O companie americană montează motoare de Tesla pe Land Rover Defender

de Tiberiu Safta
Vineri, 11.02.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Două exemplare clasice Land Rover Defender au fost transformate în mașini electrice de către firma americană ECD Automotive Design. Motorul electric, preluat de la Tesla, dezvoltă 450 de cai putere și oferă o autonomie de 354 de kilometri.

ECD Automotive Design este o companie din Florida, Statele Unite, care se ocupă cu modificarea exemplarelor clasice Land Rover Defender. De altfel, în trecut, firma americană a creat câteva exemplare unicat, modificate special pentru off-road, cu motoare V8.

Acum, ECD a lansat două noi exemplare Defender modificate. În locul motoarelor termice au fost montate propulsoare electrice, iar compania le numește Project Britton și Project Morpheus. Ambele modele au același propulsor electric, însă există câteva diferențe la trenul de rulare și la caroserie.

Cel din poze este Project Britton și are un motor electric preluat de la Tesla, care dezvoltă 450 de cai putere. În locul unor componente convenționale în zona trenului de rulare, a fost montat un acumulator de 100 kWh. Cuplat la o transmisie integrală, Project Britton accelerează de la 0 la 100 km/h în numai 5 secunde. Mai mult, mașina promite o autonomie de 354 de kilometri.

Project Britton păstrează frânele și punțile originale Land Rover, iar mașina este vopsită într-o culoare albastră numită, în mod neobișnuit, Cool Khaki Grey.

Se mai pot observa și o bară de protecție montată cu troliu, precum și o bară deasupra acoperișului pentru a oferi un aspect de mașină de teren serioasă și robustă. La interior se regăsește un mix de materiale din piele și pânză, vopsite în negru și bej, precum și finisaje din lemn de tec, în special în zona portbagajului.

Project Morpheus dispune de frâne și punți modificate, dar și de diferențiale cu alunecare limitată. Exteriorul este decorat cu protecții ale grilei frontale, bară deasupra acoperișului și proiectoare. Pe acest model lipsesc finisajele din lemn, iar scaunele sunt îmbrăcate în piele.

via Motor1

Comentarii (9)

  • E ca si cand l-ai lua pe Rambo si i-ai monta doua silicoane!
    15 7
  • Pe langa autonomia de tot rasul, sunt curios care este adancimea maxima la care poate intra in apa acest model electric? Nu de alta, dar Land Rover e recunoscut ca o masina de teren, care poate trece prin rauri si ape de adancime mica (1-1,5 m) fara probleme.
    12 4
  • Si uita asa au stricat bunatate de Land Rovere. Singurul off road il vor face cand trec peste vre-o bordura in parcarea de la mall.
    9 5
  • @raduv
    apa da 1,5 m? soferul sta in apa pana la gat?
    4 5
  • http://www.autotestmagazin.ro/land-rover-defender-alimentat-de-mecanica-unui-tesla-model-s/
    1 0
  • @raduvlase:
    "Autonomia de tot rasul".
    De curiozitate, ce autonomie ar avea modelul clasic, cu motor de putere similară (V8, să zicem), în condiții grele, reale de exploatare? Cu 4×4 block și cu reductor activate. Fără canistre suplimentare cu benzină, cu rezervor de fabrică?
    4 4
  • la un off road adevarat (de ex. un safari) nu conteaza autonomia, ca mai cari una, doua canistre. La electric nu o sa ai niciodata o statie de incarcare in mijlocul pustietatii, nici macar prin Apuseni pe la noi, si vei ramana de caruta.
    4 2
  • Seriff
    Ce bataie de joc:))) Aia cu Rambo si silicoanele e top:)))))
    1 2
  • @@LR:

    Îhm... Să înțeleg că în mijlocul pustietății răsare la tot pasul, pardon, cerul, câte un uger cu benzină. Bunica Morgana, nene!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru