Renault Twingo RS primeşte un pachet de 163 CP de la K-Tec

de Sebastian Toma
Miercuri, 31.07.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
La cinci ani de la lansarea generaţiei actuale a lui Renault Twingo RS, un tuner din Regatul Unit îi aduce acestuia un pachet de modificări pentru motor, care urcă puterea la pragul de 100 CP pe litru.

Esential 133 CP livrează versiunea standard a lui Renault Twingo RS.
Renault Twingo RS a primit de la englezii de la K-Tec un pachet care-i pune în valoarea motorizarea de 1.6 litri şi o aduce la pragul pe care-l merită unitatea aspirată, cel de 100 CP pe litru. Modificările oferite de englezii de la K-Tec sunt compatibile cu toate modelele Twingo RS 133 produse după anul 2008 şi urcă puterea maximă la 163 CP şi cuplul maxim la 192 Nm. Pachetul costă 2.625 lire sterline şi include o garanţie de 12 luni.

Spre deosebire de motoarele turbo, unităţile aspirate necesită mai multă atenţie din partea tunerilor pentru a obţine creşteri de putere. În cazul de faţă, vorbim despre o evacuare de performanţă, cu tot cu galerie, un set de axe cu came de la Cat Cams şi o unitate ECU reprogramată pentru a beneficia la maximum de modificările mecanice. Graţie acestor schimbări, Twingo RS este mai rapid decât un model standard, dar noile valori are timpului 0-100 km/h şi a vitezei maxime nu au fost precizate.

Urmareste Automarket
Twingo RS este cel mai mic membru al gamei Renaultsport şi ultimul care mai utilizează un motor aspirat. Versiunea de competiţie a acestuia, Twingo R2, are electronică Magneti Marelli şi a ajuns să dezvoltă 193 CP la 7.250 în urma modificărilor mecanice operate.
Însă, spre deosebire de versiunea de serie şi de versiunea modificată de K-Tec, modelul de competiţie necesită revizii mai dese şi mai costisitoare, după cum este cazul fiecărui automobil utilizat în competiţii.

Via Worldcarfans

Comentarii (4)

  • Super ! O masinuta de succes, ce merita un tuning pe masura. E o placere de fiecare data cand o vad in trafic.
    28 5
  • acum vine intrebarea daca merita sa dai 3500 eur pt 30 cp...
    bine, clar se vor simti pe masinuta asta usoara, dar sunt o gramada de bani pana la urma.
    cu diferenta asta iti iei clio rs si gata.
    13 8
  • Nu-i nimic iesit din comun.
    Au schimbat axa cu came ca sa poata functiona la o turatie mai mare fata de varianta stock, iar ca puterea sa fie furnizata ok au rescris softul sa o obtina la turatia maxima. Nimic nou. Si posesori de logan au facut astfel de modificari din cate am vazut.
    3500euro este prea mult. Garantie 12 luni tine sigur, dar dupa ma indoiesc.
    16 9
  • Imi place, dar nu m-as adapta cu volanul pe partea aia...
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru