Porsche: Panamera S E-Hybrid a consumat 4.4 litri la sută în timpul testelor independente

de Sebastian Toma
Vineri, 24.05.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua versiune hibridă a lui Panamera a obţinut un consum mediu de 4.4 litri la sută în condiţii reale, anunţă nemţii de la Porsche, prezentând rezultatele testului de presă derulat în Germania.

Esential 416 CP este puterea totală a sistemului hibrid care echipează Porsche Panamera S-E Hybrid.
Porsche Panamera S E-Hybrid, noua versiune hibridă a coupe-ului cu patru uşi al producătorului german de modele sport, a obţinut un consum mediu de 4.4 litri la sută în cadrul testelor de presă organizate în Germania. Cei de la Porsche spun că valoarea este obţinută după 42 de teste cu jurnalişti, care au cumulat peste 1.200 kilometri la bordul lui Panamera S E-Hybrid. În ciclul NEDC, versiunea hibridă a lui Panamera obţine un consum de 3.1 litri la sută, dar acum vorbim despre o valoare în viaţa reală, cu trafic şi folosire în regim normal, cu pasageri la bord şi sistemul de climatizare activat. Circuitul de testare al lui Panamera S E-Hybrid a avut o lungime de 28.7 kilometri şi înconjura oraşul Hockenheim.

Traseul includea 6.5 kilometri de regim urban, 9.2 kilometri de drum naţional şi 13 kilometri de autostradă, care avea şi porţiuni fără limită de viteză – unde unii jurnalişti au accelerat până la 230 km/h, informează cei de la Porsche. Cei care au testat modelul au reuşit să atingă autonomia de 36 kilometri în modul 100% electric a lui Panamera S E-Hybrid, care a fost obţinută în ciuda unei viteze medii de 54 km/h. Sistemul hibrid al modelului german dezvoltă o putere totală de 416 CP şi este capabil să-l propulseze pe Panamera S E-Hybrid de la 0 la 100 km/h în doar 5.5 secunde, în timp ce viteza maximă este de 270 km/h.

Noua versiune hibridă a lui Panamera a debutat odată cu facelift-ul aplicat coupe-ului cu patru uşi din Zuffenhausen.

Versiunea S E-Hybrid a lui Panamera beneficiază de un sistem de propulsie inspirat din motorsport, Porsche experimentând cu modele de competiţie echipate cu sisteme hibride, cum ar 911 GT3 R Hybrid. Pe lângă sistemul hibrid efectiv, modelul poate fi încărcat şi de la priză, ceea ce ajută la economisirea carburantului în mediul urban şi la evitarea generării de emisii poluante pe parcursul primilor 36 de kilometri realizaţi în modul 100% electric.

Via Porsche

Comentarii (5)

  • Nimic interesant....
    8 24
  • Esti genul de om care merita un pumn in plina figura sa inveti ce inseamna respectul pentru munca celorlalti. E un proiect la care au lucrat oameni care se pisa pe toate cunostintele tale in orice moment, oameni care probabil au un IQ cu 50% mai mare decat al tau, boule.
    14 7
  • mda ,4.4 ca 4.4, da mie-mi place interiorul ala...super fain
    8 2
  • Panamera
    Cu siguranta cei de la Porsche sunt foarte buni la capitolul inovatie,Panamera e printre cei grei A8,neu S-KLASSE,Serie 7la capitolul sport e cel mai bun si acum hybridul asta cu 4.4L suna bine ! Cel care spune "nimic interesant" cu siguranta este doar invidios ca nu isi permite o asemenea masina ! PORSCHE KALITAT
    7 5
  • Marian
    O "germanca" care merita respect.
    Porche sta cel mai bine dintre companiile germane la fiabilitate si nu degeaba au primit angajatii Porche prime de 8000 euro.
    Felicitari !
    4 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru