Şeful diviziei AMG: "Nu vom face diesel-uri, dar ne gândim la hibrizi"

de Sebastian Toma
Vineri, 12.04.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Şeful diviziei AMG de la Mercedes-Benz a declarat că nu vor dezvolta diesel-uri în perioada următoare, fiind mai interesaţi de lansarea unor versiuni hibride de performanţă.

Ola Kallenius, şeful diviziei AMG de la Mercedes-Benz, şi-a afirmat susţinerea pentru motoarele V12 în următorii şase ani. În interviul acordat americanilor de la Edmunds, şeful diviziei AMG a declarat că nu va schimba marca AMG pentru a acomoda diesel-uri, preferând să se concentreze pe sisteme de propulsie hibridă şi tehnologii noi pentru a reduce emisiile de CO2 ale versiunilor sportive dezvoltate în baza modelelor Mercedes-Benz. Însă, Kallenius spune că hibrizii nu sunt încă gata pentru a echipa modelele sport, dar că vor fi pregătiţi cu un asemenea model atunci când tehnologia şi piaţa vor putea acomoda acest lucru.

Primul hibrid al celor de la AMG ar putea să debuteze în 2017, lasă de înţeles şeful diviziei de performanţă. Explicaţia ar fi destul de simplă: divizia de performanţă de la Mercedes-Benz va împlini 50 de ani în 2017, iar promisiunea celor de la AMG este de la livra modele cu 20% mai eficiente decât actualele unităţi la momentul respectiv.

Aşadar, un hibrid benzină-electric de la AMG ar putea fi o posibilitate în 2017. Până atunci, cei de la AMG vor livra pe piaţă motorizări convenţionale, echipate cu tehnologii noi care să le reducă emisiile de CO2 şi consumul de carburant.

Urmareste Automarket
În ceea ce priveşte motoarele diesel, îmbrăţişate de diviziile de performanţă ale concurenţilor, cei de la AMG spun că nu vor schimba marca pentru a acomoda diesel-uri.
În mod paradoxal, cei de la AMG au dezvoltat în trecut un diesel de peformanţă pentru C-Klasse, pe care l-au şi comercializat, dar acesta nu a fost pe atât de popular pe cât se aşteptau şi nu i-au mai construit un succesor. Cei de la AMG nu exclud posibilitatea unui diesel, dar şeful diviziei de performanţă spune că aceste unităţi nu pot să livreze acelaşi nivel de agresivitate ca o unitate otto cu injecţie directă şi nici acelaşi sunet, singurul avantaj notabil al diesel-urilor fiind economia de carburant, avantaj care devine din ce în ce mai mic odată cu noile tehnologii dezvoltate pentru motoarele otto.

Via Edmunds

Comentarii (5)

  • Giumbix
    Cum mai sa nu faci dieseluri ? Ei nu stiu ca dieselurile scoate clientul din criza. Ca in MD, peste 7 luni o baga pe GAZ este alta treaba, dar un diesel este binevenit.
    1 20
  • Cineva
    Mda, cine isi cumpara un AMG exact la criza se gandeste. Credeam ca moldovenii sunt mai destepti... hmm cred ca tu acea exceptie de la regula.

    PS: Daimler se respecta ! Nu toata lumea e atat de disperata si hrapareata ca Volkswagen AG cu al lor GTD.
    19 3
  • Giumbix
    Si eu credeam ca rumanii sunt mai destepti, dar tu esti acea exceptie de la regula. Si nu mai ataca la persoana caci asta denota toata capacitatea ta de a mai coopera, du-te la balamuc....Черт ебать !
    Pai tu nu intelegi bi omule ? Samana oleaca sa discutam me om.
    3 3
  • Moldoveanule.....termina odata cu,,comentariile tale stupide de la tine din Moldova!!!Probabil ai uitat ca aici suntem in Romania,nu in Moldova,asa ca nu mai face asemenea comparatii stupide!!!
    4 3
  • @Moldoveanul....incearca sa nu-ti mai dai voturi pozitive ,ca la ce prostii scrii ar trebui sa iti dai singur vot negativ!!!Tu compari divizia AMG de la Mercedes ...cu prostiile tale,este greu pt tine sa intelegi,ca Mercedes este o marca care se respecta,mai ales divizia AMG,care nu este accesibila orcarui client de rand!!!
    3 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru