Feedback

Primele imagini cu noua generație Volkswagen Golf de pe linia de producție: prezentarea oficială va avea loc în 24 octombrie

Publicat Marti, 15.10.2019
de Daniel Popescu
Comenteaza 57
Primele imagini cu noua generație Volkswagen Golf de pe linia de producție: prezentarea oficială va avea loc în 24 octombrie - Poza 1
Primele imagini cu noua generație Volkswagen Golf de pe linia de producție: prezentarea oficială va avea loc în 24 octombrie - Poza 2
Două imagini cu noua generație Volkswagen Golf de pe linia de producție au apărut pe o pagină de Facebook din Cehia a fanilor mărcii germane cu numai 9 zile înainte de prezentarea oficială.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua generație Volkswagen Golf va fi prezentată oficial în cursul zilei de 24 octombrie, iar în ultima perioadă germanii au mărit suspansul înaintea lansării cu o serie de informații despre noutățile pregătite.

Iată însă că primele imagini fără camuflaj cu hatchback-ul compact au apărut pe internet pe o pagină de Facebook din Cehia a fanilor mărcii.

Chiar dacă sunt de o calitate modestă, cele două fotografii arată practic o parte din designul partii frontale și din interiorul noii generații. Prezența unor stickere pe parbriz sugerează că ambele imagini au fost realizate pe linia de producție, mai ales că producția a debutat efectiv la uzina de la Wolsburg la începutul lunii octombrie.

Prima imagine sub camuflaj cu noul Golf 8 a fost publicată la sfârșitul lunii august, la câteva luni după o imagine cu interiorul "scapată" într-un document oficial și urmată la începutul lunii octombrie de două schițe.

De asemenea, se cunosc deja și o serie de detalii tehnice despre noul Golf 8, care va putea fi achiziționat în două versiuni plug-in hybrid. Cea mai performantă dintre ele va avea 245 CP și se va adresa celor care doresc un plug-in hybrid de performanță, în timp ce varianta de bază va avea 204 CP și va avea drept țintă clienții care doresc să adopte tehnologiile verzi. Totuși, doar versiunea mai puternică va fi comercializată sub numele Golf GTE.

De asemenea, știm deja că viitorul Golf 8 va avea funcții autonome extinse, va fi conectat în permanență la internet și va oferi sisteme de siguranță și conectivitate de referință pentru industria auto.

Via Facebook, Carscoops, Caradisiac


Comentarii (57)

  • n-am inteles de ce Automarket ataseaza poze din anii '80 cand este vorba de modele ce vor aparea in 2019
    29 40
  • @vianu
    :))

    Ptr ca e retro?!?
    18 31
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • super! una din cele mai vantude masini din istorie!
    28 19
  • Au renuntat la "plugin de performanta". Va ramane un good ol' GTI. :)
    4 6
  • Hunter
    Nu am inteles si nu inteleg de ce naiba au facut acele prelungiri ale farurilor....parca sunt niste ochi din aia fardati prost, cu dunga din aia trasa din coltul ochilor pana la urechi :) Zici ca ar fi o clona chinezeasca la ceva original, si totusi, sa nu fie chiar 100% copiata, i-ar fi facut ceva mici artifici de design....foarte prost de altfel.
    Daca acoperim in poza, acea prelungire a farurilor, putem spune ca e un Golf, si ar fi fost o evolutie tipica VW la acest model, adica oricine ar fi putut spune, ca da, este un Golf, cu acele mici modificari fata de generatia trecuta, cum de altfel a tot facut VW. Dar asa, jur ca e urata.
    Probabil multa lume o sa isi lipeasca pe acele prelungiri ale farurilor folie in culoarea caroseriei, sa dea macar o forma mai normala la acestea :)
    Sunt curios pe viu cum va arata masina. Pana in acest moment, doar din poze, nu mi se pare un design reusit.
    17 11
  • andrei
    mie imi place cum arata. ma asteptam la mai mult, dar banuiam ca nu vor fi mari modificari. interiorul insa nu ma da pe spate. cam straniu. imi place ca au integrat ambele ecrane dar din poza asta se vede straniu. dupa volan as zice ca e o echipare superioara, dar dupa restul nu prea. si dupa aripioara de la scaun pare o echipare superioara, nu trendline. mai sunt cateva zile.
    10 15
  • @andrei: si mie imi place. Singurul regret e ca nu e mai mare, asa cum spunea si Kiro. Dimensiunile sunt identice cu G7.
    10 11
  • Primul Golf - Retro !
    15 21
  • Noua generatie pe dracu,e un facelift amplu,cum se laudau cu passat-ul b7 ca e model nou cand era un b6 fardat.Interiorul e fix ala de la Polo de acum.PS Sa mai zica cineva de germani ca n-au simtul umorui dezvoltat,doar te uiti la fiabilitatea masinilor lor si razi pana cazi sub masa!
    19 24
  • Golf n-a avut niciodata un super design, este normal sa para un facelift, dar interiorul nu este fix ala de pe Polo, vei vedea la lansarea oficiala ca diferentele vor fi mari, inclusiv la calitate.
    Nici eu nu inteleg prelungirea farurilor, care imi aminteste de Bmw E60, dar acolo se potriveste cu botul masinii, aici nu este macar paralela cu linia capotei, poate va arata mai bine in realitate. Oricum se va vinde :).
    10 12
  • Mult sub concurenta...Nici nu zic nimic,n-are rost...
    24 30
  • @Tatraurs: nu stiu povesti ai tu, preluate de pe forumuri sau auzite de la tot felul de mecanici unsurosi cu atelier la coltul strazii. Eu vorbesc din experienta, dupa ce am avut si am folosit mai multe VW. La o utilizare adecvata, fara fortat si bruscat si rulat bezmetic pe drumuri rele, calitatea unui Golf de ex. e mult peste tot ce e pe piata in categoria sa de pret. Am avut Golf cu care am mers peste 100.000 de km fara sa fie nevoie sa-i schimb placutele de frana.

    Asadar, mai usor cu rasul fortzat, ca nu poti prosti decat pe cei care nu stiu despre ce e vorba in propozitie. Dar suntem multi care stim foarte bine ce vorbim.

    Am mai spus aici ca VW trebuia sa fie pedepsita exemplar pentru scandalul emisiilor, nu sunt "fanboy" si nu le tin partea orbeste. Dar Golf chiar e un produs reusit. Intotdeauna vor fi carcotasi pentru care strugurii sunt prea acri, dar adevarul ramane, si adevarul e ca Golful e cam peste orice de pe piata chiar si acum, dupa mai bine de 40 de ani de la lansare.

    Au avut probleme cu motoarele 1.2 TSI la un moment-dat, dar nivelul de calitate repet, e peste tot ce exista la ora asta in clasa compacta pe piata. Faptul ca e cea mai bine vanduta masina an de an in UE, cea mai competitiva si dificila piata auto de pe planeta, e cel mai bun argument. Si niciodata sutele de mii de clienti nu pot gresi cu totii.
    22 20
  • sirca maria: aveti skoda fabia si cu programul remat? la ce pret? Raspunde
  • In poze nu vad butoane pentru comenzile audio si cele de clima si nici o rotita langa cotiera cum are Bmw de exemplu, daca asa va fi in realitate nu va fi ok pentru Golf, model la care ergonoia era un exemplu.
    3 9
  • Sincer să fiu, din unghiul ăla. are față de mașină utilitară. Mai ales datorită capotei motorului care are deschiderea aia pe lateral.
    Ceva nu nu se pupă, nu știu ce.
    Farurile parcă s-au molipsit cu Bangle-ismul Seriei 5.
    Strange.
    3 5
  • @pmc "Am avut Golf cu care am mers peste 100.000 de km fara sa fie nevoie sa-i schimb placutele de frana.":))) A mers impinsa.Pe mine nici 10 000km nu ma tin placutele
    13 24
  • Exterior ok în liniile VW cam dure, cam nemţeşti, poate de aceea îmi plac ultimele ultimele Seat sunt mai vii, mai latine ok

    Dar interiorul... nu ştiu.... încă cu stickul ăla pe consola dintre şofer şi pasager !!!???

    Oare nu au învăţat nimic de la Lincoln Aviator, Navigator care au doar butoane D N P R pe consola principala verticală / bord lângă volan sau măcar Honda Insight sau Accord care le au pe consola transversală ca butoane P R N D ??

    Sau măcar de la ID3 care din acest punct de vedere este un mare salt înainte, neavând nici stick şi nici măcar butoanele P R N D !??

    Păcat, totuşi suntem mileniul 3 iar alţii deja sunt departe şi tu să mai produci maşini cu stick ca în 1900 toamna...

    Trist.
    7 15
  • @Tatraurs: bine-ar fi sa nu vorbim asa... la "ba pe-a ma-tii". Chiar nu faci nicio branza cu asemenea atitudine. Intamplator, pot sa demonstrez chestia cu placutele la peste 100.000 de km. De asemenea, timoneria schimbatorului dupa 100.000 de km e initr-o stare incredibila. Maneta schimbatorului intra in viteze fara ezitari, cu acel sunet abia perceptibil ca a intrat in viteza, fara cloncanituri, fara joc si vibratii aiurea.

    La un asemenea nivel de calitate, pretul un pic peste unele modele ale concurentei e complet justificat.

    Personal, cred ca au facut o alegere buna pastrand in proportie de 90% designul modelului precedent, chit ca acela e din 2012. La cifrele de vanzari pe care le au, ar fi fost prosti sa vina cu schimbari mari si sa riste o reactie negativa a clientilor. Numarul ENORM de mare de clienti convinsi de calitatile masinii asteia nu o sa fie deranjati de designul mai conservator nici de acum inainte, asa cum n-au fost deranjati nici pana acum. Daca te uiti la schitele despre designul masinii de-a lungul anilor, se vede o evolutie lina de la un model la altul, cu exceptia Golfului III, care a fost o abordare un pic mai curajoasa.

    S-ar parea ca in cele din urma, macar germanii au inteles strategia simpla si eficienta a americanilor: Never change the winning formula!
    9 10
  • Faza aia cu "cea mai vanduta, cea mai dorita....numar enorm de clienti" nu neaparat inseamna "cea mai buna"
    Plus la asta: faptul că te afli în UE nu inseamna ca e "cea mai competitiva si dificila piata".
    Nu toti consideră Golful bun indiferent de cate se vand bla bla. Asa că fraza aia a ta "e cam peste tot la pretul lui" e doar o părere ;)
    După logica ta ar trebui toti sa ne cumparam SUVuri. Pentru ca toti acuma si le cumpara, da?
    Mă pis pe ele si pe "parerea majoritatii". Se mai poate spune că lumea alege golf si d-alea sub efectu de turmă.
    Raspunde-mi la o intrebare: de ce as alege un Golf in loc de o Octavia? Eu la octavia văd doar plusuri fata de golf. Deci la golf văd doar minusuri. Nu văd sensu in golf atata vreme cat exista octavia. La fel cum nu văd rostul Passatului cabd exista Skoda Superb ;)
    PS: nu sunt fan VAG, si nu cred ca mi-as lua vreodată.
    13 10
  • andrei
    dar de unde ati gasit voi ca e la fel de mare masina? ca eu peste tot pe net am gasit ca mai mare ca g7. din poza e imposibil sa iti dai seama. cativa cm nu sunt detectabili.

    mama ce soferi pe aici, pe ala nu il tin decat 10k placutele.e clar ce sofer esti.
    14 3
  • Popescu Mateiescu
    @andrei


    Stai linistit ca este o versiune aproape de top cea din poze ( in afara de tapiterie piele + alcantara si alte cateva maruntaie ). Cu cea standard ( basic ) iti va fii rusine sa te asezi langa un Logan full options la semafor :))....Oricum nici versiunile medii nu vor fi departe de Dacia , adica pana in 150 cai sunt vreo 3 nivele de echipare care toate au bara pe puntea spate in loc de independenta. Preturile ? Cu siguranta umflate cu pompa exact cum ne-a obisnuit bișnițăreala VAG, adica...pret mare pe calitate ZERO .....Germania Rulszeeeee.
    12 13
  • andrei
    @@pmc: cand o sa mergi si cu golfi si cu octavia, la volan o sa intelegi difefrnta si de ce exista ambele. tinuta de drum e vizibil mai buna la golf, ca si calitatea interioara. preturile de pornire sunt apropiate, dar cand pui dotari, aceleasi dotari sunt mai scumpe la golf. dar au ambele sens sa fie pe piata. nu cara toti porcul ca sa ia octavia. dupa cum unii tin la calitate, ca aici passat ofera mai multa ca superb. evident, la pret mai mare. pe logica ta, nici marcile premium nu isi justifica existenta. ca poti lua oricand golf in loc de a3. cu toate astea se vand si unele si celelalte.
    12 5
  • andrei
    @popescu: stau foarte linistit, dar mi-ar placea daca nu ai mai dezinforma in halul asta. alea cu punte fixa la g7 (la g6 nici nu exista) sunt cele pana in 120 de cai, nicidecum 150 cum mincinos afirmi. nu cred ca nu stiai, a fost ditai tamtamul (urat din partea VW, corect, dar sa nu mintim). calitate zero? looooooooool. deci toate milioanele de cumparatori cumpara calitate zero. mda, tocmai ce ai dat cu oistea-n gard. poate vrei sa zici ca raportul pret calitate nu e suficient de mare, dar asta e cu totul altceva,

    am avut logan de servici varianta de top, nu sta langa golf nici cand e golful chel si vai mama lui. langa variantele de top nicio sansa. ca sa nu mai zicem ca acel logan de 5000 euro nu exista. un logan decent e 11k minim. a crescut calitatea dar si pretul....
    poti sa iti iei, eu cu barca nu ma plimb pe sosea. ca asa e suspensia, zici ca e barca pe valuri.
    in concluzie, un alt hater. tu chiar crezi ca se uita cineva la prostiile tale, cand spui numai minciuni, si te si crede? looool
    9 12
  • Damaris1995: Sa dau bara jos sau nu? Raspunde
  • @Andrei
    Nu e cine stie ce diferența la tinuta de drum intre un golf si o octavia. Calitatea interiorului e foarte apropiată, in schimb octavia cu aceleasi dotări e mai ieftina si mult mai spatioasa. 500+ litri portbagaj vs vreo 380 pe golf...nu văd sens in golf ))
    7 11
  • @Andrei
    Superb mi se pare cu un interior mai premium decat B8 )))) Chiar nu văd logica in existenta B8-ului.
    Da, A3 la fel nu-si are sensul atata vreme cat nu e un RS3.
    2 16
  • Anonim
    Citind comentariile pentru foarte multi strugurii sunt acrii ! Cine are bani si cumpara un Golf nou nu cred ca are mari probleme de fiabilitate in 100 de mii de km plus esti acoperit de garantie 4 ani . Dar daca te raportezi la marea masa care cumpara WV la mana a adoua sigur ca sunt probleme ca doar masinile cu 180 de mii de km vandute au de fapt 280-300 de mii de km in proportie de peste 60 % . Cat despre cum arata Golful este o chestiune subiectiva fiecare apreciaza intr-un anumit fel . Dar pentru WV vanzarile conteaza si alea sunt bune mai ales la Golf .
    27 10
  • @Anonim
    Deci tu-l vei astepta pana peste vreo 3-4 ani sa-l cumperi second la 300 de mii,convins fiind ca va fi ok.
    3 20
  • sper ca are si senzor de vigilenta, ca la plictiseala aia...
    12 19
  • G7+I20
    Nu va mai agitati asa mult.
    A fost, este si va ramane cel mai bun.
    Sunt posesor de golf 7 dar si de i20, care la doar 5000 km are probleme( ambreiaj defect, clima care efectiv pute si altele).
    25 12
  • andrei
    @Andrei: eu zic ca te inseli referitor la vanzari, iar dovada imbatabila sta in faptul ca atat passat cat si octavia se vand bine. deci vw momentan nu isi canibalizeaza vanzarile. iar aia cu tinuta de drum e in ochii soferului, mie mi se pare sensibil mai bun golful ca tinuta de drum, dar e o chestie de apreciere personala, nu ma dau pe circuite deci oricum nu scot din masina tot ce poate ea.
    6 3
  • Golful este un brand in sine, va fi un best seller, chestiunile de aspect sunt detalii nesemnificative, in Europa este cel mai vandut model de multi ani, indiferent de concurenta.
    25 5
  • darla's creams
    Nu toata lumea stie sa conduca bine si e normal sa fie asa. Fiecare are diferite inzestrari, poate tu ai alte calitati.

    Ia-ti totusi niste cursuri la o scoala de pilotaj. Nu sunt ieftine, dar garantat iti recuperezi banii in timp, din placutele de frana.
    13 3
  • darla's creams
    @Tatraurs, desigur
    5 0
  • Lefterciprian: Am un Ford focus 2008dimineata când am pornit mi sa aprins in computerul... Raspunde
  • @darla te scremi ,desigur,de cursuri de pilotaj am nevoie ca sa ma tina placutele peste 100 000km+ sau crezi canmerg cu frana de mana trasa?
    6 8
  • @Andrei
    Nu sunt de acord la partea cu vanzarile. Faptul ca se vinde bine nu NEAPARAT inseamna ca e un produs bun. ;)

    Mult depinde de marketing aș zice eu. Ti-am spus, dacă toti acum cumpara SUVuri, oare e o dovadă ca SUVurile sunt the best? Noo, nici vorbă. Ăsta e efectul de turmă.
    Toyota Corolla e cea mai vanduta masina in lume, oare ar trebui sa imi iau Corolla BAZANDU-MĂ pe acest fapt? Evident că nu.
    10 3
  • detectorul de minciuni
    tatraRUS esti penibil. 10000km?!?! Incearca sa minti mai intelligent.
    7 4
  • andrei
    @@Andrei: hai ma ca bati campii deja. nu cumpara nimeni masini si le tine cu anii doar pe baza de marketing. o cumperi si o dai inapoi daca esti nemultumit. faptul ca se vinde bine inseamna OBLIGATORIU CA E SI BUN! da, e si marketing acolo, nu neg. dar nu sustine ca daca se vinde bine nu implica si ca e bun. o implica clar.

    iar tu compari 2 situatii total diferite: cum se vinde un tip de masina al oricarui producator, si cum se vinde un anumit model al unui anume producator. ce logica e asta?
    faptul ca suv-urile se vand bine nu inseamna ca sunt the best, dar arata ca sunt SI bune.

    corolla nu se vinde bine ca e proasta. in niciun caz. ca nu iti place tie cel mai mult e irelevant, nu discutam cat iti place tie sau mie. dar nu poti spune ca daca se vinde bine nu implica ca e si buna. poate nu e cea mai buna, ok, dar buna e.
    4 7
  • Popescu Mateiescu
    @andrei


    Amice, probabil nu esti informat foarte bine. S-a speculat de atatea ori nu doar pe websiteuri si in reviewuri auto din RO ci si din strainatate , faptul ca la VAG motorizarile pana in 150 CP ofera bara pe puntea spate, adica oșie de căruță ( de asta am specificat ca nu-i foarte departe de Logan la calitate ) . Cand spunem calitate facem referire la un ansamblu/subansamblu tehnic superior nu ? Adica "dedesubtul" masinii trebuie sa se ridice si el la asteptarile de calitate. Atata timp cat tu imi oferi o arhitectura low cost pe dedesubt inseamna ca nu esti cu nimic mai departe de Dacia ...Capisci ? Iar ca lucrurile sa fie mult mai nesimtite, un Golf cu arhitectura precum Dacia Logan se vinde la un pret triplu .


    PS: Nu stiu cine a dat cu oiște-an gard, cred ca tu.... Eu cel putin nu am comparat mere cu pere ( Logan chel de 5 mii vs Golf chel ) doar am facut o precizare al faptului ca la un pret ft nesimtit cu un Golf de baza ti-e rusine sa te asezi langa un Logan full mult mai ieftin :)) . Hai PA bă !
    7 10
  • @Andrei
    Textul tău in proportie de 70% e apă chioară. Unde am spus eu ca "Golful este o masina proastă" ? Arata-mi.

    "Corolla nu se vinde bine ca e proasta" .... e o noutate pentru tine ca e cea mai vanduta mașina în lume? Cum așa? Se vinde de 1000 ori mai bine decat Golf si e proasta? Pai te contrazici.

    Majoritatea oamenilor nu sunt fani auto. Isi cumpără masina in functie de cum îi pare lui un model, fara prea mult sa se informeze... Iar așa cum turmele de oameni nu se prea informeaza, consider că nu fac cea mai bună alegere.
    N-am spus că Golf e rău. Dar am zis că nu e un motiv sa o cumperi că "o cumpara toata lumea" pentru ca "toata lumea" e o turmă slab informata ;)
    Golful nu e rău, dar sunt modele mai bune ;) in timp ce tu tii una si buna ca "e peste tot ce e in clasa sa" )))
    Iar eu zic ca nu, nu e peste toti in clasa sa. Sunt modele mai bune ;)
    5 6
  • Spasiba gospodin detectorul de minuni pt apelativul adresat mie,acum te rog sa te dai de pe a doua banda si sa mergi cu 50 km la ore cu cat esti obisnuit,asa o sa te tina placutele o viata.
    5 13
  • Popescu Mateiescu
    @Tatraurs

    Te salut respectuos amice! Citesc de ceva vreme comentariile tale si tind sa cred ca esti unul din oamenii cu un gram de cultura automobilistica .Insa din pacate nu ai sanse cu pleava , sunt prea multi si te doboara cu "experienta" lor . Sfatul meu : mai bine tragi apa cand auzi ce baloane spun pe aici unii :))
    6 15
  • @Mateiescu - nu pot sa cred cum se contrazic oameni care nu au treaba cu oameni care au produsul acasa. Da-ne un articole unde se arata ca la 150cp gasesti punte rigida. Termina cu prostiile.

    Eu am avut G7 si am acum G7 facelift si confirm ca de la 120/130cp nu mai exista puntea fixa.

    Legat de calitate iar vorbim tampenii. Depinde de fiecare cum o vede si depinde si la ce anume ne referim. Daca punem un seria 3 langa Focus, veti vedea ca plasticele de pe 3 sunt pe alocuri chiar mai proaste. Dar asta inseamna ca masina e mai proasta? Nici pomeneala pentru ca are alte suspensii, alte posibilitati la dotari, alta directie, alte motoare si marca. Degeaba e Skoda la fel la condus si la pipait daca masinile se vand si pe brand.

    Asta ca nu mai zic ca nu sunt la fel dar trebuie sa te uiti atent la toate detaliile nu doar la unele. Dar cel mai important este ca sunt masini cu volume diferite. Nu are cum sa se conduca la fel o Skoda ca un Gold. Nu are cum! Stop! Fizic este imposibil.

    Eu unul sunt tentat sa fac o nebunie si sa trec la G8 dar nu cred ca trec de sotie :))
    11 1
  • Adica de la 120 in sus, excluzand 120, ca sa nu insisti. Deci de la 150 gen. Mkey?
    7 2
  • Ioan: Cât costă un Volkswagen CC? Raspunde
  • Este clar că orice maşină fanion (care de obicei are cele mai mari vânzări şi deci aduce cel mai mare profit) are parte de o atenţie deosebită din partea tuturor producătorilor

    VW inclus.


    Este clar că VW Golf este o maşină excelentă pentru preţul ei.
    Că vrem să aibe din categoria lux la acelaşi preţ, mi se pare exagerat.

    Singurul, dar singurul motiv contra Golf eu îl am cu.... ok poate încă să nu fie hibridă (deşi în mileniul 3 este cam ciudat să stai în trafic în oraş la semafor cu dieselul gălăgios mergând...)
    dar să nu găsești o soluţie la a scoate stickul şi să ai consola redesenată pentru confort şi utilitate... e cam ca la 1900 toamna..

    Ditamai maşina fanion, tehnologii, face lifturi, leduri led şi stăm cu sticku ăla în mijloc ca o .....

    Păi.
    9 4
  • @Edikkk - unde zici ca e? Nu prea bat bine in poza asta.
    Acum ca navigatia e mai sus, nu stiu, dar cred ca mai ok.

    Eu am o buba doar cu butoanele pentru volum si climatizare. Tare cred ca vor lipsi si mi se pare o prostie de dragul modernismului. Dar na, cine sunt eu sa ma opun. Trec pe Porsche ca astia le au in continuare :))
    16 1
  • darla's creams
    Am schimbat placutele la 90k km, ca asa am vrut eu, desi mai tineau niste mii bune de km. Lui @PMC ii dau crezare ca a trecut de 100k.

    Tie @Tatraurs scoala de pilotaj iti trebuie sa te invete sa conduci defensiv. Asta nu inseamna lent, ci inseamna sofat cu stil, cu medii de viteza peste medie, obtinute in conditii de siguranta, daca stii ce zic (banuiesc ca nu).

    Condusul agresiv pe care il practici, in care esti nevoit sa te sprijini constant in pedala de frana, nu te face mai rapid, dimpotriva. La o tura de circuit in conditii identice te fac fara emotii. Si asta fara sa imi omor masina, ci doar sa o exploatez corect la potential.
    11 3
  • @ Darla's Ma scuzati,domnule Juan Manuel Fangio,n-am stiut ca aveti cont pe automarket.Va fac presiunea,va curat parbrizul?
    5 10
  • Am si io una dasta exact ca in poza, doar ca pe bej, adusa recent din jermania unde era condusa de o babutza (cand era condusa, ca mai mult a stat in garaj), dar a mea n-are stick intre... exact ca o.... ca am ramas cu el in mana acu o saptamana la semafor....

    Si e hibrida a mea... merge cu de-toate mai ceva ca o shaorma....

    Mda....

    Deci a mea nu e ca la 1900 toamna...

    Bine?

    Si ma tin placutele neschimbate (mi-au zis ca placutele se schimba la inmatriculare), nici uleiu nu il schimb ...ca e pe lantz (asa mi-au aduso, trasa de lantz)

    Mda...

    Si merge si in modu R (dupa a 4a ii dau R- RAKETA), nu se tine nimeni dupa mine..

    Si toti zic de rau de ea, saracuta...

    Trist...
    13 9
  • Aaaa,,, era sa uit:

    JOS POLUTIA! HUOOOO!!! LA PUSCHERIE!!!

    Pai...


    PS: si o cheama DALARA SCREAMS - p-a mea...
    11 7
  • Popescu Mateiescu
    Bai @calinguro, eu bag de seama ca ti-a afectat si ultimul neuron carnatii Flocivagin. Care cuvant din "până in 150 cai" nu l-ai inteles? Ai nevoie de dex sa vezi ce inseamna "până" ? Repet asa mai pt prosti : motorizarile cu punte rigida pana in 150 cp ( cele turbo benzina de dupa 2012) sunt : TSI 86-90-105-110-115-125-140 CP . De aici in sus flocivagin "progreseaza" si pune suspensie independenta pe spate ....dar oare ce suspensie independenta pune ? Pai simplu : una cu bascula ca doar e mai ieftin ca una multi-link cu mai multe brate :))) .....Germania rulszeeee.
    5 20
  • Cu ocazia limbajului tau colorat imi dau seama ca m-am prins in hora si am scris prostii.
    Dar asta nu te scuza pe tine. La 122 de cai aveam suspensie independenta pe spate. Asa cum am acum la 130.

    Mai curios e altceva? De ce esti tu asa indarjit? Ai fost fortat de cineva sa cumperi un Golf in locului unui i30 si ti-au vomat pasagerii din spate in drum spre gratarul de pe strandul Mogosoaia pentru ca nu ai avut suspensie independenta?

    Sau ti-ai fi dorit atat de mult un Golf de 122 dar ti-ai permis doar un TDI de 85 de cai si acum te razbuni pe colegii de forum?

    Sau lucra bunicul la VW cand au bombardat aliatii si a murit pe acolo fara sa primesti compensatii?

    De unde aceasta exprimare sub-urbana? Ce nu merge bine in viata ta? Cine nu iti acorda atentie?
    20 2
  • ma scuzati ca ma introductez in discutie

    citeam mai sus ca timoneria merge meserie la 100.000km. Asa si? A mea are deja 130.000km si folosesc doua degetele pentru mutat batu'ala.

    iar faptul ca nu s-au schimbat placutele decat foarte tarziu nu e relevant, asta depinde de tipul de condus dar si de furnizorul de piese. Personal am schimbat placutele la 70.000km, dar tinand cont ca masina din dotare are frana de motor 0 (ZERO) sunt mai mult decat multumit. Ca idee sunt intr-a 4 a, bag a 2 a si masina parca...accelereaza. Senzatia e atat de ciudata ca devine horror. Placerea de a cobora pe viraje a disparut de multa vreme.

    si a costat 13.500eu noua
    5 2
  • Andrei
    Foarte multa ura pe-aici, ceea ce confirma ca masina asta e foarte buna. De altfel, e o vorba, ca atunci cand cineva nu are argumente incearca sa te discrediteze, sa te atace.
    Golf-ul este cea mai buna compacta (fara zona premium) indiferent ce spun racer-ii. Pretul e un bun indiciu de pozitionare in piata. Nu degeaba clasa compacta este denumita clasa Golf.
    17 10
  • Este denumita clasa Golf de tarani (nu cei cu meseria respectiva, fata de care am tot respectul). Golful a fost etalon acum ceva ani, de cel putin 7-8 ani este o anonima in clasa compacta.
    5 13
  • @vianu
    La Fiesta? (ca Focus la banii aia mai greu, iar de Prius nu poate fi vorba)
    2 1
  • Don Corleone
    Ouupssss... a scapat iar ursu din cusca, sa vina repede hingherii.

    Beeetooon!!! De fapt CIMENT!!!
    9 2
  • Focus cu rasnita de 1L
    10 2
  • @Andrei
    Nu. Cu alte cuvinte, e doar părerea ta că Golful e the best. Nu toata lumea e de acord cu tine.

    Cat despre noul Golf.....a ramas plictisitor ca orice Golf, mai nou e si urat
    13 14

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru