Opel a început să producă noul Insignia: modelul ar urma să ajungă pe străzi în această vară

de Bogdan Mirică
Vineri, 24.03.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Opel a dat startul producției noului Insignia la fabrica sa din Russelsheim. Constructorul german a investit 500 de milioane de euro în pregătirea pentru acest moment.

Expus în fața publicului abia luna aceasta, cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, noua generație Opel Insignia a ieșit deja de pe linia de producție. Asamblarea a început în cadrul uzinei Opel din Russelsheim, iar primul exemplar a fost un Insignia Grand Sport vopsit în culoarea alb Abalone și echipat cu un motor diesel de 2.0 litri și 170 de cai putere.

Comenzile celei de-a doua generații Insignia a fost deschise și la noi în țară, noul Insignia fiind poziționat agresiv față de ceilalți rivali din segment.

Noul Opel Insignia disponibil pe piața din România: start de la 20.400 de euro

Programat să ajungă pe străzile din Europa în vara acestui an, noul Insignia este așteptat să aducă un val de clienți noi în interiorul Opel. Este și primul reprezentant al ofensivei de șapte modele, anunțată de germani pentru anul 2017. Imediat după el va urma crossover-ul Crossland X, prezentat și el tot la Salonul auto de la Geneva.

„Așteptăm de multă vreme acest moment.

Vârful nostru de gamă a sosit. Este un moment important pentru Opel și pentru uzina din Russelsheim. Am investit 500 de milioane de euro doar pentru a pregăti producția noii generații”, a declarat Karl-Thomas Neumann, președintele Opel.

Comentarii (5)

  • De unde ați avut să investiți toți acești bani, dragă domnule Neumann? Acum, “găina cu ouăle de aur” v-a luat cu ghearele de ceafă și v-a aruncat din cuibar…iar cine v-a preluat, după ȋnțelegerea cu găina, nu prea ar avea de unde să vă ȋndoape cu tot atât de multă “urluială” cu care vă cam dedulciserăți, dar fără rezultate strălucite ȋn schimb…De ce nu mărturisiți că ați păpat, de fapt, MILIARDE de la găina zăpăcită, din cauza bombasticului plan “Drive Opel 2022”, dar fără să vizați tocmai segmentul de care avea nevoie firma dvs. ca să reintre ȋn luptă pentru supremație ȋn Europa: E ! Deși Wiki o consideră “luxury” și deși, d.p.d.v. estetic, este (nu doar pare) mai reușită decât Passat, mă ȋndoiesc că Insignia ar putea impresiona (și, implicit, ar putea atrage clienți) mai mult decât puternica armă a lui VW pe o piață clar conservatoare (cea europeană), destul de puțin deschisă la noi provocări și tributară unor obiceiuri / tendințe adânc ancorate de ani la rândul…

    La urma urmei, dacă este vorba chiar despre “luxury”, cum de n-o destinați unei bătălii crâncene cu…evident, reprezentantele Triadei ȋn domeniu: Clasa C, Seria 3 și A4. Scuze, glumeam…Revenim imediat la comparația adecvată, cea cu Passat: acesta s-a comportat foarte bine la teribilul IIHS-SOT, la care Insignia n-a fost testată, dar, raportat la ce am văzut la DTC Switzerland, Opel mi-a dat oarece fiori (cu alte modele, fiindcă n-am observat Insignia pe acolo).

    Ȋn concluzie, degeaba vă făliți cu al dvs. “vârf de gamă” (sau “Das Flaggschiff”, după cum se vede ȋn imagine: califici astfel – “navă amiral” – o bijuterie de clasă F, pe când voi n-aveți nici E-ul!!!), din moment ce foștii dvs. stăpâni americani n-au căzut pe spate...Randamentul subsidiarei germane a fost sub așteptări inclusiv pentru prea indulgentele lor domnii, deci, cu părere de rău, ȋn ciuda celor 88 de ani de apartenență pigmentată cu destule momente glorioase, consecința despărțirii era inevitabilă, adio și n-am cuvinte…Chemați-mă la o eventuală lansare a lui Das SuperSuperFlaggschiff.
    9 14
  • insignia
    romani, sa nu va ascultati ratiunea! uitati-va sub unghii, si luati-va ce va zice inima de roman! o vila cu piscina si passat pe motorina!

    insignia nu se potriveste cu profilul unui buticar sau a unui hipster corporatrist.

    ar fi chiar aiurea sa descarci marfa de la dragonul rosu dintr-o insignia sau chiar sa parchezi o insignia in fata unui bar de boscheti, ascuns, cu bere proasta si scumpa.

    ar mai fi si categoria de prosti destepti, astia au ceva scoala, ceva excursii la roma si praga unde zborurile sunt 40 de euro primavara si toamna, si ceva boost de bani de la socrii sau ceva teren vandut, cu ajutorul caruia au deschis ceva mai mult decat o dugheana sau un butic... astia le stiu pe toate, astia cica au si cuvinte la ei, astia sunt cumparatorii de vw ideali care plang toata ziua pe vwforum!

    asta, in conditiile in care exista giulia, insignia, accord, avensis, 508, mondeo, etc.
    20 5
  • Ei ca nemți... conduși de fransiuji... acolo nu râd... Nu sunt fețe zâmbitoare. Ci grimase terifiante!
    Toată mândria neamțului, vândută p.o franzelă.
    4 10
  • Stai linistit, oricum nu cumparam asa ceva. De 2 decenii Opel se chinuie sa concureze cu Vw si nu le iese deloc. Si la generatia asta au aceleasi probleme cu motoarele depasite si materialele slabe. In plus, i-au cumparat francezii ceea ce nu poate fi de bine. Imi place ca amintesti de buticari- astia sunt clientii tipici pt Opel. Am uitat, si oamenii de la tara.
    5 17
  • @demin

    asa de mandrie ca au lasat bolnavu'asta sa se chinuie ani de zile....si nu m-ar fi mirat sa fi avut soarta lui SAAB.

    are cineva nevoie de eroi decedati ?
    5 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru