Feedback

Porsche dezvoltă în România tehnologii pentru mașini electrice și inteligența artificială: echipa a ajuns deja la 200 de ingineri

Publicat Marti, 12.11.2019
de Daniel Popescu, Foto: Dreamstime.com
Comenteaza 2
Porsche dezvoltă în România tehnologii pentru mașini electrice și inteligența artificială: echipa a ajuns deja la 200 de ingineri - Poza 1
Divizia Porsche Engineering din România a ajuns deja la 200 de ingineri care dezvoltă tehnologii pentru mașini electrice și inteligența artificială, iar primele proiecte vor ajunge în curând pe mașini de serie.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Porsche a anunțat în această săptămână o serie de detalii despre proiectele în care este implicată divizia Porsche Engineering de la Cluj-Napoca.

Echipa din România a ajuns deja la pragul de 200 de ingineri, iar aceștia lucrează în prezent la o serie de tehnologii pentru mașini electrice pentru care utilizează în mod intensiv inteligența artificială.

De exemplu, inginerii dezvoltă în prezent sisteme avansate de asistență pentru șoferi, interfețe de utilizare sau tehnologii pentru optimizarea utilizării bateriilor de pe mașini electrice. Reprezentanții Porsche Engineering susțin că noile tehnologii de inteligență artificială vor permite mașinilor să se adapteze în timp real la condițiile meteo.

"Ne îndreptăm rapid către ceea ce este cunoscut în general drept HAD (Highly Automated Driving), un mod de a conduce extrem de automatizat. Creăm un tip de interacțiune om-mașină care este intuitiv și predictiv și ia în considerare condițiile de mediu, inclusiv condițiile de trafic, pentru a menține șoferii în siguranță", a declarat Marius Mihailovici, director general al Porsche Engineering România.

Recent, Porsche Engineering și-a extins parteneriatul cu Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca, prin care recrutează studenți care doresc să lucreze în domeniul auto și al inteligenței artificiale. Primele proiecte concrete sunt așteptate să apară pe modele de serie în viitorul apropiat.

"Avem o perspectivă pozitivă asupra anului 2020 și nu numai. Așteptăm cu nerăbdare să vedem, în viitorul apropiat, proiectele la care am contribuit deja pe drum, în trafic. Și suntem și mai încântați de proiectele la care lucrăm pentru următorii ani", a adăugat Mihailovici. Via Porsche Engineering. 

Via Porsche


Comentarii (2)

  • "Domeniul auto și al inteligenței artificiale"...În mod normal, ar trebui să fie veșnic incompatibile! Iar dacă unii (de fapt, tot mai mulți) dintre compatrioții noștri nu concep să nu țină pasul cu "noile vremuri/tehnologii" și, de aceea, caută să se implice chiar cu patos, atunci nu pot să conchid decât că mă jenează și, totodată, mă îndurerează faptul că locuiesc în aceeași țară cu dânșii...Mai ales că anumite persoane slujesc la doi stăpâni (Unul Sus și altul "jos") concomitent și acest aspect mi se pare cel mai grav.

    Oricum, viitorul se conturează în linii "luminoase". Doar că eu, unul, voi rămâne insensibil, adică "neintegrat"..."Și ce dacă?!" -- ar putea să-mi riposteze "amicii" mei de pe AM. Ba să știți că va conta, în caz că "raiul" Global mă va prinde în viață, fiindcă aș profita de orice ocazie ca să-i provoc daune cât mai mari posibile. Fără milă și fără ezitare. Și cu orice preț...

    Să-i credeți pe nebuni, deoarece ei întotdeauna mărturisesc adevărul.
    5 0
  • Sper că s-a înțeles: am precizat "daune", nu "crime" (căci numai Creatorul este Stăpânul vieții și al morții și Unicul Judecător). Pur și simplu vor trebui dărâmate templele noilor idoli (însuflețiți sau nu) ai omenirii. Că, practic, va fi imposibil în totalitate reprezintă o altă discuție. Dar la vasta și ticluita (timp de secole) "operă" de deșertificare a vieții și de decerebrare a omenirii niciun rob al lui Dumnezeu nu-și permite să asiste impasibil...Sau nu la nesfârșit.
    La urma urmei, să nu uităm că Hristos Însuși nu S-a sfiit să apuce ciomagul la un moment dat. Eminamente apar situații de așa natură, care reclamă "concedierea" diplomației, a bunelor maniere, chiar dacă ar părea ca evidentă pierderea cumpătului. Însă, de regulă, chiar și stoicul care preferă să înghită în sec (prea mult și mereu) va ceda odată și odată...
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru