Primul teaser pentru Volkswagen Golf GTD: germanii promit "unul dintre cele mai curate motoare cu combustie internă din lume"

de Daniel Popescu, Foto: Volkswagen
Luni, 17.02.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a publicat un teaser cu noul Golf GTD, despre care afirmă că va utiliza "unul dintre cele mai curate motoare cu combustie internă din lume".

Salonul Auto de la Geneva va găzdui în luna martie o actualizare a versiunilor de performanță pentru noua generație Golf, care a fost prezentată oficial spre sfârșitul anului trecut.

În avanpremiera evenimentului, constructorul german a publicat un teaser cu partea frontală a noului Volkswagen Golf GTD și oferă câteva amănunte despre caracteristicile sale.

Astfel, Volkswagen menționează că versiunea diesel de performanță va avea "cel mai puternic și cel mai curat motor TDI instalat vreodată pe un Golf". În plus, germanii promit că motorul diesel TDI "este unul dintre cele mai curate motoare cu combustie internă din lume".

Volkswagen își justifică aceste aprecieri prin faptul că noul Golf GTD beneficiază de un nou sistem cu introducerea sub mașină a unui al doilea catalizator cu reducere catalitică selectivă, care este montat în serie cu primul catalizator.

Noul sistem a fost detaliat de Volkswagen în vara anului trecut și permite o temperatură a gazelor de eșapament cu până la 100 de grade mai scăzută.

Tratamentul AdBlue este injectat în ambele catalizatoare, iar avantajul este reprezentat de faptul că în cazul celui de-al doilea catalizator fereastra de acțiune a tratamentului AdBlue este mai mare, ca urmare a temperaturilor mai scăzute.

Volkswagen susține că, prin utilizarea noii tehnologii, emisiile de oxid de azot ale unui motor diesel scad cu până la 80% comparativ cu unitățile diesel echipate cu un singur catalizator.

Prezentarea oficială a noului Golf GTD va avea loc în 3 martie cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, acolo unde Volkswagen va prezenta și mult mai populara versiune de performanță GTI cu motor pe benzină.

Potrivit unor informații neoficiale, versiunea GTD va fi echipată cu un motor diesel de 2.0 litri și sistem mild-hybrid la 48V capabil să ofere peste 190 CP, în timp ce noul Golf GTI va avea un motor de 2.0 litri și 235 de cai putere acompaniat de un sistem mild-hybrid la 48 volți.

Via Volkswagen

Comentarii (13)

  • fan skoda
    WOW ! Bravo VW ! Motoarele TDI sunt cele mai bune diseluri de pe piata. Iar TSI cel mai bun motor pe benzina.
    11 47
  • fan skoda
    ca sa nu existe confuzie, spuneam ca motoarele TDI sunt cele mai bune motoare diesel pentru dus la casat.
    Motoarele TSI sunt si ele de exceptie,asa frumos se lumineaza bordul masinii de la ele...unde mai gasesti asa ceva. De aia si spuneam ca atat skoda cat si vw au cele mai frumoase interioare.
    17 32
  • Edikkk
    Bla bla bla...

    În state înafara de Audi e-tron, restul modelelor se prăbuşesc în vânzări
    8 17
  • mircea badea
    de ce nu au pus de la inceput si pe toate masinile? cat de usor sunt de anulat astea? cati km tin?
    5 4
  • Niggapls
    Avem nevoie si de un al 3-lea catalizator. Abia atunci o sa fie bine si nu vor mai muri copiii de foame in Africa.
    2 0
  • Excelent! Eu cred ca o sa fie mai mult de 190 CP, pentru ca daca e cel mai puternic Diesel montat vreodata pe un Golf, aia inseamna ca va avea mai mult. 190 a fost deja pe GTD.

    In rest, bine-nteles, ca de obicei:

    Zi de zi, DIESEL deasupra tuturor. :)
    10 8
  • Edikkk
    :)))) diesel deasupra tuturor

    Mda, în curând vor fi produse eoliene care vor avea o capacitate online de peste 65% şi vor bate producerea curentului pe gazul metan care sunt la 45%

    Iar ca preţuri ale curentului produs cu noile eoliene până în 2025 , vor mătura pe jos cu orice altă concurenţă.


    https://youtu.be/ZwN3tsa72lY

    Capacităţile hidro, nuclear vor rămâne, dar restul vor fi închise pur şi simplu, în ţările care au destulă zonă de coastă marină să instaleze parcurile eoliene off shore.

    Deja UK, Islanda, Norvegia, Danemarca nu vor mai produce deloc curent din hidrocarburi în viitor.

    Lista va fi completată de toate celelalte ţări europene şi chiar şi SUA în statele SUA de pe coasta de Vest şi coasta de Est.

    Aşa că nu ştiu ce diesel visezi.

    Solar va rămâne, dar doar pentru rezidenţial care va continua dezvoltarea până când nu se vor mai putea construi, vinde case, fără să ai şi panouri solare instalate.
    6 16
  • Mos Craciun
    Mai Edy kkk, ffk !
    Din petrol nu se face doar energie . Ai auzit tu de supozitoare sau prezervative facute din eoliene ? Dar cauciucurile ? Dar izolatorii electrici de la masinile electrice, case , Uzine , et , cum ii faci din soare si eoliene ?
    Dar solventii si vopselelel se fac tot de la vint ? Dar fibrele sinytetice se fac din solare ?Dar lubreficantii industriali s e fac de la vint ?
    Masele plastice se fac tot de la vint ?
    Avioanele merg cu vint in motoare ?
    Daca nu te pricepi, taci taica ! Ca tacerea e de aur !
    13 3
  • Edikkk
    Meai moş crăciun pune mâna pe biblie... pe carte, pardon

    Tot ce ai enumerat înafară de
    transportul aerian
    industria plasticului (în special de uz zilnic)
    cauciucuri
    este benefic şi nu poluează (foarte puţin)

    Plasticul de uz zilnic începe să fie interzis peste tot în lume
    Transportul aerian o să aibă soluţii de schimbare 100% eco, dar aici sunt Arabia Saudită şi UAE care au cea mai mare influenţă în a transforma din producătoare de kerosen în hidrogen prin electroliză cu energie produsă doar de panouri solare şi eoliene !! Cele două ţări sunt cheia transformării transportului aerian.

    Elon Musk a spus clar că nu se va bagă pe transportul aerian pentru că deja "has too many on his plate".

    Iar la cauciucuri, va fi o soluţie pe bază de... SILICIU.. care vor face cauciucurile nu doar nepoluante dar şi reciclabile (în sensul de a le topi şi face iar cauciucul)

    Dar este prea devreme.

    Restul sunt absolut nesemnificative ca şi polyare, şi pot fi produse în continuare.
    Plus că Audi dar şi armata americană au demonstrat că pot produce kerosen sau motorină doar din carbonul din atmosferă plus apă şi ceva energie binenţeles (la armata americană era cea nucleară, de pe portavion).
    5 12
  • Rudolf D.
    Eolienele si panourile solare sunt asa de eficiente ca e nevoie peste tot sa fie implementate cu subventii de la stat si de la consumatorul final, ultimul pe lantul trofic, fraierul de serviciu. Altfel nu s-ar baga nimeni la asa ceva. Mai pune si tu mana si citeste (macar factura de la electrica) si lasa aberatiile cu cai verzi pe pereti.
    8 4
  • @Edica si altii ca el: eolienele si panourile sunt o tehnologie proasta si scumpa, falimentara daca ne gandim ca nu isi scot niciodata investitiile si costurile de mententant.

    Nu, nu precizez asta pentru Edica (pentru el orice efort e futil oricum...), ci pentru alti oameni de buna-credinta care ar putea fi indusi in eroare de balarii ca si cele ale electrificatului nostru comentator. :)

    In rest, ramane cum am stabilit: Zi de zi, DIesel, deasupra tuturor. :)
    4 1
  • Edikkk
    Şi BMW cere subvenţii de la statul rus, deşi nu prea au motive

    Eolienele în schimb au dreptul să ceară pentru că INDUSTRIA PETROLULUI NU PLĂTEŞTE NIMIC PENTRU OXIGENUL care îl mănâncă pe bandă rulantă !!!


    Uite, de exemplu


    https://youtu.be/JY1Fymr9lHQ


    @PMC aveam pretenţii de la dvs, ok diesel dar poate nu întelegeţi, în SUA îţi pune TESLA GRATUIT panourile şi după ce se plătesc singure, ți le lasă în proprietate!!

    Înainte se amortizau în 10-20 de ani, dar mai nou în 7-8 ani, iar în unele zone din SUA - San Diego în 3-4 ani !!

    Plus că devin un.... plus la valoarea casei !

    Asta spun proprietarii însăși, nu o reclamă!!! OK?
    2 6
  • Bogătanu
    Ba Edik! De ce sa plateasca industria petrolului pentru oxigen? Tu platesti ceva? ca consumi oxigen degeaba de decenii bune.

    Si zi. Iti pune tesla panouri gratuit! Naivule, nimic nu e gratuit in lumea asta. Ia zi cat costa o tesla (o masina mai simpla decat orice ICE)? iti permiti?
    Si de unde ai scos minciunile astea cu amortizarea in 3-4 ani!!! lol
    Da un link ceva ca nu te crede nimeni.

    Dimpotriva, in SUA de cand cu revolutia gazelor si petrolului de sist toate experimentele astea cu moristi pe dealuri si panouri de siliciu au devenit si mai falimentare decat erau inainte. Necesita si mai multe subventii. Subventii platite de industria petrolului care te taxeaza pe tine pana la urma, fraiere.

    Si nu uita chestia asta:
    GRATIS E CEL MAI SCUMP
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru