Primăria Capitalei a schimbat din nou proiectul intrării autostrăzii A3 în Bucureşti

de Sebastian Toma
Miercuri, 03.12.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Proiectul care va realiza intrarea autostrăzii A3 în Bucureşti a fost modificat pentru a doua oară de Primăria Capitalei. Autostrada va fi legată tot de strada Fabrica de Glucoză, dar vor fi operate modificări pentru a reduce exproprierile pe cât posibil.

Esential 4 ani au trecut de când a fost prezentată ideea legării autostrăzii A3 de strada Şoseaua Fabrica de Glucoză.
Proiectul de modificare a străzii Fabrica de Glucoză din Bucureşti, unde va intra autostrada A3 în Capitală, a fost modificat pentru a doua oară de Primăria Capitalei, titrează B365.ro. Din fericire, autorităţile nu vor să schimbe locul în care autostrada va intra în oraş, dar au modificat felul în care vor schimba strada Fabrica de Glucoză. Concret, proiectul prevedea construcţia unei parcări şi a unei noi artere locale, care ar fi acoperit traficul de pe străzile adiacente şi ar fi adus şi locuri de parcare suplimentare în zona respectivă. Exproprierile ar fi fost costisitoare în această variantă, aşa că Primarul General al Capitalei a solicitat o variantă mai simplă. Până la urmă, consiliul a propus doar lărgirea străzii Fabrica de Glucoză la două benzi pe sens pentru a acomoda traficul rutier crescut. Introducerea parcărilor în zonă şi construcţia unei artere suplimentare pentru a prelua traficul de pe străzile lăturalnice vor fi realizate ulterior.

Sorin Oprescu: "Voi finaliza trei proiecte mari de infrastructură rutieră în Bucureşti până în 2016"

Lărgirea străzii Şos.

Fabrica de Glucoză va avea loc pe o distanţă de 1.8 kilometri, iar segmentul va avea trotuare pe fiecare parte. Acestea din urmă vor avea o lăţime cuprinsă între 3.5 şi 4.5 metri, dintre care cel puţin un metru va fi de zonă verde înierbată. Locurile de parcare suplimentare din zonă şi artera care ar fi trebuit să preia traficul de pe străzile laterale vor fi introduse în Planul Urbanistic Zonal şi au rămas în proiectul pentru care Primăria Capitalei a derulat o licitaţie. Asta înseamnă că locurile de parcare şi artera suplimentară nu vor fi construite odată cu lărgirea străzii Şos. Fabrica de Glucoză, dar vor putea fi realizate ulterior, când Primăria va soluţiona reproprierile într-o manieră mai puţin costisitoare.

Centura Capitalei nu va fi modernizată mai devreme de 2018

Urmareste Automarket
Durata de realizare a lucrărilor este de 18 luni, iar proiectul pentru Supralărgirea Şos.
Fabrica de Glucoză ar costa între 16.5 şi 30 de milioane de euro.
Aceste date erau publicate în anunţul de licitaţie emis în luna februarie a anului curent de Primăria Capitalei. Lucrările nu vor putea fi derulate până când Consiliul General al Municipiului Bucureşti nu va aproba lista cu terenurile şi construcţiile care vor fi expropriate şi despăgubirile pe care le vor primi proprietarii acestora. Proiectul care prevede lărgirea Şos. Fabrica de Glucoză pentru realizarea intrării autostrăzii A3 în Bucureşti a fost prezentat în premieră în 2010, dar situaţia cu exproprierile nu s-a rezolvat de atunci şi până în prezent.

Via B365

Comentarii (4)

  • Claudiu
    Niste incapabili.
    11 0
  • Nesimtitii.
    Fura cat pot, dar nu fac nimic in schimb..
    10 0
  • Cristi C
    Anul asta, in primavara, am fost in prelungirea Ghencea cand a venit si Oprescu sa inaugureze lucrarile de reabilitare a portiunii pana in centura... lucrarile nu au inceput nici in ziua de azi, iar explicatia data este incredibila avand in vedere ca nu s-a miscat nici o lopata de pamant: s-au terminat banii!!!! Rusine!
    3 0
  • oprescu
    Oprescu asta numai de furat de ocupa.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru