Peugeot a lansat un nou logo, al 11-lea din istoria companiei

de Bogdan Mirică
Joi, 25.02.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
În cadrul unei conferințe de presă, Peugeot a dezvăluit noul său logo. Acesta are în continuare ca figură centrală un „leu”.

Unul dintre cele mai longevive brand-uri din industria auto marchează o pagină importantă din istoria sa. Peugeot a decis să restilizeze logo-ul său cu ajutorul biroului său de design. Acum e vorba de conturul unui scut, pe care este proiect capul unui leu. Este logo-ul cu numărul 11 în istoria brandului.

Logo-ul actual fusese lansat în anul 2010, însă era nevoie de modificarea lui pentru a sugera decizia Peugeot de a se repoziționa în segment. O repoziționare care s-a făcut în ultimii 10 ani cu o gamă nouă de vehicule utilitare, cu o gamă de vehicule electrice și cu o nouă filosofie de design.

Anul 2021 a debutat cu noi modele electrice în gama de vehicule comerciale și urmează să stea sub semnul unui model extrem de important pentru brandul francez: noua generație 308. Tot anul acesta, clienții vor avea la dispoziție un nou site, regândit pentru a permite comandarea mașinilor online. Și experiența din showroom ar urma să se schimbe.

Comentarii (11)

  • Logo-ul “nou” a mai fost nou in 1960. ;)
    19 0
  • Ce bine seamana cu logo-ul Porsche
    10 8
  • Dumitru
    Arată foarte bine. E firesc să revină la bazonul folosit înainte de anii 70. E mai elegant.
    10 0
  • Octavian
    L-au stricat doar din dorinta de a schimba ceva?

    Chiar ziceam ca daca as face un clasament al logo-urilor Peugeot ar fi pe podium. Acum trebuie sa-mi reconsider ideea.
    11 5
  • @GabiA
    Mai repede cu Lamborghini se aseamana de la distanta, cand nu poti distinge desenul si scrisul interioare... dar orisicum, e o improspatare interesanta de imagine, pare sa sugereze mai multa forta, prestanta, pedigree, istorie... un fel de blazon nobiliar (vezi forma scutului) care acum contine si numele brandului, nu doar o figurina de leut.
    14 0
  • Orice asemănare e pur întâmplătoare. Cum a zis și cineva mai sus, e pur și simplu aproape aceeași siglă a Peugeot din 1960. An în care Lamborghini nici nu exista fiind fondat abia în 1963. Iar sigla Porsche e mult mai complexă și nu cred că poate fi confundată. Dacă asta seamănă cu Porsche, de Ferrari ce mai zici că are nu doar forma asemănătoare, ci tot un cal și culoarea galbenă e și ea prezentă ca la Porsche.
    16 1
  • Yamaha
    Cum zicea cineva mai devreme la articolul cu Fabia ca o asteapta cu interes, eu la fel astept cu interes noul 308 pentru ca si eu am fost un client de Peugeot 308 deplin multumit, a fost break a mea.
    12 0
  • Seamana cu logo-ul Proton.
    0 0
  • Al Bundy
    Logo-ul este reușit, îmi place schimbarea. Personal, dețin doua modele Peugeot, ambele 308. Hatchback-ul e fabricat in 2012 iar break-ul e fabricat in 2015. Sunt foarte mulțumit de mașini, sper să aibă succes Stellantis!
    5 0
  • Ce sa fac....
    0 0
  • De parca logo-ul era problema... Vechile Peugeot, in ciuda faptului ca sufereau rau pe parte de design, erau niste masini fiabile. Acum, roata s-a intors. Au un design excelent si cam atat..
    Iar apropo de comparatia cu Dacia, nu au decat o singura masina care se poate compara cu Logan, si aia e uratenia aia de 301.. Acolo da, Loganul e peste. In rest, nu exista termen de comparatie.

    Imi e teama acum, in noua formula, cand grupul Stellantis detine cam toate marcile de masini care nu au reusit de unele singure, ca se va alege praful de ei..
    Vor fi aceleasi motoare, aceleasi platforme, etc.. Similar cu fabrica Vestel de TV, care fabrica aceleasi tv-uri cu o suta de denumiri...
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru