Prețuri Dacia Jogger în România: start de la 14.000 de euro

de Alexandru Monenciu
Marti, 30.11.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Dacia Jogger poate fi comandată în România începând chiar din 1 decembrie. Modelul este disponibil atât cu 5 cât și cu 7 locuri, iar prețul pornește, în țara noastră, de la 13.990 de euro.

După o campanie destul de lungă de promovare, Dacia a lansat noul Jogger cu ocazia Salonului Auto de la Munchen. La aproape trei luni de la acel moment, producătorul de la Mioveni anunță acum că acest model va putea fi comandat în România, chiar începând din 1 decembrie.

La noi în țară, noua Dacia Jogger poate fi comandată atât în versiune cu 5 locuri cât și cu 7. De asemenea, clienții au la dispoziție două niveluri de echipare: Essential și Comfort.

Gama de motorizări este compusă din două propulsoare: avem agregatul de 1.0 litri ECO-G (benzină + GPL) cu 100 CP și noua unitate TCe de 1.0 litri cu 110 cai putere. Ambele vin în compania unei transmisii manuale cu 6 trepte.

Cea mai accesibilă Dacia Jogger pornește în România de la 13.990 de euro. Este vorba despre motorizarea 1.0 ECO-G, în nivelul de echipare Essential, cu 5 locuri. Jogger Comfort, cu 7 locuri, costă cel puțin 16.950 de euro.

Încă de la debutul pe piață, clienții din România pot opta și pentru ediția limitată Jogger Extreme.

Motorizările rămân aceleași, iar prețurile pornesc de la 16.800 de euro. Un Jogger Extreme cu 7 locuri costă de la 18.000 de euro în sus.

Primele exemplare Dacia Jogger vor fi livrate în martie 2022.

via Dacia

Comentarii (23)

  • ...vechiul logan break recarosat și revândut sub acoperire ,naivilor iubitori de 100 cai scoși dintr-un fierbător cu veleități de motor .
    11 17
  • Aparuse deja articolul pe RFI si la voi nu. Ma gandeam ca v-ati dus acasa, ca Jogger nu are baterii :)
    Masina e ff misto. Nu pot sa inteleg de ce?, pentru numele lui Dumnezeu, nu i-au pus cutie automata...
    Cred ca se va vinde excelent ca un succesor a lui Dokker (parca asa se numea, nu?).
    Varianta cu GPL mi se pare cea de luat. De fapt singura. La o sarcina mai serioasa, motorul pe benzina va inghiti 13 L in oras. Dar cui ii pasa? Trebuie sa protejam planeta, Dieselul e canceros, asa-i? :))

    Hai sa fie cu noroc, Dacia! Sa se vanda bine si sa fie o cumparatura reusita pentru cei care vor vota cu contul pe ea!
    42 11
  • Adnopel
    Prețuri fff mari pentru calitatea și siguranța oferită,Suzuki s cross,noul model,este 18 mii euro și ai siguranța f buna,motor fiabil de 1,4l,hibrida și este suvulet nu duba,păcat.
    10 19
  • Cu timpul vor introduce și motor diesel, când vor vedea câți clienți pierd
    10 8
  • 3000 € diferenţa pentru a avea 2 scaune mici în plus ??

    fără cutie automată, robotizată ??

    O idee bună dar implementată prost
    10 24
  • Dănuț Alin Niță
    Citiți bine ... 18.000euro ... o căruță este super scumpă...toate modelele dacia au majorare de pret 10% fără să anunțe
    :))))))
    :))))))
    8 21
  • Spre deosebire de alte mașini mai scumpe de 7 persoane, modelele Dacia (MCV sau Lodgy) au oferit mereu locuri în spate de aceași dimensiune și cu același spațiu interior ca și celelalte.
    Cine nu vrea să schimbe viteze poate să aștepte hibridul, încă un an și jumătate.

    Iar diferența de preț nu se face raportat la Sandero, ci la următorul model cu 7 locuri, care acum probabil e SUV.
    Mai pare scump vechiul nou MCV?
    25 3
  • Tembelus Rex
    AM - Mi-ați băgat interdicție pe ip....? Mă chinui de peste o jumătate de oră să postez.....
    2 8
  • Desigur ca dieselurile sunt canceroase. Tu faci legatura doar cu consumul, nu cu ce iese pe teava. Gresit! Vezi tu ca un pic de ottava, face mai rau decat un litru de suc.
    3 20
  • Tembelus Rex
    PMC & all......e și nu e mișto, depinde din ce punct de vedere privești modelul ( spre exemplu unora nu le place modul în care se prezintă mașina începând cu stâlpul B ....mai bine zis cum se face " trecerea" de la stâlpul B spre spate.

    Vrea să fie o reiterație a modelului MCV prima generație.....adus la zi, suv-izat etc.

    Pe mine alt aspect mă interesează - vă dați seama cam ce profit au pe modelul ăsta....foarte mare din moment ce până la stâlpul B este un Logan/ Sandero.... mă rog Sandero Stepway, tot aia, cu mici artificii de design (capotă, bară față).
    Scot profit bun pe Duster și Jogger.
    Tot Loganul normal este best buy din punctul meu de vedere (asta dacă se urmărește un raport optim preț/ dotări/ cantitate de tablă primită) ( și evident dacă se vrea musai Dacie, mașină nouă).

    E mult prea scump. Pentru români. Va avea un succes limitat. Cum nici MCV (a doua generație) și nici Lodgy nu s-au vândut foarte bine, vă dați seama cam cum se va vinde Joggerul.....
    Trebuie să se țină cont de contextul general în care a apărut prima generație/ prețul primei generații de MCV și actualul Jogger. (Chiar dacă lumea sărăcește și clasa de mijloc se duce direct în cap....). Vom vedea în timp succesul modelului.

    @ cutia automată va veni odată cu versiunea hibridă în 2023 ....( Dar chiar sunteți dispuși să dați 20 000 de euro sau peste pe așa ceva????.... să fim serioși).

    Cât despre discuția cu dieselul....da probabil se preta de minune un diesel arhicunoscut de 1.5, dar astea sunt vremurile. Ce am făcut ca să nu se renunțe la motorizările de genul? Avem ce merităm! Și aici și dincolo, pe lumea cealaltă.....dar deja divagăm....
    PMC.... dacă dieselurile ar fi întreținute ca la manual ar fi altceva, dar oamenii fac DPF off, stage-uri etc, etc.... ITP luat la mișto!

    Concluzia....e interesantă mașina, dar prea scumpă!
    Și asta o spun din postura de posesor de Dacie nouă 2018, luată cash, cu motor anemic de 73 de cai ( Sce) - dar fără start stop și Gpf
    11 2
  • Ca de (aproape) fiecare data, Dacia se tine de sotii, iar Automarket publica stiri din care lipsesc detalii (extrem de) importante.
    Chiar nimic despre faptul ca versiunea de baza, botezata (parca) ironic Essential, nu ofera aerul conditionat in standard, ci optional, pentru 760 (!) de euro?
    10 4
  • @11:53... dacă te duci acum să-ți iei un diesel dCi vei primi și ecobonusul de la statul roman... spre deosebire de 1,3 tce la care nu Primești acel ecobonus... concluzia?...dieselul este mai ecologic... și asta nu o spun eu ci statul roman
    11 7
  • Dieselul este considerat principala cauza a cancerului demultisor.
    Dieselul este suprataxat sau interzis deja in unele state mai evoluate.
    Dieselurile au fost special softate de smecherii germani, ca sa se zica ca sunt ecologice (doar pe bancul de testare).
    Ce zice statul roman conteaza destul de putin avand in vedere ca lasa sa se importe mai multe masini decat sa se cumpere noi. Daca statul ar vrea sa faca ceva, ar ajuta la innoirea parcului auto, ar amenda statiile ITP care trec orice jaf.
    Exista multe state care dau subventii la electrice, nu la diesel, pe astea la interzic!
    8 18
  • Comentariul tău poate fi catalogat drept poluarea și ar trebui interzis
    12 8
  • Anonim
    O masina spatioasa care arata destul de bine, pretul din pacate nu este mic a scumpit si Dacia masinile la greu . Din pacate un alt minus motorizarea , o astfel de masina incarcata cu 7 persoane si ceva bagaje o sa gafaie bine de tot si va avea consumuri mari spre foarte mari . Un diesel era cel mai potrivit pentru genul asta de masina dar.....UE ne stabileste si daca mai avem voie sa taiem porcul sau nu , daca mai avem voie sa ne incalzim cu lemne , centralele de apartament pe gaz nu sunt bune etc . Incet incet UE a ajuns sa ne comande in casa noastra ce sa facem . Nu am auzit UE de cresterea nivelului de trai pentru prostime numai de taxe si interdictii . Dar le merge ca sunt multi adulatori a dejectiilor emanate de UE .
    10 6
  • Seriff
    Diesel-ul e principala cauza de cancer? Aberatie mai mare nu am auzit, dar e clar, propaganda eco prinde bine.
    8 4
  • VW Polo 1.0 80cp cu aer conditionat manual si cam atat costa 15.300 euro. Vorbim de o masina de clasa mica. Asa ca nu stiu cum de considerati Dacia o masina scumpa.
    8 3
  • Seriff
    Mare pacat ca nu exista 1.5 dci de 110 cp in oferta, ala era un motor potrivit pentru aceasta masina, 1.0 in 3 cilindrii cu masina full plus bagaje se va chinui maxim pe un drum de munte, cu serpentine ,urcat, coborat, daca ai de depasit un tir deja e panica mare, de-aia isi cumpara romanii sh, fiindca la banii pe care ii dai pe Dacia asta noua iti iei o masina veche de maxim 5 ani pe care te boti baza in orice situatie, nu doar sa te duci la paine si inapoi.
    7 3
  • Tembelus Rex
    PMC & all......e și nu e mișto, depinde din ce punct de vedere privești modelul ( spre exemplu unora nu le place modul în care se prezintă mașina începând cu stâlpul B ....mai bine zis cum se face " trecerea" de la stâlpul B spre spate.

    Vrea să fie o reiterație a modelului MCV prima generație.....adus la zi, suv-izat etc.

    Pe mine alt aspect mă interesează - vă dați seama cam ce profit au pe modelul ăsta....foarte mare din moment ce până la stâlpul B este un Logan/ Sandero.... mă rog Sandero Stepway, tot aia, cu mici artificii de design (capotă, bară față).
    Scot profit bun pe Duster și Jogger.
    Tot Loganul normal este best buy din punctul meu de vedere (asta dacă se urmărește un raport optim preț/ dotări/ cantitate de tablă primită) ( și evident dacă se vrea musai Dacie, mașină nouă).

    E mult prea scump. Pentru români. Va avea un succes limitat. Cum nici MCV (a doua generație) și nici Lodgy nu s-au vândut foarte bine, vă dați seama cam cum se va vinde Joggerul.....
    Trebuie să se țină cont de contextul general în care a apărut prima generație/ prețul primei generații de MCV și actualul Jogger. (Chiar dacă lumea sărăcește și clasa de mijloc se duce direct în cap....). Vom vedea în timp succesul modelului.

    @ cutia automată va veni odată cu versiunea hibridă în 2023 ....( Dar chiar sunteți dispuși să dați 20 000 de euro sau peste pe așa ceva????.... să fim serioși).

    Cât despre discuția cu dieselul....da probabil se preta de minune un diesel arhicunoscut de 1.5, dar astea sunt vremurile. Ce am făcut ca să nu se renunțe la motorizările de genul? Avem ce merităm! Și aici și dincolo, pe lumea cealaltă.....dar deja divagăm....
    PMC.... dacă dieselurile ar fi întreținute ca la manual ar fi altceva, dar oamenii fac DPF off, stage-uri etc, etc.... ITP luat la mișto!

    Concluzia....e interesantă mașina, dar prea scumpă!
    Și asta o spun din postura de posesor de Dacie nouă 2018, luată cash, cu motor anemic de 73 de cai ( Sce) - dar fără start stop și Gpf
    0 0
  • @13:03... acum ma uit pe pbn.ro și cel mai ieftin polo e 17478 și motorizat începând cu 95 cp...
    0 0
  • Tot pentru 13:03... nu îmi permit sa te judec dar polo și loganul fac parte din clasa mică... așa ca nu e nicio diferența de clasa... tu crezi ca le poți compara la confort, siguranța, prestanța, fiabilitate, și la orice alt capitol zic ca in general te înșeli...nu doar Dacia e o mașina scumpă... toate s au scumpit... in fine ... îmi pierd timpul
    1 3
  • Seriff
    @dci, Loganul e cu mult peste Polo ca si spatiu interior, nu se compara, poate Sandero sa fie comparabil cu Polo, in Logan in spate chiar ai loc, in Polo stai cu genunchii la gura.
    2 1
  • @seriff... am avut polo 9n in care se stătea foarte bine după standardul meu la180cm...la acest capitol nu sunt pretențios ...da in logan e mai mult spațiu dar categoric bancheta din polo e mai confortabila și deci se sta mai bine... eu nu vorbeam de spațiu ci de clasa din care fac parte polo și logan...amândouă fac parte din clasa mică ... aste pt ca răspundeam cuiva care spunea ca polo e din clasa mică
    0 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru