Feedback

Prețuri pentru noua generație Peugeot 2008: SUV-ul producătorului francez pornește de la aproape 18.000 de euro

Publicat Miercuri, 05.02.2020
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 25
Prețuri pentru noua generație Peugeot 2008: SUV-ul producătorului francez pornește de la aproape 18.000 de euro - Poza 1
Prețuri pentru noua generație Peugeot 2008: SUV-ul producătorului francez pornește de la aproape 18.000 de euro - Poza 2
Prețuri pentru noua generație Peugeot 2008: SUV-ul producătorului francez pornește de la aproape 18.000 de euro - Poza 2
Prețuri pentru noua generație Peugeot 2008: SUV-ul producătorului francez pornește de la aproape 18.000 de euro - Poza 2
Prețuri pentru noua generație Peugeot 2008: SUV-ul producătorului francez pornește de la aproape 18.000 de euro - Poza 2
Prețuri pentru noua generație Peugeot 2008: SUV-ul producătorului francez pornește de la aproape 18.000 de euro - Poza 2
Prețuri pentru noua generație Peugeot 2008: SUV-ul producătorului francez pornește de la aproape 18.000 de euro - Poza 2
Prețuri pentru noua generație Peugeot 2008: SUV-ul producătorului francez pornește de la aproape 18.000 de euro - Poza 2
Prețuri pentru noua generație Peugeot 2008: SUV-ul producătorului francez pornește de la aproape 18.000 de euro - Poza 2
Prețuri pentru noua generație Peugeot 2008: SUV-ul producătorului francez pornește de la aproape 18.000 de euro - Poza 2
Prețuri pentru noua generație Peugeot 2008: SUV-ul producătorului francez pornește de la aproape 18.000 de euro - Poza 2
Prețuri pentru noua generație Peugeot 2008: SUV-ul producătorului francez pornește de la aproape 18.000 de euro - Poza 2
Prețuri pentru noua generație Peugeot 2008: SUV-ul producătorului francez pornește de la aproape 18.000 de euro - Poza 2
Prețuri pentru noua generație Peugeot 2008: SUV-ul producătorului francez pornește de la aproape 18.000 de euro - Poza 2
Prețuri pentru noua generație Peugeot 2008: SUV-ul producătorului francez pornește de la aproape 18.000 de euro - Poza 2
Prețuri pentru noua generație Peugeot 2008: SUV-ul producătorului francez pornește de la aproape 18.000 de euro - Poza 2
Prețuri pentru noua generație Peugeot 2008: SUV-ul producătorului francez pornește de la aproape 18.000 de euro - Poza 2
Prețuri pentru noua generație Peugeot 2008: SUV-ul producătorului francez pornește de la aproape 18.000 de euro - Poza 2
Prețuri pentru noua generație Peugeot 2008: SUV-ul producătorului francez pornește de la aproape 18.000 de euro - Poza 2
Prețuri pentru noua generație Peugeot 2008: SUV-ul producătorului francez pornește de la aproape 18.000 de euro - Poza 2
Peugeot a publicat lista de prețuri a noului 2008 pentru piața din România. Versiunea de bază Active cu motorul de 1.2 litri cu 100 CP are un preț de pornire de 17.850 de euro.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
La jumătatea anului trecut, Peugeot a publicat primele imagini și detalii referitoare la noua generație 2008. SUV-ul de segment B dezvoltat de producătorul francez a crescut în dimensiuni, mizează pe un design modern împrumutat de la hatchback-ul 208 și beneficiază de un pachet generos de tehnologii de siguranță.

Acum, Peugeot a publicat lista de prețuri a noului 2008 pentru piața din România. Constructorul francez oferă atât versiuni echipate cu motoare pe benzină, cât și variante diesel, iar prețul de pornire anunțat de Peugeot este de 17.850 de euro. Noul Peugeot 2008 va fi disponibil și într-o variantă electrică (Peugeot e-2008), dar pentru moment, francezii încă nu au comunicat prețul acestei versiuni pentru piața din România.

LISTĂ DE PREȚURI PEUGEOT 2008
MOTORIZĂRI NIVEL DE ECHIPARE
(Preț în Euro, TVA inclus)
MOTOR PUTERE
(CP)
TRANSMISIE Active Allure GT Line GT
1.2 Benzină
PureTech
3 cilindri
100 Man 6 17.850 19.397 - -
1.2 Benzină
PureTech
3 cilindri
130 Man 6
Aut 8
19.159
21.063
20.706
22.610
22.828
24.752
-
-
1.2 Benzină
PureTech
3 cilindri
155 Aut 8 - - - 28.084
1.5 Diesel
BlueHDi
4 cilindri
100 Man 6 19.397 20.944 23.086 -
1.5 Diesel
BlueHDi
4 cilindri
130 Aut 8 - 24.038 26.180 -

Deși prețul de pornire anunțat de producătorul francez este unul destul de mare, Peugeot plusează cu o mulțime de dotări oferite standard. Versiunea de bază Active va oferi, printre altele, următoarele echipamente: aer condiționat, senzori de parcare în partea din spate, ecran tactil cu diagonala de 7 inch și sistem audio cu șase incinte, Hill Assist, faruri cu aprindere automată și senzor de ploaie, geamuri față și spate acționate electric, jante din aliaj de 16 inch (doar pentru versiunile de 130 CP), lumini de zi cu LED, mânerele portierelor și carcasele oglinzilor laterale în culoarea caroseriei, sistem pentru recunoașterea semnelor de circulație, cruise control și limitator de viteză, sistem de alertă cu privire la o posibilă coliziune, sistem de frânare automată de urgență pe timp de zi, sistem de avertizare cu privire la părăsirea benzii de rulare, sistem pentru monitorizarea șoferului, scaun pentru șofer reglabil pe înălțime și volan îmbrăcat în piele.

Nivelul de echipare Allure plusează cu următoarele dotări: bare longitudinale amplasate pe plafon, trei porturi USB suplimentare, cotieră centrală, cameră pentru mersul cu spatele, sistem automat de climatizare, instrumentar digital de bord, jante din aliaj cu diametrul de 17 inch, oglinzi rabatabile electric, ornamente de caroserie cromate, sistem de pornire fără cheie și scaun pentru pasagerul din dreapta reglabil pe înălțime.

Varianta GT Line va oferi în plus următoarele echipamente: senzori de parcare în partea din față, faruri full LED, geamuri spate fumurii, sistem de iluminare ambientală cu LED, pachet exterior GT Line, funcții extinse pentru sistemul de frânare automată de urgență, pedale și praguri din aluminiu, plafon de culoare neagră și proiectoare de ceață cu LED și funcție cornering.

Vârful de gamă GT va oferi jante din aliaj cu diametrul de 18 inch, un sistem cruise control adaptiv, sistem de acces fără cheie, un detector activ pentru mașinile aflate în unghiul mort, tapițerie mixtă, scaune încălzite și sistem de navigație cu ecran tactil cu diagonala de 10 inch.

Noul Peugeot 2008 versus principalii concurenți

PUTERE
(CP)
CONSUM MIXT
(litri/100 km)
ACCELERAȚIE 0-100
(secunde)
PREȚ DE LISTĂ
(cu TVA)
CITROEN C3 Aircross
1.2 litri, Man, Feel
110 4,8 11,3 17.100€
DACIA Duster
1.3 litri, Man, Comfort
130 5,8 11,1 15.950€
FORD Ecosport
1.0 litri, Man, Titanium
125 5,3 12,7 19.300€
FORD Puma
1.0 litri, Man, Titanium
125 4,5 10 20.250€
HONDA HR-V facelift
1.5 litri, Man, Elegance
130 6,6 10,2 24.550€
HYUNDAI Kona
1.0 litri, Man, Comfort
120 5,5 12 19.421€
KIA Stonic
1.0 litri, Man, Trend
120 5,2 10,3 16.017€
MAZDA CX-3 facelift
1.5 litri, Man, Challenge
121 6,2 9 18.090€
NISSAN Juke
1.0 litri, Man, Acenta
117 5,6 10,4 19.900€
OPEL Crossland X
1.2 litri, Man, Inovation
130 4,7 9,9 17.200€
PEUGEOT 2008
1.2 litri, Man, Active
130 5,5 9,7 19.159€
RENAULT Captur
1.3 litri, Man, Zen
130 5,6 10,6 18.150€
SEAT Arona
1.0 TSI, Man, Xcellence
115 5 9,8 19.790€
SKODA Kamiq
1.0 litri, Man, Ambition
115 5,1 9,9 16.686€
SUZUKI Vitara
1.4 litri, Man, Passion
140 5,7 9,5 16.790€
VOLKSWAGEN T-Roc
1.0 litri, Man, Design
115 5,4 10,1 19.841€
VOLKSWAGEN T-Cross
1.0 litri, Man, Style
115 5,1 10,2 19.070€


Comentarii (25)

  • Aha, unora le pareau prea scumpe Juke sau Captur..
    Nu am ceva cu PSA, dar aici au ratat cred exagerind spre ridicol linii ale lui 3008, de succes la aparitie.
    17 9
  • ACE - Craiova
    Modelul are cateva repere destul de bune:
    - design interesant, de actualitate;
    - 5 stele, cu safety pack, la testele de siguranta EURONCAP 2019;
    - garda la sol de 16 cm - asemenea TOYOTA C-HR;
    - volum portbagaj 434 litri pentru varianta clasica si 405 litri pentru varianta electrica (e-2008), cu autonomia de 310 km WLTP.

    Nici preturile nu sunt deloc rele, varianta benzina cea mai ieftina in configuratia automata, cu 8 trepte de viteza, pornind de la 21.063 Euro....

    Sunt curios ce pret de pornire va avea si modelul e-2008, in Romania.

    Mult succes, PEUGEOT!!!
    29 13
  • Ionut: De ce nu vine curent la poziție stânga la un peugeot 307 Raspunde
  • Un SUV frumusel dar nu atat de frumoasa ca Skoda Kamiq si nu inteleg de ce toate SUV-urile din tabel sunt peste 19.000 euro totusi este mult. O Skoda Kamiq in echiparea Ambition si motorul 1.0 este mai putin de 17.000 iar cu 1.5 si echiparea Ambition este 18.685 de euro. Skoda pe echiparea Ambition are niste materiale extraordinare si foarte de calitate si totusi masinile lor sunt mai ieftine pentru ca ei nu si-au luat-o in cap cu preturile si nu dau preturi foarte mari chiar daca ofera foarte multe.
    9 41
  • Skoda Kamiq e cea mai cea, e etalonul clasei si sigur nu iesiti din anonimat cu ea, mai ales dupa ce cehii s-au inspirat si au luat farurile Citroen si Hyundai. Nu va luati altceva! Promit ca la generatia urmatoare, peste 7 ani, vor avea si ei e-Kamiq cu cel putin 400 km autonomie electrica. Nu conteaza ca restul vor avea 800, materialele extraordinare premium fac toti banii!
    21 26
  • WOW! Se pare ca cineva nu vrea sa inteleaga sa nu mai comenteze cu numele meu. In primul rand eu sunt user-ul adevarat skoda. Si daca vrei sa ma injuri te rog sa o faci dar sa iti pui orice alt nume.

    MESAJ CATRE CEILALTI: cel care a comentat la 13:12 este un impostor care comenteaza pe numele altora.
    5 30
  • Cel care a comentat la 13:23 e un impostor. Sau, nu? Ca sa ai statutul de user trebuie sa-ti faci cont. Nici eu si nici individul respectiv nu avem cont, nu dam Login si nu avem username albastru cu link, ci completam cu numele marcii favorite - skoda. Leanea se plateste...

    Asa ca putem sa fim zeci sau sute cu numele "skoda", atata timp cat nimeni nu-si face user cu cont avand numele respectiv.

    Pana atunci, skoda ftw!
    23 6
  • xy@skoda
    Fa-ti baiete un cont si scapi de clone. De bascalia unora nu scapi oricum ca prea umfli marca asta cu nimic mai breaza ca altele.
    La subiect vad ca noul 2008 place majoritatii. Normal, oricit de subiective ar fi gusturile tot kitschurile fac moda.
    24 4
  • @Cel care tot comenteaza cu numele meu

    Chiar nu inteleg ce vrei de la mine. Daca nu vreau nu vreau si nu trebuie sa ma obligi sa imi fac cont pe automarket. Daca am nume de utilizator si comentez sunt user si deci am cont pentru ca pot sa comentez si atunci dar totusi ai un milion chiar mai mult de un milion de optiuni de nume si chiar poti sa mai pui la skoda poti sa mai pui o cifra sau litera sau fati tu cont si cu alt nume.
    5 17
  • @skoda
    Ori esti chior, ori esti orb. Cum poti zice de hidosenia aia de la skoda ca e frumoasa? Oi fii tu fan skoda, dar nu exagera, kamiq este poate cel mai urat model din aceasta clasa, chiar si sub duster.
    20 8
  • ce e ma nene cu preturile astea, pai sa zicem ca are reducere, dar tot nu ajung la 12k cam cat aveau inainte un entry level din categoria asta, cu reducere. Si sa fim seriosi, chiar si cu reducere iei un entry level anost, puturos, vai steaua lui. Si atunci unde e se vad banii, ca daca ai ceasuri digitale, tablete , etc, sa zicem ca da, vezi unde sunt banii, dar cand e "blana" si incepe de la 15k, cum dracu ma nene. Eu am rugamintea pentru cei de la AM sa inceapa sa puna poze cu entry level la toate modelele sa vedem si noi pretul de inceput si gama de inceput cum arata.
    11 5
  • Multi vor cea mai bogata versiune dar totusi multi isi cupara entry-level. La Skoda Octavia Facelift in poze era doar in echiparea de top dar cand o vedeam pe strada multe erau entry-level si fara faruri full led.
    10 4
  • @@skoda

    Skoda Kamiq este cel mai frumos SUV mic alaturi de VW T-Roc si VW T-Cross. Aceste SUV-uri sunt extraordinare ! Aceste SUV-uri sunt foarte frumoase, sigure, fiabile, interior/exterior fantastic si multe alte calitati. Da asa cum am spus Skoda Kamiq este extraodinara mai ales farurile alea mci si inguste, stopurile ca o linie cu o forma foarte interesanta, tableta cea mai mare si frumoasa cu o grafica extraordinara si o siguranta foarte mare adica 5stele EuroNCAP si fiabilitate extraordinara. Am vazut-o in Bucuresti si am ramas cu gura cascata la ce frumusete este si m-am bucurat foarte mult sa o vad live pe o strada din Bucuresti. Este extraordinara acesta masina !
    4 21
  • Marian: De ce nu se mai tureaza pegeut 307 motor 2000 hdi peste 3000 ture? Si in... Raspunde
  • De departe cel mai frumos interior din clasa lui.
    Bravo Peugeot!!!
    11 4
  • Andrei
    Fara promotii mari se vor uita la ele in showroom.
    9 4
  • pai orice chestie de 2 euro, montata pe o masina ajunge 100, tablete, luminite, insumate au mai adaugat inutil 5000 euro (lucru valabil in toata industria), in schimb lipseste o chestie esentiala la un suv (ca de aia e suv), 4x4
    12 3
  • @skoda
    Kamiq, Juke, Captur sunt niste pocnitori... inghesuite, urate, sa nu mai vorbim de fiablitate.
    Sa nu uitam ca Peugeot 2008 sau Crossland X au in dotare motorul de 1.2 Pure Tech, cel mai bun motor in trei cilindri din lume.
    10 9
  • @Mihai
    Nu vreau sa ma iau in coarne cu atotstiitorii de pe site-ul asta, dar Captur pocnitoare??? Hai mai... Si 1.2 Pure Tech cel mai bun motor in 3 cilindri din lume? Ai auzit de 1.0 EcoBoost de la Ford? Si de premiile pe care le-a luat?
    Groaznic cat de razna o luati unii dintre voi cand vreti sa sustineti o anumita marca/masina... de accea de multe ori nu-mi plac 'fanii' ... ca vad doar in alb/negru...
    10 5
  • @Mihai
    Ford 1.0-liter EcoBoost petrol engine named 2017 International Engine of the Year “Best Engine Under 1.0-liter” for the sixth year in a row
    7 4
  • @mihai

    Cum am mai zis si da tile trecute

    SKODA KAMIQ ESTE CEL MAI BUN SUV DE ORAS si este foarte sigur, fiabil, interior/exterior superb si are foarte multe calitati. Nu ai idee cat de fiabile sunt SKODELE. Juke da este o porcarie dar Kamiq este cel mai bun SUV de oras iar Captur asa-si-asa. O Skoda a ajuns odata la peste un milion de kilometri rulati.
    3 16
  • niki vancea
    @skoda: ai dreptate intr-o singura privinta, ca Skodele sunt realmente masini fiabile: tata a avut in perioada 2002-2018 o Fabia pe benzina luata de noua, 16 ani cu zero probleme tehnice si zero reparatii, doar intretinere regulata si vreo 280.000 km parcursi cu drag, uneori pe niste drumuri infiorator de proaste.

    In rest, atitudinea ta fata de marca Skoda, afisata pe acest forum este incalificabila. Daca nu iti place marca asta, mai cinstit ar fi sa o injuri direct, decat sa torni texte din astea cu lingusiri dezgustatoare si exprimari scrise intentionat ca un analfabet. Nu esti fan Skoda, ci esti chiar contariul.

    De fapt eu stiu exact cine esti si poate ca multi altii de aici stiu cine esti: acelasi microb cu 1000 fete care a infestat site-ul asta, incepand cu @Mafia, madalescu, baronul von stanganbuci etc. Acum ai ajuns fan Skoda, hai inca putin, ca ti-au mai ramas doar cateva marci al caror fan nu ai fost inca, ca in rest te-ai dat in barci cu cam toate.
    12 0
  • @niki daca tata a avut o skoda odata si a tinut-o 16 ani cu zero probleme, asta nu inseamna ca skodele sunt etalon de fiabilitate. sunt masini ok, poate un pic prea scumpe pentru ce ofera, dar nu sunt deloc lideri in vreun aspect. ai uitat de DSG-urile care crapau? de 1.2 TSI care era o bomba de motor? tot grupul VAG a avut mari probleme cu ele. e drum lung de la Fabia lu' tata pe benzina, care poate a fost o masina cu zero probleme, pana la skodele sunt 'realmente masini fiabile'.
    1 2
  • Ba baiatule ba da esti chiar super nesimtit. Nu intelegi ba sa nu mai comentezi pe numele meu ? Eu sunt adevaratul comentator si fan skoda, iar skodele sunt cele mai fiabile si mai extraordinare masini. Comenteaza si tu pe un alt nume, ce e atat de greu sa intelegi ? Si in plus te rog sa ma injuri direct decat sa spui opusul a ceea ce am spus eu mai devreme. Chiar e atat de greu ? Iar eu am fost primul care si-a pus numele skoda ca comentator asa ca tu trebuie sa iti pui alt nume. Si nici macar nu pari fan skoda. Tu comentezi pe numele meu doar ca sa ma enervezi si sa creada lumea ca am luato razna si comentez ca si cum ar fi doi skoda intr-unul singur dar cu pareri opuse. Si in plus esti super nesimtit pentru ca comentezi pe numele meu cand tu ai vazut ca eu am comentat de dinainte cu numele asta iar ti-e nici nu iti place skoda dar vrei sa ma injuri pe mine.
    0 3
  • ionutgabi: Am problema la directie la peugeot 206 din 2007 Raspunde
  • Am reusit sa studiez direct,interior/exterior un Captur 2,un 2008 2 si un Kamiq,La interior mi-a placut Capturul Intens,are materiale fb,la exterior mi-a placut 2008 Allure si mai ales GTLINE/GT,iar Kamiq nu mi-a placut cu toate ca am avut trei skode Fabia Combi,pe ultima inca o detin-are tatablaria ca fita de tigara.Daca voi achizitiona o masina noua o sa aleg un 2008 cel putin cu echiparea Allure,m-am saturat de skode cu interioare unde bate vantul la picioare,cu climatizari automate neprietenoase,te saturi de 15 ani de aceasta marca,pana la urma.Totusi sa vedem ce mai apare si anul acesta ca noutati,mai ales ca se asteapta ca preturile la hibride sa scada la nivelul diesel-lor.Aici la hibride este marea golaneala din partea producatorilor,de la plug si electrice este normal sa depaseasca pretul celor clasice.Un alt cross-over ce imi place este kia xceed,l-am vazut direct si l-am urmarit pe youtube laudat de multi analisti care au avut ocazia sa-l testeze,preturile sunt de la 18 mii euri.Va doresc achizitionari de auto care vi se potrivesc dtpdv.
    0 0
  • An citit aici o controversa ce mi-a atras atentia si vreau sa specific ca motorul de 1l de la Ford a fost declarat de 6 ori cel mai bun in clasa motoarelor sub 1l,iar motorul de 1,2l de la Peugeot a fost declarat,cam tot de atatea ori,cel mai bun motor in clasa de la 1l la 1,2l,asa ca ambele sunt foarte bune,depinde ce putere iti doresti sa aiba si mai ales la consum/100km.
    1 0
  • @cobe

    Nu stiu de ce tie nu iti place Skoda Kamiq dar eu am vazut-o pe strada si am ramas cu gura cascata la ce frumoasa este. Exteriorul im place la nebunie mai ales cu farurile acelea lungi si inguste si interiorul cu spatiu foarte mult si finisaje foarte bune. Am si eu o Skoda Octavia 2 si sunt foarte incantat de ea.
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru