Prețuri Kia XCeed facelift în România: start de la 23.200 de euro

de Alexandru Monenciu
Vineri, 29.07.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua Kia XCeed facelift poate fi comandată acum și în România. Modelul asiatic pornește de la 23.188 de euro, sau 20.774 de euro dacă se aplică ajutorul de la stat oferit prin programul Rabla.

Kia a lansat noul XCeed facelift în luna iulie a acestui an. Acesta a primit modificări estetice minore, o linie de echipare GT-Line, dar și motoare electrificate cu până la 204 cai putere.

Acum, noul XCeed facelift poate fi comandat și în România. Clienții de aici pot opta pentru unul dintre cele 5 niveluri de echipare: City, Style, Style+, GT Line și GT Line+.

În ceea ce privește motorizările, gama include (momentan) numai propulsoare pe benzină, cu capacități cilindrice de 1.0 litri T-GDi, 1.5 litri T-GDi, 1.5 litri T-GDi Hybrid Electric (micro-hibrid 48V) și 1.6 litri T-GDi.

Unitățile pot fi alăturate fie unei transmisii manuale cu 6 rapoarte, fie uneia automate cu 7 trepte și dublu-ambreiaj.

Cea mai accesibilă Kia XCeed facelift pornește în România de la 23.188 de euro. Este vorba despre nivelul de echipare City, motorul de 1.0 litri T-GDi cu 120 de cai putere și cutie de viteze manuală. Dacă îl achiziționezi prin programul Rabla, prețul scade la 20.774 de euro.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL Kia XCeed facelift
PREŢ
(€ cu TVA)
 cu Automată
ECHIPARE City
1.0 T-GDi 120 CP
175 Nm
23.188 -
1.5 T-GDi 160 CP
253 Nm
24.131 25.523
1.5 T-GDi Hybrid Electric 160 CP
253 Nm
25.316 26.244
ECHIPARE Style
1.0 T-GDi 120 CP
175 Nm
24.632 -
1.5 T-GDi 160 CP
253 Nm
25.574 27.299
1.5 T-GDi Hybrid Electric 160 CP
253 Nm
26.760 28.020
ECHIPARE Style+
1.6 T-GDi 204 CP
265 Nm
- 28.846
ECHIPARE GT Line
1.5 T-GDi 160 CP
253 Nm
27.446 29.170
1.5 T-GDi Hybrid Electric 160 CP
253 Nm
28.631 29.892
ECHIPARE GT Line+
1.6 T-GDi

204 CP
265 Nm

- 30.717

În standard, modelul sud-coreean vine echipat, printre altele, cu jante din aliaj, cu diametrul de 16 inch, faruri și lumini de zi LED, stopuri LED, tapițerie din stofă, volan îmbrăcat în piele, display central de 8 inch și aer condiționat manual.

Lista cu sisteme de asistență include pilot automat, asistent pentru menținerea benzii de rulare, asistent fază lungă, monitorizare și avertizare atenție șofer, asistent evitare coliziune frontală cu mașină sau pieton, senzori parcare spate și cameră video pentru mersul cu spatele.

Noul Kia XCeed facelift vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Kia XCeed facelift
1.0 T-GDi
120 6.3 11.5 23.188
Citroen C4 X
1.2 PureTech
102 5.7 - 20.800
Mazda CX-30
2.0 SkyActiv-G
122 5.9 10.6 23.290
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Kia

Comentarii (23)

  • Cred ca trebuie o corectie in dreptul lui C4 X ...cel putin la acceleratie...
    9 4
  • Citroen a avut intotdeauna acceleratii cu 3-4 secunde mai bune pe automarket.ro decat in realitate.
    Comparativul nu putea include altceva decat motorizarea de drujba de pe xceed. Acel 1.6 T-GDI cred ca atinge suta in 8s, dar trebuia sa iasa bine mazda 3, care pleaca lent si accelereaza liniar.
    12 6
  • Am rămas un pic dezamăgit de lucrătura la noul Sportage, este sub generația 2019. La noul xCeed nu mă pronunț (încă) la finisaje, doar la preț. Pentru că la 23.188 euro - nivel de echipare de bază - ai deja alte opțiuni la care îți mai rămân și bani pentru vreo 6-7-8 concedii. Deci, pas!
    Un 1.5 T-GDi nu sună rău ca preț, dar rămâne de văzut ce poate.
    În rest, la banii ăștia, aș alege, mai degrabă, o Mazda Cx-30
    12 11
  • La prețul ăla vorbim de Mazda cheală, albă arctic, strat de vopsea mai subțire decât stratul de grafen, infotainment de 2012, consum dublu, performanțe de cvt, dar cu motor turat. :)
    15 11
  • @idic ... și la kia 1.0 T-GDi echipare City cam ce crezi că ai?
    Ai stat mult să te gândești la bazaconia pe care ai scris-o?
    12 12
  • Eu am gândit. Kia oferă o mașină rezonabilă, tehnologie de 2022. Clientul trebuie sa aibă doar mai mult de 1 neuron sa aleagă un motor serios. Daca alege opțiuni echivalente, cx-30 trece de 30k cu tehnologie de 2012. Deci e important în viață să fii neprost.
    Kia aduce anual cate ceva pe mașini, în timp ce Mazda a majorat prețul. :)))
    10 9
  • XCeed MY23 s-a scumpit cu 6000 Euro față de versiunea MY22.

    Piața auto are nevoie de o pauză de 2-3 ani până își găsește echilibrul. :))))

    Clientul cu 23 k euro cu siguranță nu se poate apropia acum de xceed ceea ce nu justifică o mazda cheală cu tabletă de 2010, controlabilă din fundul curții.
    9 7
  • @idic
    Am înțeles, pentru tine este importantă tableta.
    A, stai, și grosimea stratul de vopsea.
    12 11
  • Mă uit de 3 ani la Miata. Până nu-i schimbă tableta, să vezi surpriză. :)))
    4 6
  • Catalin
    Preturile mărite nu pot fi contestate. Putin și războiul declanșat în Ucraina este/sunt vinovații.... Joking! Eu am luat Xceed Style cu 20000 euro în Dec2019. Simt doar oroare și repulsie când mă uit în listele de preturi
    12 2
  • Chera Robinson
    Daca ii pui ceva optiuni, ajungi cu ea la 30k pret cu Rabla ceea ce mi se pare ireal..Intrebat la n reprezentante prin tara, nu se acorda alte reduceri , deci dupa mine pot sa ramana cu ele pe stoc si sa aiba vanzare cat mai mica la preturile astea nesimtite. Un 25k sa zicem ca era un pret rezonabil, dar si asa mi se pare mult...
    11 4
  • @Catalin
    Pe atunci ofereau discount producator si discount dealer, preț mult sub cel din restul UE.
    În timp ce vw producea salatiere speciale pentru Europa de Est, kia și hyundai ofereau discount pe mașini similare est-vest.
    Între timp ăștia au crescut, iar acum își maximizează profiturile. Nu cred că e sustenabil pe termen lung, dar poate vor să dea lovitura acum.
    Sunt mulți factori, pandemia a restrâns activitatea, ind auto a tăiat comenzile de cip-uri, ăia s-au reorientat pe segmentul minerit cripto, acum a căzut cripto, în scurt timp va avea toată lumea cip-uri, dar a căzut cerere de auto.
    Kia și Hyundai au crescut conjunctural pt că au modernizat oferta și au avut cip-uri. Și-au devorat concurența, iar acum forțează nota. Când vor raporta scăderi și ei, piața auto va fi în cofă, o criză binevenită.
    Dispare viitorul 100% electric și interesul pentru dictatorul estic. De la fomiță și friguț.
    13 4
  • Catalin
    Un răspuns cu privire la reducerile aplicate în trecut: niciuna dintre reprezentantele din București, absolut niciuna, nu a oferit discount. Cum ar veni acum: 24k e pe site, 24 plătiți. Nu ne intereseaza
    12 0
  • @idic - nu stii ce vorbesti. Tocmai ce am achizitionat cx30. La al doilea nivel de echipare am platit 25k fara rabla (22k cu rabla) cu 150cp si vopsea (750eur) si are de toate: keyless entry&go, HUD, blind spot, adaptive cruise control, jante 18. Fa un calcul la kia si vorbim.
    17 21
  • @adigo1
    Minciuni pt prostuți.
    În configurația de care vorbești era 30k în 2021.
    13 13
  • Lucian
    Euro din 2022 nu mai e ce a fost in 2021, 2020, etc...

    Daca inflatia o mai tine mult in ritmul asta, in 2030, o sa dam 30mii de euro pe un hatchback kia versiunea de baza...
    7 5
  • @Lucian
    Acum euro crește în copaci.
    Scad vânzările pe linie. Ineficiența din industria auto a fost împinsă către clienți. Până în 2030 industria auto va redeveni eficientă.
    10 1
  • In 2021 era mai ieftina cu 1500euro. Plus că atunci se dădeau discounturi mai mari. Nici măcar nu te-ai uitat să-ți dai cu părerea. Ce-i drept nu știu dacă puteai alege motorul de 150cp atunci.
    13 14
  • @adigo1
    Am fost să văd minunea, preț 30k.
    Am văzut-o și puteau s-o dea și cu 40k. Dar altcuiva.
    Dealerul construia prețul de pe aplicația on-line, cu vopsea, 30k.
    16 7
  • @aidgo1
    Nu știi ce vorbești:
    Pret de lista: 27008 EURO+tva, o panaramă de pe stoc.

    Resturi de prin reprezentanță or mai fi și cu 29k, configurată de cumpărător, cum ar veni, ceva ce și-ar dori el, trece de 30k.

    Minciuni pentru prostuți!
    12 6
  • Nu te mai agita prietene. Am înțeles. Arată poți. Du-te la kia și nu mai pierde timpul citind comentariile altora. Doamne ferește să deschizi configuratorul Mazda.
    9 0
  • @ds
    Ai dreptate cum ca Sportage 2019 arata mai bine in interior ca 2022, doar ca trebuie mentionat ca e vorba de primele doua versiuni ale noului Sportage: urban si style, DAR urmatoarele doua versiuni: business - care vine cu tapiterie mixta piele si un fel de catifea, respectiv gt line - piele + alcantara, impreuna cu bordul tableta, cusatura de pe bord, aeratoarele bat total diferit fata de cele vechi - e mult mai bun traseul fluxului de aer, vine inclusiv cu functie de dezumidificare a aerului, plus sistemul audio care nu are nici o treaba cu cel vechi, la o masuratoare a unei reviste auto a iesit cel mai bine insonorizat din clasa suvurilor compacte. Detin modelul din 2017 si pe cel actual, stiu sa fac diferenta intre ele.

    XCeed e cam mic in interior si din cauza asta pare cam scump, dar la vremea lui cand a aparut, calitatea era foarte sus fata de celelalte competitoare, acum ca a trecut ceva vreme balanta s-a echilibrat, iar acest facelift nu a adus schimbari majore. Eu personal as alege oricand un Ceed. Stiu cat de inghesuit se statea in Mazda CX3 in spate, dar nu stiu cum se sta in CX30. In XCeed nu e foarte confortabil pt persoane inalte. Forma masinii imi pare in continuare fresh.

    Ar fi bine de mers in fiecare showroom si vazut ce poti lua in banii aia, caci povesti sunt multe cu dincolo era mai ieftin si mai bun.
    3 0
  • @ironR pune si tu un link pls, ca am tot cautat si eu detalii despre insonorizarea cabinei dar nu s lamurit.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru