie oare vorba de diferente de alitate a ansamblarii intre masinile vandute in vestul Europei si cele vandute in rasaritul ei? Ar fi trist daca ar fi asa....Intreb pentru ca initial m-am gandit ca diferenta ar putea rezulta dintr-o cota mai mare a TVA... Insa cercetand un pic am vazut ca, cel putin in Franta si Germania, TVA-ul nu difera foarte mult de cel romanesc,,,,
    6 1
  • @Kirotractor
    Ba, ai mai vorbit sa te afli in treaba.
    Ai spus ca ai lucrat la Auto motor si sport. De ce nu iti spui numele real, sa vad daca te regasesc printre jurnalisti?
    Am toata colectia, inclusiv Auto Pro.
    1 7
  • @Kirotrcator
    Pune linkul cu pretul din Franta, cum am pus eu pentru cel din Germania.
    Vest nu inseamna doar Franta.
    1 6
  • @misha
    Pai am spus mai sus ca masinile primesc note. Si clar ca in Romania trimit alea cu note mai mici. Eu am masina straina luata de noua, din grupul VAG si are cateva mici imperfectiuni. Deci sunt patit.
    N-ai vazut ca si la parfumuri, mezeluri samd.
    De aia suntem in Europa, sa aiba unde plasa rebuturile, doar n-o sa iasa in pierdere firmele straine.
    3 7
  • @Kirotractor
    In Italia e 25.500 euro, deci cu 3.5k in plus

    https://www.alvolante.it/news/volkswagen-polo-gti-2018-prezzo-arrivo-concessionarie-355015

    In Spania = 23.950 euros

    https://www.motor.es/noticias/precio-volkswagen-golf-gti-2018-alemania-201741950.html
    2 8
  • Inca o stire careia i-au fost "corectate" greselile reclamate de cititori. Good job.

    Kirotractor: sper ca ai vazut care e treaba cu preturile noului Polo GTI in Vest. Cat despre Franta, pariez ca nu te-ai obosit sa vezi de ce costa cat costa. Nu-i nimic, am sa-ti spun eu: fiindca ofera foarte multe dotari in standard, inclusiv navigatie si Active Info Display.
    5 5
  • Petreaca Robert
    VW GOLF R 32
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru