Opel Insignia revine cu prețuri agresive în segmentul dominat de VW Passat: start de la 20.400 de euro

de Bogdan Mirică
Joi, 23.03.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Opel își dorește să detroneze actualul lider al segmentului mediu de volum. Arma creată împotriva lui Passat se numește Insignia Grand Sport și are un preț de pornire de 20.400 de euro în România.

După o campanie lungă de teasere, în care și-a pregătit fanii cu informații și imagini importante, Opel a dezvăluit noua generație Insignia, redenumită Insignia Grand Sport, la începutul lunii decembrie. Debutul live a avut însă loc în cadrul Salonului Auto de la Geneva, la începutul lui martie.

N-a trecut foarte mult și noua generație Insignia are deja prețuri pe piața din România, în ambele variante de caroserie: sedan (Grand Sport) și break (Sport Tourer).

Modelul german pornește de la 20.400 de euro cu TVA inclus pentru varianta sedan. Cei care își doresc break-ul, își vor face socotelile începând cu 21.500 de euro cu TVA. Modelul german va fi disponibil în România cu o gamă largă de motorizări diesel și benzină, precum și cu mai multe niveluri de echipare. Lor li se adaugă o cutie manuală cu șase trepte sau, opțional, unele automate cu șase și cu opt rapoarte. Nu lipsește nici tracțiunea integrală.

Clienții lui Insignia Grand Sport pot comanda un motor pe benzină de 1.5 litri, cu 140 sau 165 de cai, precum și un agregat de 2.0 litri bi-turbo de 260 de cai putere. Motorul de 1.5 litri va fi disponibil și cu o versiune Ecotec, modificată pentru a oferi consum și emisii reduse. Pe lângă ajustările propulsorului, modelul primește și o setare diferită a șasiului.

Urmareste Automarket
La fel se întâmplă și în cazul dieselului de 1.6 litri, care vine cu două versiuni de putere, de 136, respectiv 110 cai putere.
Ambele vin cu versiuni mai economice, denumite Ecotec. Pentru cei care vor un diesel mai forțos, Opel a inclus în gamă și un 2.0 de 170 de cai.

Pe lângă echiparea de bază, care nu a fost încă detaliată, ambele modele Opel vin cu alte trei niveluri de echipare: Edition, Dynamic și Innovation, despre care, de asemenea, nu se cunosc informații.

MOTORIZĂRI
(Date tehnice complete AICI)
NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Motor Putere
(CP)
Transmisie Standard Edition Dynamic Innovation
1.5 Benzină
140 CP
Man6 20.400 21.000 22.400 22.500
1.5 Ecotec Benzină
140 CP
Man6 20.750 21.350 22.750 22.850
1.5 Benzină
165 CP
Man6
Aut6
-
-
22.000
23.200
23.400
24.600
23.500
24.700
1.5 Ecotec Benzină
165 CP
Man6 - 22.350 23.750 23.850
2.0 Benzină
260 CP
Aut8 + AWD - - 29.900 30.000
1.6 Diesel
110 CP
Man6 22.200 22.800 24.200 24.300
1.6 Ecotec Diesel
110 CP
Man6 22.400 23.000 24.400 24.500
1.6 Diesel
136 CP
Man6
Aut6
22.400 23.000
24.200
24.400
25.600
24.500
25.700
1.6 Ecotec Diesel
136 CP
Man6 22.600 23.200 24.600 24.700
2.0 Diesel
170
Man6
Man6 + AWD
Aut8
24.100 24.700
29.600
26.100
26.100
31.000
27.500
26.200
31.100
27.600

NOUL OPEL INSIGNIA vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Opel Insignia
1.6 CDTI Edition
136 4.3 10.5 23.000
Hyundai i40
1.7 CRDI Highway
141 4.3 10.3 25.204
Ford Mondeo
2.0 TDCi
150 4.4 9.3 25.200
Kia Optima
1.7 CRDi Classic
141 4.1 10 25.073
Mazda6
2.2 SkyActiv-D Challenge
150 3.9 9.1 25.490
Peugeot 508
2.0 BlueHDi Active
150 4.1 8.9 24.471
Renault Talisman
1.6 dCi Zen
130 3.9 10.4 24.750
Skoda Superb
2.0 TDI Ambition
150 4 8.8 26.474
Toyota Avensis
2.0 D-4D Executive
143 4.5 9.5 26.262
Volkswagen Passat
2.0 TDI Trendline
150 4.1 8.7 25.191
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (19)

  • e o greseala sau chiar asa de mici sunt diferentele intre echipari?
    adica, de la cea mai cheala pana la "full" ai doar 2100 eur.
    desi daca retin bine, opel avea o gramada de pachete ca optionale care nu vin pe nici o echipare ca si standard....probabil asta e explicatia

    iar 2.0 turbo benzina, automata si AWD la 30k in echiparea cea mai mare, mi se pare best buy vs orice concurent.
    16 5
  • Sunteti siguri de preturi? Intre Dynamic si Innovation diferenta este de 100 euro? Nu am mai auzit sa faci 2 versiuni de echipare (cele de top) cu 100 euro diferenta. Nici la Logan nu cred ca-i asa.
    Mi se pare uriasa diferenta de 5000 euro intre 2 si 4 wd, dar cine stie....
    Iar ce spune mog mai sus este corect, la 30mii cutie auto cu 8 trepte+260 CP este chilipir. Sau este pret de 1,6 diesel de 110 CP cutie manuala.
    Eu cred ca s-au incurcat randurile/formulele in excel....
    16 2
  • Cineva a facut praf tabelul. 1.6 Ecotec Diesel Innovation de 136 cai e mai ieftin decat 1.6 Ecotec Diesel Innovation de 110 cai cu 5000 EUR. Mai bagam o fisa? :)
    17 0
  • Chiar aveam sperante de la noul Insignia, dar ma dezamageste la fel ca cel anterior.
    Sa ai 260 CP si AWD si acceleratie de 7.3 sec, pe cand la Audi, BMW, si Merc e de sub 6 sec, mi se pare jenant.
    5 17
  • Pai se poate ca Dynamic si Innovation sa fie defapt ambele upgrade-uri fata de edition, una mizant mai mult pe sportivitate si cealalta pe dotari, la fel cum si la BMW exista sport line si dynamic line. Ambele pot sa fie nivel de echipare de top.
    Asta exceptand modelul 1.6 ecotec Innovation care se vede clar dupa pret ca e dubios fata de restul cand te uiti la ultimele 2 cifre.
    6 1
  • Passat cu 280 CP AWD si 50Nm mai putin face suta in 5.5 sec si are cutie cu doar 6 trepte, pe cand Insignia are 8 trepte, ceea ce ar trebui sa o ajute.
    Ca sa nu mai vorbim de consum, cel putin de cel oficial. Diferenta de aproape 3 l, la cel urban.
    3 7
  • @Dan
    S-a strecurat o greșeală în dreptul acelei versiuni. Am remediat.
    Mulțumim!
    2 2
  • Dacă tot vorbim de prețuri și dotări, am văzut dimineață un Tiguan modelul nou care nu avea nici măcar lumini de zi cu LED, ci cu halogen așa cum avea Logan înainte de facelift. Toate becurile erau halogen și nici pe spate nu existau lumini LED.

    Sigur că poți trăi fără lumini LED foarte bine, nu asta e problema. Problema e că un constructor ca VW, cu prețurile pe care le practică și care se consideră aproape premium, nu oferă așa ceva în standard, pe când Loganul facelift are lumini de zi LED standard. Același lucru l-am văzut și la ultimul tip de A4. Varianta de bază nu are nimic cu LED, nici lumini de zi.

    Repet, poți trăi fără ele, dar mi se pare pur și simplu rușinos pentru cineva care se vrea premium și mai ales rușinos pentru Audi. Până la urmă, cine vrea premium, vrea și imagine, nu doar calitate, nu? Ce imagine ai când un Logan are LED-uri și un Audi sau un VW de bază nu?

    Uneori mi se pare că VAG face economii la niște chestii care oricum nu i-ar costa mult. Nu-i înțeleg, sincer.
    28 5
  • @Moldoveanu
    prietene te contrazici singur, daca poti trai fara o chstie si nu ai nevoie de ea, de ce sa o cumperi obligat fortat, in cazul tau luminile de zi led,
    8 20
  • @@Moldoveanu

    Pentru că majoritatea din cei care își iau mașini premium vor și imagine? De ce să fie standard sau, cum spui tu, ”obligat forțat”? Pentru că, deși poți trăi fără ea, ești mult mai vizibil în trafic. E un plus. E mai bun decât halogenul standard. Și o mașină PREMIUM ar trebui să aibă asta dacă una low-cost o are standard.
    15 6
  • Marius
    Moldoveanule, nu mai minti. Tiguan are LED pe spate de la prima varianta de echipare- Trendline. Daca tu nu vezi bine poti sa-ti iei ochelari, nu ai nimic de pierdut.
    3 13
  • @Moldoveanu
    prietene VW e marca de volum, nu e premium, ce tot bati acolo?
    poti sa ai lumini de zi led incluse la pachet daca nu ai bani decat de un 0,9 tce pe logan, motor ca motor da ledurile ce faine-s :)))))
    7 11
  • @@Moldovean

    Dar Audi? Acolo ce mai e de zis? Că situația e la fel și la Audi.
    14 2
  • @ Moldovean

    Adevarul e ca majoritatea modelelor din gama VW/AUDI arata groaznic fara ledu-uri, Golf, Octavia, Tiguan, Passat, A4, etc. Fara led-uri parca sunt mai batrane cu 5 ani de zile. Intr-o vreme, Skoda aveau ceva discount pentru led-uri, ieseai la 700 EURO cu ele daca luai Octavia noua, ceea ce e decent. Dar asa, sa dai 1200 EURO cat era la Golf, mi se pare mult, de banii aia pui optiuni.

    La fel in absolut toate testele cu noul Golf, masina are led-uri si acel display imens, ori eu cred ca aceste optiuni cumulate vor fi pe 1/10 masini.

    De exemplu la Focus sau la Avensis nu e asa mare diferenta intre faruri, dar la VW e enorma.

    Ar trebui constructorul/importatorul sa iasa in intampinarea clientului: "stim ca masinile noastre arata mult mai bine cu led-uri, asa ca subventionam achizitia acestui pachet extra :))"
    10 5
  • pffaiii
    Eu imi iau Arteon de 5j de mii de ieuroi mancatz-hash TEDEIU sa scoata fum dupe tobe .
    8 15
  • @pffaiii
    madalescule te-ai intors? ai scapat de la tratament? :)))))
    6 8
  • Arată nobil și elegant, încântă !
    2 2
  • băi pffaiii
    mai bine iei acordeon să scoate fum dupe toba mare manca-ne-ai
    2 7
  • ce seamana cu MAZDA 6 din fata
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru