Schițe oficiale cu noul VW Golf: premieră mondială în 24 octombrie, la Wolfsburg

de Paul Cosma
Joi, 10.10.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a publicat câteva schițe oficiale cu viitorul Golf, ajuns la a opta generație. Noul VW Golf va fi prezentat în premieră mondială pe 24 octombrie, la Wolfsburg.

Volkswagen va prezenta în luna octombrie a opta generație a celui mai vândut model din Europa. Mai exact, în două săptămâni vom face cunoștință cu noul Volswagen Golf.

Până la acel moment, nemții au publicat acum câteva schițe oficiale cu viitorul model, a cărui premieră mondială este programată la Wolfsburg, în data de 24 octombrie.

VW anunță că noul Golf va fi disponibil pe primele piețe începând cu luna decembrie a acestui an.

Noul Golf 8 va putea fi achiziționat în două versiuni plug-in hybrid. Cea mai performantă dintre ele va avea 245 CP și se va adresa celor care doresc un plug-in hybrid de performanță, în timp ce varianta de bază va avea 204 CP și va avea drept țintă clienții care doresc să adopte tehnologiile verzi. Totuși, doar versiunea mai puternică va fi comercializată sub numele Golf GTE.

Anterior, Volkswagen a publicat o primă imagine sub camuflaj cu noul Golf 8 din timpul unor teste, după ce în luna mai a apărut prima imagine cu interiorul lui Golf 8 într-un document PDF publicat pe site-ul său oficial.

Astfel, știm deja că Golf 8 va beneficia de un design modern cu un ecran touch poziționat central care va fi integrat în panoul de instrumente.

De asemenea, știm deja că viitorul Golf 8 va avea funcții autonome extinse, va fi conectat în permanență la internet și va oferi sisteme de siguranță și conectivitate de referință pentru industria auto.

Via VW

Comentarii (14)

  • cel mai tare model compact !!!!!!!!
    97 35
  • Ce-oi vedea tare la el ca nici tabla nu mai e ce a fost la Golf 1.
    20 99
  • Wow, atât de modern...-- văd că nici clanţe la uşi n-are. :-)
    Acu dincolo de glume, designerii hiperbolizează mai toate proporţiile (lăţimea maşinii, dar mai ales jantele), aşa că realitatea va fi uşor... foarte diferită.

    Oricum ştim deja cu precizie cum va arăta Mk8 din multiplele imagini cu maşini de test necamuflate şi doar desenul cu interiorul poate aduce oareşce date-n plus.
    Personal, îmi place "geometria" mega-tabletei VW, chiar dacă nu-s fanul hiper-digitalizării şi nici al comenzilor concentrate-n ecran(e).
    Dreptunghiul din A-Klasse e mult mai naşparliu -- părere aparent subiectivă, dar pot aduce şi unele argumente universal-valabile... de la DaVinci încoace.

    Nu-mi place în schimb volanul de T-Cross. OK, e de-nţeles că fac economii după amenzile de +30 miliarde, dar e prea mult la un model de o asemenea importanţă.
    În rest, mai am o singură curiozitate, şi anume dacă va rămâne realmente... compact (a nu se uita că, la 4,26 m, G7 e mai scurt cu 20 cm comparativ cu Mazda-3, cu 16 decât A-Klasse ori cu 12 ca Focus.)
    25 1
  • Din pozele cu modelul necamuflat nu-mi dau seama, dar ar fi misto intr-adevar sa fie mai mare cu macar 10 - 15 cm. Si spatiul ar fi mai bine sa fie la interior decat la bagaje.

    Eu abia astept sa apara sa-l vedem odata mai ales la interior.
    9 7
  • andrei
    nici gand sa fie asa agresiv. mi-ar fi placut, dar nu e cazul, insa sa vedem interiorul. din ce am gasit pe net se pare ca va fi mai lung si mai incapator. portbagajul cica s-ar duce pe la 450l, ceea ce e serios in plus. si va si flush cu bancheta rabatata ca sa ai o suprafata perfect plata pt incarcare. nu stiu cu toate butoanele alea digitale sau tactile daca e asa mare scofala.
    8 3
  • Calingura
    Eu ma tem doar de controlul climatizarii si al sonorizarii. Au reusit oare sa le faca la fel de usor si de rapid de utilizat?
    7 4
  • @PMC: Sincer, nu văd de ce l-ar mai lungi -- deși nu-s *targetat* pe Golf din cauze de spațiu limitat pt garare, îi apreciez raportul-record gabarit / spațiu interior
    (btw, Mk7 e mai spațios și decât noul Focus la nivelul umerilor cu 3,5/1,0 cm față/spate, deși e mai îngust cu 2,5 cm.)

    OK, Focus îl depășește cu puțin la *Normsitzraum* (spațiu picioare spate cu scaunele-față într-o poziție standard), da-i mult mai lung -- și ca ampatament.
    Plus că VW are portbagaj mai mare (380 l oficiali, dar și 305 l real măsurați de ADAC, valoare bună vs. cei 260 l reali pt. Focus) -- de Mazda-3 nici nu mai aduc vorba... :-)

    Eu aș paria deci că G8 nu va sări de 4,30 m, dar mai știi...?!
    Pe un Biturbo 2.0 TDI de 240 CP n-aș paria totuși. :-P
    18 0
  • Andrei
    Spatiul interior nu e o problema in Golf 7.5, ca atare cred ca vor fi modificari doar la nivelul portbagajului. Golf e foarte eficient la nivel de spatiu vis-a-vis de dimensiunile exterioare, asta e una din chestiile destepte ale masinii. Probabil va fi mult mai scump si posibil sa apara reduceri de costuri, punte spate rigida, materiale samd.
    8 2
  • Parere
    Pai exista punte spate rigida la modelul actual, ce reduceri de costuri mai mari vrei? Volanul este oribil, si cred ca (in premiera pentru Golf) o sa vedem mai mult plastic de slaba calitate. De la Golf 6 tot fac reduceri de costuri, acolo aveai multilink, fetele de usi din plastic moale si in spate, masina era vopsita in culoarea aleasa si in spatiile mai putin vizibile etc. ceea ce la G7 si 7.5 s-au "pierdut".
    6 3
  • andrei
    eu zic sa te sui intr-o octavia in spate. dupa aia vorbim de spatiu interior. ok? da, e mai lunga octavia. dar e si in aceeasi clasa si e mai ieftina. spatiul interior e un criteriu important in alegerea unei masini.
    eu din toate info de pe net gasesc ca sigur-sigur va fi ceva mai lung noul golf si cu ampatamentul mai mare.
    4 6
  • @andrei

    E o diferenta de pret foarte mica intre Octavia si Golf, cel putin in Romania. M-am mirat si eu cand le-am configurat. In rest ai dreptate, spatiul din Octavia este urias. Ce iti pot spune este ca dupa 150000 km parcursi la volanul lui Golf, la 1,86 m ai mei, nu mi-a trecut nici o clipa gandul ca as avea nevoie de mai mult spatiu. Pana la urma e chestie de gust, nu dai gres nici cu VW nici cu Skoda.
    3 2
  • Andrei
    Am 1.88 si incap perfect in Golf, iar in spate incape inca un adult, ca atare spatiul interior nu a fost si nu este o problema. Ca Octavia are spatiu mai mare pe bancheta si portbagaj este adevarat, insa masina e mult mai lunga si mai putin practica in mediul urban. Am avut 6 luni o Octavia 2 FL 1.6Tdi si nu mi-a placut cum se conduce, avea ampatamentul scurt pentru cat de lunga e masina, la drum lung caroseria avea miscari ample si pasagerilor li se poate face rau, frane slabe. Masina era usoara pentru cat de mare e, asta a dus la consumuri foarte bune, dar nu statea pe drum cum trebuie, motorul 1.6TDI era slab, cutia foarte lunga. Golful e masina superioara la toate capitolele, mai putin portbagaj si spatiu bancheta.
    9 1
  • @Andrei

    Aceleasi impresii le am si eu. Cu mentiunea ca eu am condus Octavia 2FL 2.0 TDI si obtineam lejer consumuri de 3,9 - 4,4 l/100 km, Masina era ciudata la condus si manevrat.

    La Octavia 3 insa diferentele sunt foarte mici, suspensie, viraje, antifonare, etc.
    4 1
  • andrei
    eu nu am zis nimic cum ca se conduce octavia mai bine, golful se conduce mai bine, eu ziceam ca spatiul interior conteaza, iar pt cei cu familii conteaza mult spatiul din spate decat ca se conduce golful mai bine. e mai bine gandit golful si mai calitativ. de aia si astept g8. :)
    6 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru