Chevrolet Corvette tocmai a primit o îmbunătățire majoră. Nu este vorba despre o restilizare exterioară sau despre motoare noi, mai puternice. Mai degrabă, schimbarea majoră este vizibilă în habitaclu, acolo unde modelul de performanță american primește un interior nou.
În ce constau mai exact aceste schimbări? În primul rând, bara verticală de butoane din apropiere de scaunul pasagerului, criticată de mulți posesori ai modelului pentru poziționarea sa nepractică, a dispărut în mare parte. Anterior, pe această bară erau prezente toate butoanele pentru funcțiile importante ale mașinii. Aceste butoane au fost acum repoziționate în mijloc, imediat sub ecranul central al mașinii și în tunelul central, mai aproape de șofer.
Bara în sine încă este prezentă acolo, însă nu mai este la fel de proeminentă și deservește acum rolul de bară de susținere pentru pasager.
Alături de repoziționarea butoanelor, noul interior revizuit al lui Corvette beneficiază acum de ecrane mai mari.
Astfel, modelul de performanță are acum un instrumentar digital mai mare, de 14 inch, un ecran central care a crescut până la 12.7 inch, precum și un ecran auxiliar nou, de 6.6 inch, montat în stânga instrumentarului digital. Pentru versiunea ZR1, instrumentarul digital este înconjurat de o ramă din fibră de carbon, ca dotare standard. Aceeași dotare este opțională pentru versiunile Z06 și E-Ray.Datorită repoziționării butoanelor, există acum și mai mult spațiu în zona tunelului central. Aici sunt prezente două suporturi de pahare, precum și o zonă de încărcare prin inducție pentru telefon. Selectorul modurilor de rulare este poziționat pe aceeași linie cu selectorul transmisiei.
O altă noutate este opțiunea de a avea cele două scaune vopsite în culori diferite. De exemplu, scaunul șoferului poate fi vopsit în roșu, în timp ce scaunul pasagerului va putea fi vopsit în negru.
Alături de îmbunătățirile aduse în habitaclu, Corvette primește acum o paletă de culori îmbogățită cu două nuanțe noi, precum și un nou mod de rulare, numit PTM Pro.
Cu acest mod activat, sistemele de asistență precum controlul tracțiunii și cel al stabilității sunt dezactivate. Singurul sistem rămas activ în acest mod este ABS-ul.Varianta coupe a lui Corvette primește acum un plafon panoramic electrocromatic, cu setări diferite pentru transparență. Versiunea electrică E-Ray, precum și versiunea termică Z06 aduc acum etriere de frână vopsite în albastru. La final, versiunea cea mai puternică ZR1 cu pachetul de performanță ZTK primește frâne mai mari, cu discuri din carbon-ceramică și etriere cu 10 pistoane în față și cu 6 pistoane în spate.
via Chevrolet
Comentarii (0)