Prețuri Mercedes-Benz S 580 e în România: de la 126.000 euro pentru versiunea PHEV

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 21.07.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes-Benz Clasa S plug-in hybrid, sau S 580 e în denumirea comercială, poate fi comandat acum și în România. Limuzina germană este disponibilă și cu ampatament lung.

Așa cum bine știi, cea de-a șaptea generație Mercedes-Benz Clasa S poate fi comandată și într-o versiune plug-in hybrid. Denumirea comercială a acestui model este S 580 e, iar acum este disponibil și pe piața din România. Inclusiv cu ampatament lung.

Sistemul de propulsie al noului Mercedes-Benz S 580 e este compus dintr-un propulsor de 3.0 litri, cu șase cilindri, pe benzină, și un motor electric. Ansamblul dezvoltă în total 510 cai putere și 750 Nm, suficient pentru a atinge 100 km/h în 5.2 secunde.

Din pachet mai face parte și o baterie de 28.6 kWh. Autonomia în modul electric este de până la 113 kilometri. Acumulatorul poate fi încărcat atât la stații rapide DC (putere maximă de 60 kW) cât și la prize AC (maxim 11 kW).

În România, Mercedes-Benz S 580 e pornește de la 125.900 de euro cu TVA inclus.

MOTOR PUTERE
CUPLU
Mercedes-Benz S 580 e
PREŢ
(€ cu TVA)
 cu Ampatament lung
 
3.0 benzină
+ motor electric
510 CP
750 Nm
125.900 128.640

Limuzina germană vine în standard, printre altele, cu jante de 19 inch, faruri Multibeam LED, tapițerie din piele neagră, lumină ambientală, sistem audio Burmester 3D, tehnologie MBUX, volan îmbrăcat în piele Nappa, scaune față încălzite și ornamente din lemn de plop poros.

Lista cu sisteme de asistență include asistent activ la schimbarea benzii, asistent activ la virare, asistent activ pentru menținerea benzii de rulare, asistent pentru semnele de circulație, pilot menținere distanță DISTRONIC, asistent activ la parcare și cameră pentru mersul cu spatele.

Mercedes-Benz Clasa S PHEV  vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Mercedes-Benz S 580 e
3.0 PHEV
510 0.6 5.2 125.900

BMW 745e
3.0 PHEV

394 1.8 5.3 115.490
Audi A8
60 TFSIe quattro
449 2.3 4.9 111.413
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Mercedes-Benz

Comentarii (8)

  • BMW & Audi, nesimțiților, nu vă e jenă să consumați de 3-4 ori mai mult ca Merțanul?
    Care cu un PET de benzină ar face 400 km la 0,6 l consum.
    ...Dar stai, că cei 113 km declarați ca rulați pur electric s-ar traduce în zero litri/100 km - pe prima sută de km, clar, că așa-i corect în gaura neagră a gândirii experților în abureli UE.

    Nu mai înțeleg nimic, dar vine sigur eroul nostru salvator de foci ursare sau ursoaice focoase să ne lumineze cum stă treaba cu minciunile verzi.
    34 6
  • Pe bune, care o fi rostul unui motor electric plug-in hybrid la clasa de mașini de lux?
    Hai, la orice mașină de pană în 45-50.000 mai înțeleg. Mai pe economie, face omul o navetă, mai face piața, duce copiii la școală, serviciu, chestii d'astea zilnice, mergi electric 60-100 km. Mai scoți din pîrleală... Dar la ăstea? Adică ai motor de 3 litri, care vasăzică te doare la bască de consum, dar îți iei plug-in hybrid, ca să ce?
    16 8
  • @DS - atunci cand esti CEO, conteaza mult ca toata populimea sa vada cat iti pasa tie de ursii polari. Este pur si simplu de imagine pana la urma. Sa nu uitam ca pana la urma bogatii lumii n-au nici cea mai mica jena sa exploateze resursele pamantului pentru placerile proprii. Sa nu uitam in ultimele doua saptamani zborurile Virgin (Branson) si Blue Origin (Bezos), care au ars la combustibili fosili doar de dragul de a-si arata care o are mai mare (Bezos a ajuns mai sus, si nava lui chiar arata ca o ...).
    Mai stiu un exemplu personal. Este in Viena un multimilionar care saptamanal zboara cu avionul personal Gulfstream la casa lui de vacanta din Sicilia (uneori de mai multe ori pe saptamana), deci imi imaginez cat ii doare la banana pe astia de mediul inconjurator ca sa isi ia plug-in hybrid. Daca isi iau totusi asa ceva, e doar de ochii lumii.
    31 3
  • @raducu
    Atata ai inteles tu? Ca aia ard gazu'sa demonstreze cine o are mai mare? Aici e vorba de PR si de o viitoare privata industrie aerospatiala de foarte multe miliarde de dolari care ne va modela viitorul ca specie umana.
    5 28
  • O maşină demnă de 202x. Măcar PHEV. Bravo Mercedes!

    113 km pur electric arată bine.
    3 24
  • @@: Cine crede că ciorba reîncălzită după 6 decenii de paiațele Bezos+Branson -- a pocnitorilor chimice -- ”ne va modela viitorul ca specie umană” e cel puțin naiv.
    Și un receptor perfect (= credul / dezinformat) al aberațiilor propagate oficial.
    Că-i totul o mascaradă PR pot fi de acord, dar numa-n scopul deturnării atenției de la veritabilele Black Projects, cu care demult își deplasează fizicul tartorii vizibili sau mai ales nu.

    Back ontopic, @raduvlase a prins bine motivațiile manglelii psi-op ”PHEV la tot cartierul”. :-)
    Iegzistă însă și avantaje practice pentru cei cu chauffeur (ăia cu biciul, Edikkk tată, care-ți vor taxa și aragazul nedecarbonizat).
    Hai să-ți desenez și de ce -- ca să aibă acces liber în zonele ZFE (Zone à faibles émissions), deja impuse-n orașele cu peste 150.000 bizoni de micro-macron.
    24 3
  • Or sa vada S-urile astea priza la fel de des precum spalatoriile cu jetoane.
    13 1
  • O rusine de masina in versiunea hibrido-inutila care o face mult mai grea si cu mult mai scumpafata de una normala,chiar si asa,rusineaza orice jeg electric pe patru roti.
    6 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru