Peugeot culege roadele după lansarea noilor 3008 și 5008: SUV-urile, cele mai vândute modele ale francezilor

de Daniel Popescu
Vineri, 19.01.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
3008 și 5008 se numără printre modele cu cele mai mari vânzări din gama Peugeot în 2017, după ce constructorul francez a transformat monovolumele în SUV-uri.

Popularitatea în creștere a SUV-urilor a determinat Peugeot să adopte pe parcursul ultimilor ani o strategie curajoasă în privința a două dintre modelele sale. Considerate anterior monovolume, noile 3008 și 5008 au fost transformate în SUV-uri în 2016 și 2017, iar interesul clienților a crescut exponențial.

Astfel, Peugeot 3008 este al treilea cel mai vândut SUV compact din Europa, după Nissan Qashqai și Volkswagen Tiguan, iar vânzările la nivel global au ajuns la aproape 260.000 de unități. În plus, modelul este pe locul 12 în topul celor mai bine vândute modele din Europa.

"Reprezintă un mare succes. Încă vedem o creștere mare în fiecare lună, chiar dacă nu este o mașină nouă și chiar dacă este pe piață de mai mult de un an", afirmă Felipe Munoz, analist la Jato.

Între timp, Peugeot 5008 s-a vândut în aproape 86.000 de unități la nivel global de la debutul pe piața din primăvara anului trecut, dintre care peste 40.000 în Europa, în creștere cu 54% comparativ cu 2016.

De altfel, 5008 s-a vândut mai bine decât modele precum modele cu tradiție precum Nissan X-Trail și Toyota RAV 4, dar și decât Skoda Kodiaq.

Performanțele au venit în ciuda faptului că Peugeot a fost nevoită să amâne startul vânzărilor pentru 5008 în urma unor probleme înregistrate la uzina unui furnizor de componente.

Cel mai vândut model Peugeot rămâne 208, urmat de 2008. În total, 2008, 3008 și 5008 au reprezentat 47% din numărul total de mașini vândute de Peugeot pe parcursul anului trecut.

Via Automotive News

Comentarii (10)

  • articol reclama!
    8 34
  • Peugeot 3008/5008 are de departe cel mai frumos interior la ora actuala (Original 100%).
    Succes Peugeot!!!
    30 9
  • Abia astept 508 -ul cu interiorul asta.
    11 8
  • O să vină și...Opel...cu aceleași motoare și același interior... și e și germană. Să vezi atunci vânzări la PSA și culmea fericirii la fani.
    12 8
  • @Coco
    ...si a nefericirii ptr. multi ca tine.
    7 9
  • @PSA
    Te minți frumos dacă chiar crezi că pentru cunoscători și pasionați mașinile produse de mărcile acestuia grup reprezintă ceva. Păcat de ce a fost Opel.... Peugeot și Citroen nu contează
    7 13
  • @Coco
    D –aia sunt targurile si site-urile pline de masini nemtestI unde ,,cunoscatorii si pasionatii,, isi rup de la gura sa isi cumpere masina germana (noul vitel de aur,cu peste 70% piese made in China/Romania) si cu sute de mii de km in bord.
    Hai sa traiasca comisionul samsarului acolo unde-i masina mai scumpa si mai nemteasca !!
    13 6
  • @PSA
    Interesantă viziune. Nu mi-am dat seama că mergi prin târguri auto pentru curiozitate sau și mai rău pentru auto SH.
    Eu mă refeream la cei 2% care au cunoștințe temeinice și documentare serioasă ( informativă, aplicată, saloane auto, teste cu auto relevante, de cele mai multe ori regim mixt ) ori aceștia nu achiziționează auto din târguri auto / SH și nici nu au această viziune...de lumi diferite.
    7 6
  • Coco, ma faci sa rad!

    Nu cred ca francezii cumpara in draci Dacia Duster sau Sandero Stepway pentru ca au ,, cunoștințe temeinice și documentare serioasă ( informativă, aplicată, saloane auto, teste cu auto relevante, de cele mai multe ori regim mixt )" !

    Nu, prietene, lumea normala considera MASINA un obiect, un bun cu care isi pot satisface nevoile de deplasare cotidiana IN SIGURANTA si fara sa scoata prea multi bani din buzunar pt achizitie / intretinere / consum.

    Oricum o vand dupa 3-4-5 ani unora care considera MASINA ca un idol, ca realizarea vietii! Intelegi (cam unde ar trebui sa ajungem cu mentalitatea despre o masina) ?
    7 5
  • @ MiGA
    Fiecare persoană are dreptul la opinie și concepție proprie, pe care eu nu le comentez din respect pentru dreptul fiecaruia si pentru că sunt de părere că suntem diferiți și că de aici rezultă și elementele care determină opțiunile/alegerile fiecăruia în funcție de criteriile și valorile pe care le împărtășim.
    Orice popor din lumea aceasta , deci valabil și la francezi, are diferite categorii conceptuale și clase sociale, cu argumentele lor și posibilitățile lor, dar documentarea este relevantă în orice domeniu iar mașină chiar dacă este un obiect de satisfacere a necesităților nu este, în opinia mea, un bun care se evaluează după un singur criteriu.
    Este de notorietate că o mașină, indiferent de marcă și model, este rentabilă cel mult 6 ani sau 200.000 km, dar așa cum cred că se cunoaște există un set de 25 criterii unanim acceptate de întreaga lume auto care le diferențiază și le clasifică/ ierarhizează dpdv tehnic și tehnologic - deci au o valoare diferită chiar dacă deservesc același obiectiv.
    Referitor la mentalitate pot exista diverse abordări și nimeni nu deține cheia absolută, deci....personal îmbrățișez ideea conform căreia fiecare își cumpără din ce își permite ce îi place și cât cunoaște și exista cumpărători care au cultura valorii bunurilor achiziționate.C6
    6 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru